Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
zondag 1 maart 2009 om 22:20
quote:Tientje79 schreef op 01 maart 2009 @ 22:12:
Da's ook wat, ongesteld op je eerste werkdag! Grappig dat ik ook morgen ongesteld moet worden, zou het dan tóch kloppen dat vrouwen die veel met elkaar omgaan hetzelfde ritme krijgen, zélfs als dat via internet is
En ik heb een probleemloze OV-dag voor je besteld, dus dat moet goedkomen. Heel veel succes en slaap lekker!
Geldt ook voor de rest uiteraard!
Trusten!
Bedankt voor het bestellen van de probleemloze OV-dag, het is maar een kwartier met de trein dus in principe prima te doen.
Dat ik morgen ongesteld word vind ik op zich niet zo lastig behalve als ik de hele dag dezelfde klachten heb als nu. Morgenvroeg maar een flinke dosis Aleve in mijn bekkie, dat helpt vast.
Da's ook wat, ongesteld op je eerste werkdag! Grappig dat ik ook morgen ongesteld moet worden, zou het dan tóch kloppen dat vrouwen die veel met elkaar omgaan hetzelfde ritme krijgen, zélfs als dat via internet is
En ik heb een probleemloze OV-dag voor je besteld, dus dat moet goedkomen. Heel veel succes en slaap lekker!
Geldt ook voor de rest uiteraard!
Trusten!
Bedankt voor het bestellen van de probleemloze OV-dag, het is maar een kwartier met de trein dus in principe prima te doen.
Dat ik morgen ongesteld word vind ik op zich niet zo lastig behalve als ik de hele dag dezelfde klachten heb als nu. Morgenvroeg maar een flinke dosis Aleve in mijn bekkie, dat helpt vast.
zondag 1 maart 2009 om 22:22
Haa stoere BZV'ers
Ben ik ook weer! Gezellige avond met vrienden gehad en zelfgemaakte dineetje is goed gelukt. Ik ben helemaal fan van die zelfgepureerde (I de staafmixer ) groentesoepjes. Hele lekkere en goed gelukte broccolisoep gemaakt, hartige taart met kip en uitgebreide salade gemaakt (ik ben erg van de sla-met-heel-veel: komkommer, augurk, radijs, olijven, pijnboompitten, feta, enzo), en de chocoladefondue. Is zó leuk (en slecht)!
Lijstje:
- ontbijt: yoghurt met flakes
- lunch: 3 bruine boterhammen met kaas, 1 beker optimel.
- 's middags: 1 glas appelsap (van fairtrade, met limoen, lekker!)
- avondeten: kommetje broccolisoep, kwartpunt hartige taart, veel salade, en beschaafde hoeveelheid chocofondue (met banaan, appel, perzik, bitterkoekje, walnoten).
- verder heel veel thee
Moos, ik vind je ook stoer! In je eentje uit eten! Gek genoeg vind ik mezelf al vrij stoer als ik in m'n eentje bij de V&D ga lunchen bijvoorbeeld, terwijl ik in het buitenland best wel eens in m'n eentje uit eten ging. Leuk dat je dat doet en dat je er zo van geniet!
Age, wat gaaf dat je zo'n klik hebt met je Nieuwe Vriendin. Leuk! Bijzonder is dat eigenlijk he, dat je iemand tegenkomt waarmee je dan ineens zo'n klik hebt. Leuk!
Tien, goed dat je bent wezen lopen! Nu conditie dus langzaamaan weer een beetje opbouwen?
Ik ben best moe. Lekker nog even forummen en relaxen en dan slapen! Had ik eigenlijk gezegd dat we door 't bed gezakt waren gisteren? . Bed is gisteren en vandaag gefixt, dus als het goed is, kunnen we vannacht weer lekker in ons eigen bedje slapen
Ben ik ook weer! Gezellige avond met vrienden gehad en zelfgemaakte dineetje is goed gelukt. Ik ben helemaal fan van die zelfgepureerde (I de staafmixer ) groentesoepjes. Hele lekkere en goed gelukte broccolisoep gemaakt, hartige taart met kip en uitgebreide salade gemaakt (ik ben erg van de sla-met-heel-veel: komkommer, augurk, radijs, olijven, pijnboompitten, feta, enzo), en de chocoladefondue. Is zó leuk (en slecht)!
Lijstje:
- ontbijt: yoghurt met flakes
- lunch: 3 bruine boterhammen met kaas, 1 beker optimel.
- 's middags: 1 glas appelsap (van fairtrade, met limoen, lekker!)
- avondeten: kommetje broccolisoep, kwartpunt hartige taart, veel salade, en beschaafde hoeveelheid chocofondue (met banaan, appel, perzik, bitterkoekje, walnoten).
- verder heel veel thee
Moos, ik vind je ook stoer! In je eentje uit eten! Gek genoeg vind ik mezelf al vrij stoer als ik in m'n eentje bij de V&D ga lunchen bijvoorbeeld, terwijl ik in het buitenland best wel eens in m'n eentje uit eten ging. Leuk dat je dat doet en dat je er zo van geniet!
Age, wat gaaf dat je zo'n klik hebt met je Nieuwe Vriendin. Leuk! Bijzonder is dat eigenlijk he, dat je iemand tegenkomt waarmee je dan ineens zo'n klik hebt. Leuk!
Tien, goed dat je bent wezen lopen! Nu conditie dus langzaamaan weer een beetje opbouwen?
Ik ben best moe. Lekker nog even forummen en relaxen en dan slapen! Had ik eigenlijk gezegd dat we door 't bed gezakt waren gisteren? . Bed is gisteren en vandaag gefixt, dus als het goed is, kunnen we vannacht weer lekker in ons eigen bedje slapen
Peas on earth!
zondag 1 maart 2009 om 22:24
Wel gezellig, want volgend weekend vieren Broer en ik onze verjaardag bij mama in huis voor de familie. En dan gaan we zondagochtend met z'n allen ontbijten in de stad. Bij de Ierse Pub kun je op zondag ontbijten voor ¤ 7,50, en dan heb je een supergoed ontbijtbuffet. Mama sms't net of we opa en oma ook mee zullen vragen
zondag 1 maart 2009 om 22:25
Oh Drift, veel succes morgen! Spannend!
Vervelend dat je je niet zo lekker voelt door ongesteldheid.
Is inderdaad typisch trouwens... want ik ben eergisteren ongesteld geworden en heb er ineens óók veel last van, terwijl ik dat normaal eigenlijk nooit heb. Erg vervelend. Hoop dat jij er morgen minder last van hebt!
Age, je moeder
Mijn moeder heeft sinds een jaartje 't sms'en ook ontdekt en smst vaak de meest onzinnige dingen, die dan klaarblijkelijk ineens in haar opkomen. Is erg grappig
Vervelend dat je je niet zo lekker voelt door ongesteldheid.
Is inderdaad typisch trouwens... want ik ben eergisteren ongesteld geworden en heb er ineens óók veel last van, terwijl ik dat normaal eigenlijk nooit heb. Erg vervelend. Hoop dat jij er morgen minder last van hebt!
Age, je moeder
Mijn moeder heeft sinds een jaartje 't sms'en ook ontdekt en smst vaak de meest onzinnige dingen, die dan klaarblijkelijk ineens in haar opkomen. Is erg grappig
Peas on earth!
zondag 1 maart 2009 om 22:33
quote:Drift schreef op 01 maart 2009 @ 22:21:
Age, die moeder van jou!
Ja, die is echt superhilarisch! En ze heeft het zelf niet eens door... En dan heeft ze ook nog 4 kinderen die haar dan uitlachen. Eigenlijk best zielig, maar ook heeeel grappig!
Ze kan sommige dingen ook zo grappig uitspreken: "kesjau-nootjes" ipv cashewnootjes
En ze gebruikt verkleinwoordjes om sommige dingen minder erg te laten klinken: condoompje, hoertje, tietjes etc
Ze is bijna net zo grappig als Erwt en Xan die door het bed zakken! Haha! Ik herken het, had ik met m'n ex ook. Maar die had dan nog een 1persoonskinderbed. Dus het lag niet aan mijn kilo's Toen heeft hij maar een 2persoonsbed aangeschaft.
Age, die moeder van jou!
Ja, die is echt superhilarisch! En ze heeft het zelf niet eens door... En dan heeft ze ook nog 4 kinderen die haar dan uitlachen. Eigenlijk best zielig, maar ook heeeel grappig!
Ze kan sommige dingen ook zo grappig uitspreken: "kesjau-nootjes" ipv cashewnootjes
En ze gebruikt verkleinwoordjes om sommige dingen minder erg te laten klinken: condoompje, hoertje, tietjes etc
Ze is bijna net zo grappig als Erwt en Xan die door het bed zakken! Haha! Ik herken het, had ik met m'n ex ook. Maar die had dan nog een 1persoonskinderbed. Dus het lag niet aan mijn kilo's Toen heeft hij maar een 2persoonsbed aangeschaft.
zondag 1 maart 2009 om 23:01
Eerder vandaag schoot dat die "ongesteldheidsgedachte" ook door mijn hoofd... Want ja, ook ik had er deze week mee te maken. Vanaf vandaag er weer vanaf.
Mijn moeder smst ook smileys! Dat was echt lachen toch ze het ontdekte. Nu nog de sms taal (afkortingen etc), dan is ze helemaal "bij" op dat gebied. Btw: Die afkortingen (en mn de voorbeelden die je geeft) hahaha... humor.
Vandaag de hele dag gehangen. The Hills gekeken; zeer verslavend. En vanavond The devil wears prada, onder het mom van "je moet alles een kans geven". Kan jullie mijn mening over deze film niet onthouden; kansloos.... maar wel lekker om bij te hangen en niet na te denken.
Lijstje van vandaag weet ik niet, morgen een verantwoord lijstje!
Welterusten allemaal!
Mijn moeder smst ook smileys! Dat was echt lachen toch ze het ontdekte. Nu nog de sms taal (afkortingen etc), dan is ze helemaal "bij" op dat gebied. Btw: Die afkortingen (en mn de voorbeelden die je geeft) hahaha... humor.
Vandaag de hele dag gehangen. The Hills gekeken; zeer verslavend. En vanavond The devil wears prada, onder het mom van "je moet alles een kans geven". Kan jullie mijn mening over deze film niet onthouden; kansloos.... maar wel lekker om bij te hangen en niet na te denken.
Lijstje van vandaag weet ik niet, morgen een verantwoord lijstje!
Welterusten allemaal!
maandag 2 maart 2009 om 00:28
Wat walgelijk, ik ben ook ongesteld, bweh ik loop synchoon met mijn kletsgroepje! Weer thuis na een leuk weekend, ik heb echt de aller- aller-allerleukste neefjes en nichtje, echt waar! Weegschaal technisch was het met ijs, koekjes, m&M's, lekkere broodjes, toastjes, studentenhaver, patat en veel te veel wijn natuurlijk gruwelijk. Oh well, komende week beter. Zal morgen even kijken of ik de guppen op mijn hyves kan zetten, té leuk.
maandag 2 maart 2009 om 10:35
quote:flora81 schreef op 01 maart 2009 @ 23:01:
Ooooh The Hills!! zooooo leuk! Was er gisteren een marathon op of heb je een dvd?
Ik heb The Devil Wears Prada voor m'n zusje laatst gekocht voor een paar euro bij de boekenvoordeel. Heb 'm zelf nog niet gezien maar ik leen 'm wel een keer van haar Heerlijk van die films waarbij je niet hoeft na te denken.
Ik ben niet ongesteld gelukkig. Ik slik altijd twee pilstrippen achter elkaar. En deze week begin ik aan m'n twee strip, dus het duurt nog even voordat ik ongesteld word gelukkig. Vind het altijd zo'n gedoe
Weegschaal stond vanmorgen nog op 96,5. Best keurig, ik was bang dat 'ie hoger uit zou vallen omdat ik voor m'n gevoel niet zo goed gegeten heb.
Ik werk weer even verder
Ooooh The Hills!! zooooo leuk! Was er gisteren een marathon op of heb je een dvd?
Ik heb The Devil Wears Prada voor m'n zusje laatst gekocht voor een paar euro bij de boekenvoordeel. Heb 'm zelf nog niet gezien maar ik leen 'm wel een keer van haar Heerlijk van die films waarbij je niet hoeft na te denken.
Ik ben niet ongesteld gelukkig. Ik slik altijd twee pilstrippen achter elkaar. En deze week begin ik aan m'n twee strip, dus het duurt nog even voordat ik ongesteld word gelukkig. Vind het altijd zo'n gedoe
Weegschaal stond vanmorgen nog op 96,5. Best keurig, ik was bang dat 'ie hoger uit zou vallen omdat ik voor m'n gevoel niet zo goed gegeten heb.
Ik werk weer even verder
maandag 2 maart 2009 om 12:28
Jaaah The Hills is superleuk!!
Had twee dvd's geleend van m'n achternichtje....
Zitten er drie DVD 's per seizoen in de doos; Dus ik dacht na DVD twee (en 6 uur later ) YES nog een DVD, nee hoor, waren het special features! Balen dus... Maar gelukkig heb ik seizoen twee ook nog te gaan.
Ik ben de dag goed begonnen vandaag met yoghurt met muesli. Zometeen twee boterhammen filet en een appel. Over het avondeten moet ik nog nadenken. Maar het MOET gezond...
Age is dat niet slecht altijd twee pilstrips achter elkaar (geen aanval, maar bezorgdheid)? Ik doe het ook wel eens, als ik bijv weet dat het slecht uitkomt om ongesteld te worden, maar niet structureel. Ik hoor ook wel eens mensen die echt vier of vijf strips achter elkaar doen, maar dat kan toch niet goed zijn?
Had twee dvd's geleend van m'n achternichtje....
Zitten er drie DVD 's per seizoen in de doos; Dus ik dacht na DVD twee (en 6 uur later ) YES nog een DVD, nee hoor, waren het special features! Balen dus... Maar gelukkig heb ik seizoen twee ook nog te gaan.
Ik ben de dag goed begonnen vandaag met yoghurt met muesli. Zometeen twee boterhammen filet en een appel. Over het avondeten moet ik nog nadenken. Maar het MOET gezond...
Age is dat niet slecht altijd twee pilstrips achter elkaar (geen aanval, maar bezorgdheid)? Ik doe het ook wel eens, als ik bijv weet dat het slecht uitkomt om ongesteld te worden, maar niet structureel. Ik hoor ook wel eens mensen die echt vier of vijf strips achter elkaar doen, maar dat kan toch niet goed zijn?
maandag 2 maart 2009 om 13:43
Even snel tussen werkdingen door. Ik slik vaak wel drie strips achter elkaar door. Schijnt niet slecht te zijn hoor, want je ongesteldheid (als je de pil gebruikt) is tenslotte geen échte ongesteldheid maar onttrekkingsbloeding. Die stel je dan gewoon uit. Ik vind het wel fijn, want vind het ook zo'n gedoe.
Peas on earth!
maandag 2 maart 2009 om 17:51
Dus wij zijn synchroom ongesteld?
Ik slik een driefasenpil dus kan niet zo makkelijk doorslikken. Als ik het doe moet ik er even speciaal voor naar de apotheek. Maar doorslikken betekent dat ik een soort opgeblazen buik krijg, dus ik doe het alleen met vakanties enzo.
Mijn eerste dag zit erop. Ze hebben me op tijd de deur uitgeschopt in verband met veel nieuwe indrukken enzo. Ben ook een beetje gaar maar het valt me nog mee. Leuke eerste indruk! En daar ben ik blij om. Heb een werkbegeleider/mentor (dat hoort ook zo voor mijn opleiding) en dat is volgens mij een leuk mens. Ik mag van haar helemaal zelf aan geven wat ik zoal wil gaan behandelen en wat voor clienten ik wil. De eerste afspraken voor volgende week zijn gepland want ik wil eigenlijk gewoon starten met het 'gewone' werk. Ook een supervisor, leuke man denk ik. Met hem ga ik volgende week uitgebreider kennis maken.
Verder deze week twee cursusmiddagen elektronisch patientendossier die door iedereen omschreven worden als saaaaai.
Maar goed, ik ben blij met mijn positieve eerste indruk. Werk in een relatief klein team wat voor mij fijn is omdat het al een hoop gedoe is met verschillende werkplekken en gebroken dagen enzo.
Ga zo eerst maar eens koken en straks nog even aan de studie.
Hoe was jullie dag?
maandag 2 maart 2009 om 17:55
Klinkt leuk Drift! Ik had vandaag ook wel een fijne binnenkomer; Mijn oude stagebegeleidster had contact met iemand bij mij in de regio die voor een soortgelijk bedrijf werkt waar ze nog iemand zoeken die communicatie en marketing een slinger gaat geven en die heeft me aanbevolen (nog niet bij naam) Dus ik ga morgen eens even bellen met dat bedrijf of het wat voor me is en ik er misschien op gesprek kan komen!
maandag 2 maart 2009 om 18:03
Wat zijn we allemaal goed bezig!!!
Ben trots op jullie meiden!
En ik ben gek, want ik ben nog steeds aan het werk
Werd duizelig en besefte me dat ik m'n middagfruit nog niet had gehad. Dus zit nu een bakje appel, banaan en druiven weg te eten.
Ik wil eigenlijk nog niet stoppen met werken want ik ben net zo lekker bezig
Maar ja, anders ben ik ook zo laat thuis.
Ik werk nog eventjes door dan maar, moet de spirit even vasthouden!
Ben trots op jullie meiden!
En ik ben gek, want ik ben nog steeds aan het werk
Werd duizelig en besefte me dat ik m'n middagfruit nog niet had gehad. Dus zit nu een bakje appel, banaan en druiven weg te eten.
Ik wil eigenlijk nog niet stoppen met werken want ik ben net zo lekker bezig
Maar ja, anders ben ik ook zo laat thuis.
Ik werk nog eventjes door dan maar, moet de spirit even vasthouden!