Lijf & Lijn alle pijlers

Plattere buik zonder kilo’s af te vallen

12-04-2018 23:34 28 berichten
Mijn gewicht is prima en de rest van mijn lijf ook. Alleen mijn buik is groot of in ieder geval buiten proportie. Helaas lukt het niet om alleen die buik platter te krijgen. Ik val dan juist eerder op plekken af waar het niet meer nodig is.

Heeft iemand een tip?
jazekerenof schreef:
13-04-2018 07:42
Dit jij kayla itsines thuis of in de sportschool?
In de sportschool. Handig om alle spullen bij de hand te hebben. Plus, ik kan me er thuis niet echt toe zetten.
jazekerenof schreef:
13-04-2018 07:44
Voeding zorgt er bij mij inderdaad wel voor dat ik een meer of minder opgezette buik heb, maar hij is altijd ‘dik’.
Ik denk dat het toch ligt aan wat je eet als je drie keer per week sport. Je komt een slecht dieet qua figuur niet te boven met alleen sporten, zegt mijn bootcamp instructeur altijd. Kan je er nog een vierde keer per week aanplakken? En dan bijvoorbeeld in de vorm van een uur snelwandelen? Dat verbrand aardig, in combinatie met bootcamp, kracht, en cardio. En je zou ook eens je calorieën kunnen bijhouden in MyFitnessPal oid. Bij mij was twee weken 1400 kcal genoeg om mijn kleine zwembandje kwijt te raken (een kilo of twee). Ik dieet normaal nooit, maar had even een reset nodig nu mijn metabolisme wat langzamer wordt met de jaren.

En schaf een hoela hoep aan! Goed voor je taille!
Alle reacties Link kopieren
Ligt eraan waar het vet zit; zit het onder de huid maar vóór de spieren dan kan je het weg laten zuigen. Is het vet tussen de organen en in het omentum dan is dat je energiereserve die je lichaam aanhoudt om voor warmte te zorgen en misschien ook wel darminhoud/darmgas en kan je er niet veel aan doen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven