Handdoekje of tissues naast je bed?

14-04-2018 09:51 157 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben naast ons bed een stapeltje kleine handdoekjes liggen en op het nachtkastje staat een doos Kleenex. Handig voor na de seks, als mijn vriend in me of over me heen is klaargekomen en ik geen zin heb om uit bed te gaan om te douchen en liever blijf naknuffelen en dan samen in slaap vallen.

Gisteren was mijn zusje in de slaapkamer om wat kleding te passen en toen ze de handdoekjes zag, zei ze meteen: "hé, seksdoekjes, die heb ik ook van de week gekocht".

Ik vond het wel grappig dat we allebei, los van elkaar, het nalekprobleem zo hebben opgelost. Hoe lossen jullie het nalekken op?
Andersom schreef:
14-04-2018 13:16
Ik ook niet, nog geen minuut. Sexy op andere plekken dan in bed is ook altijd best een lastige klus ivm (v)lekken. Op de camping gaat dan ook altijd de keukenrol mee naar bed.

Een keer flink gelachen toen de bejaarde buurman een sixpack keukenrollen hadden gekocht en zich aan de buurvrouw verontschuldige voor dat enorme pak. Een dat de buurvrouw best wel hard zei: 'Oh, dat is niet erg Kees, dan kunnen we tenminste even voort.'
Ik ook niet hoor, loopt er vrijwel direct uit en al helemaal als ik op probeer te staan. Wist niet dat er vrouwen waren waarbij dat niet gebeurt

nina1966 schreef:
14-04-2018 12:57
Dan is het bij jullie wel een droge bende.. komt hij wel?
Hahaha een andere mogelijkheid is er niet?!
Framberry schreef:
14-04-2018 13:24
Hahaha een andere mogelijkheid is er niet?!
Hij faked z'n orgasme.
spraakwaterval schreef:
14-04-2018 13:56
Hij faked z'n orgasme.
Shit zeg daar kan menig vrouw nog iets van leren dan
Ik slik, wel zo handig...
die ik wilde bestaat al...
Ook wij hebben een handdoekje en daarna ga ik even plassen, prima zo.
Willen we geen vlekken hebben dan moet er echt al een handdoekje onder ons liggen zo snel loopt het eruit bij mij. Naknuffelen zonder handdoekje onder ons is er echt niet bij!
nina1966 schreef:
14-04-2018 12:57
Dan is het bij jullie wel een droge bende.. komt hij wel?
Oja?
Vlammetje schreef:
14-04-2018 12:59
:O Serieus? Ontzettend smerig? Na seks met je eigen man? Ik zal wel een vies poetje zijn dan, maar zou het echt heel raar vinden als mijn bedpartner zich na de seks wil wassen of douchen. (Tenzij we de deur uit moeten dan.)
Natuurlijk vind ik mijn eigen man niet vies maar ik vind het wel vies als het een plakbende daar beneden is. Dat vind ik echt vies als ik me dan niet opfris.
Andersom schreef:
14-04-2018 13:16
Ik ook niet, nog geen minuut. Seks op andere plekken dan in bed is ook altijd best een lastige klus ivm (v)lekken. Op de camping gaat dan ook altijd de keukenrol mee naar bed.

Een keer flink gelachen toen de bejaarde buurman een sixpack keukenrollen had gekocht en zich aan de buurvrouw verontschuldige voor dat enorme pak. Een dat de buurvrouw best wel hard zei: 'Oh, dat is niet erg Kees, dan kunnen we tenminste even voort.'
Ja, om de keuken gewoon schoon te maken misschien?
Laten drogen aan de lucht, dan heb je een koude tosti :-D
attribuutje schreef:
14-04-2018 14:39
Ik slik, wel zo handig...
Ik lik, wel zo handig...
Ik wil dat ze het zaad er in houdt en lekken mag gewoon in bed.
Gastendoekjes zijn ideaal! Stapeltje naast het bed inderdaad.
Scheelt vlekken in bed en is niet zo'n bak extra was als steeds een grote handdoek pakken. Maar na 't opvangen vaak samen ook even rondje badkamer voor snelle hand-snoet-kruiswas. Toch frisser voor de volgende dag.
Hips, hopsakee en pierlala.
Froezel schreef:
14-04-2018 11:07
Gatver zeg!!!, even naar toilet en een washand erlangs hoor. Kleine moeite. Wij hebben kinderen en dan zou ik een spermahanddoek en tissues niet prettig vinden.
Wat moeten jouw kinderen met die handdoek dan? Die gooi je toch in de was? Hier ook handdoekjes, hoor. Ik vind het dan weer ontzettend ongezellig om meteen mijn bed uit te stappen. Dus handdoekje ertussen en lekker nadoezelen. Heerlijk.
Altijd met beentjes tegen elkaar en schuivelvoetjes naar de douche. Als ik wc-papier gebruik dan kan ik blijven vegen. Daarna naar de wc en last but not least ook dat meneertje een stukje wc-papier geven.
Merl0t schreef:
14-04-2018 21:20
Maar na 't opvangen vaak samen ook even rondje badkamer voor snelle hand-snoet-kruiswas. Toch frisser voor de volgende dag.
Ja? Ik heb juist de neiging om me dan zo lang mogelijk niet te wassen :-) De volgende dag haar geur nog steeds om me heen te hebben geeft mij juist een gelukzalig gevoel. Feromonen denk ik.
Antoon69 schreef:
15-04-2018 03:51
Ja? Ik heb juist de neiging om me dan zo lang mogelijk niet te wassen :-) De volgende dag haar geur nog steeds om me heen te hebben geeft mij juist een gelukzalig gevoel. Feromonen denk ik.
Niet als er een kind rondloopt die goedemorgenkussen komt uitdelen als je nog slaapt.

Maar verder eens hoor. Seks ruikt lekker.
Hips, hopsakee en pierlala.
Wij douchen vtv dus handdoek mee..en erna vlucht ik naar de wc om te plassen en op te frissen dan pyjama aan en slapen.
Hier ook een stapel seksdoekjes
Huh maar er zijn dus vrouwen die naar het toilet lopen zonder wc papier pf doekje tussen de benen? En dan geen spoor achterlaten?
Handdoekjes in nachtkastjes

Makkelijk te pakken, tussen mn benen en even nagenieten. Daarna plassen en washandje er langs.
Zebra123 schreef:
15-04-2018 08:54
Huh maar er zijn dus vrouwen die naar het toilet lopen zonder wc papier pf doekje tussen de benen? En dan geen spoor achterlaten?
Jep
Ik krijg goede ideeën van dit topic, denk dat ik vanmiddag even naar de Hema fiets :D
Nijn5 schreef:
15-04-2018 09:24
Ik krijg goede ideeën van dit topic, denk dat ik vanmiddag even naar de Hema fiets :D
Ga maar snel voordat alle gastendoekjes zijn uitverkocht ;-))
Oh ik wist ook niet dat sommige vrouwen dat hebben. Kunnen blijven liggen of lopen zonder dat het een bende wordt.

Wij hebben ook handdoeken en tissues binnen handbereik.
Mocht dit er niet zijn, dan zoeken we iets binnen handbereik. Zijn boxershort ofzo. En die moet ik er dan al onderhouden voordat hij uit mij gaat, want het loopt er meteen uit.

Daarna altijd naar de badkamer om op te frissen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven