Plattere buik zonder kilo’s af te vallen
vrijdag 13 april 2018 om 17:10
In de sportschool. Handig om alle spullen bij de hand te hebben. Plus, ik kan me er thuis niet echt toe zetten.
vrijdag 13 april 2018 om 17:17
Ik denk dat het toch ligt aan wat je eet als je drie keer per week sport. Je komt een slecht dieet qua figuur niet te boven met alleen sporten, zegt mijn bootcamp instructeur altijd. Kan je er nog een vierde keer per week aanplakken? En dan bijvoorbeeld in de vorm van een uur snelwandelen? Dat verbrand aardig, in combinatie met bootcamp, kracht, en cardio. En je zou ook eens je calorieën kunnen bijhouden in MyFitnessPal oid. Bij mij was twee weken 1400 kcal genoeg om mijn kleine zwembandje kwijt te raken (een kilo of twee). Ik dieet normaal nooit, maar had even een reset nodig nu mijn metabolisme wat langzamer wordt met de jaren.jazekerenof schreef: ↑13-04-2018 07:44Voeding zorgt er bij mij inderdaad wel voor dat ik een meer of minder opgezette buik heb, maar hij is altijd ‘dik’.
En schaf een hoela hoep aan! Goed voor je taille!
vrijdag 13 april 2018 om 21:58
Ligt eraan waar het vet zit; zit het onder de huid maar vóór de spieren dan kan je het weg laten zuigen. Is het vet tussen de organen en in het omentum dan is dat je energiereserve die je lichaam aanhoudt om voor warmte te zorgen en misschien ook wel darminhoud/darmgas en kan je er niet veel aan doen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven