Handdoekje of tissues naast je bed?
zaterdag 14 april 2018 om 09:51
Wij hebben naast ons bed een stapeltje kleine handdoekjes liggen en op het nachtkastje staat een doos Kleenex. Handig voor na de seks, als mijn vriend in me of over me heen is klaargekomen en ik geen zin heb om uit bed te gaan om te douchen en liever blijf naknuffelen en dan samen in slaap vallen.
Gisteren was mijn zusje in de slaapkamer om wat kleding te passen en toen ze de handdoekjes zag, zei ze meteen: "hé, seksdoekjes, die heb ik ook van de week gekocht".
Ik vond het wel grappig dat we allebei, los van elkaar, het nalekprobleem zo hebben opgelost. Hoe lossen jullie het nalekken op?
Gisteren was mijn zusje in de slaapkamer om wat kleding te passen en toen ze de handdoekjes zag, zei ze meteen: "hé, seksdoekjes, die heb ik ook van de week gekocht".
Ik vond het wel grappig dat we allebei, los van elkaar, het nalekprobleem zo hebben opgelost. Hoe lossen jullie het nalekken op?
zaterdag 14 april 2018 om 13:18
Ik ook niet hoor, loopt er vrijwel direct uit en al helemaal als ik op probeer te staan. Wist niet dat er vrouwen waren waarbij dat niet gebeurtAndersom schreef: ↑14-04-2018 13:16Ik ook niet, nog geen minuut. Sexy op andere plekken dan in bed is ook altijd best een lastige klus ivm (v)lekken. Op de camping gaat dan ook altijd de keukenrol mee naar bed.
Een keer flink gelachen toen de bejaarde buurman een sixpack keukenrollen hadden gekocht en zich aan de buurvrouw verontschuldige voor dat enorme pak. Een dat de buurvrouw best wel hard zei: 'Oh, dat is niet erg Kees, dan kunnen we tenminste even voort.'

zaterdag 14 april 2018 om 14:28
Shit zeg daar kan menig vrouw nog iets van leren dan

zaterdag 14 april 2018 om 15:10
Natuurlijk vind ik mijn eigen man niet vies maar ik vind het wel vies als het een plakbende daar beneden is. Dat vind ik echt vies als ik me dan niet opfris.

zaterdag 14 april 2018 om 15:14
Ja, om de keuken gewoon schoon te maken misschien?Andersom schreef: ↑14-04-2018 13:16Ik ook niet, nog geen minuut. Seks op andere plekken dan in bed is ook altijd best een lastige klus ivm (v)lekken. Op de camping gaat dan ook altijd de keukenrol mee naar bed.
Een keer flink gelachen toen de bejaarde buurman een sixpack keukenrollen had gekocht en zich aan de buurvrouw verontschuldige voor dat enorme pak. Een dat de buurvrouw best wel hard zei: 'Oh, dat is niet erg Kees, dan kunnen we tenminste even voort.'

zaterdag 14 april 2018 om 16:24
Ik lik, wel zo handig...
zaterdag 14 april 2018 om 21:20
Gastendoekjes zijn ideaal! Stapeltje naast het bed inderdaad.
Scheelt vlekken in bed en is niet zo'n bak extra was als steeds een grote handdoek pakken. Maar na 't opvangen vaak samen ook even rondje badkamer voor snelle hand-snoet-kruiswas. Toch frisser voor de volgende dag.
Scheelt vlekken in bed en is niet zo'n bak extra was als steeds een grote handdoek pakken. Maar na 't opvangen vaak samen ook even rondje badkamer voor snelle hand-snoet-kruiswas. Toch frisser voor de volgende dag.
Hips, hopsakee en pierlala.
zaterdag 14 april 2018 om 21:34
Wat moeten jouw kinderen met die handdoek dan? Die gooi je toch in de was? Hier ook handdoekjes, hoor. Ik vind het dan weer ontzettend ongezellig om meteen mijn bed uit te stappen. Dus handdoekje ertussen en lekker nadoezelen. Heerlijk.

zondag 15 april 2018 om 03:51
Ja? Ik heb juist de neiging om me dan zo lang mogelijk niet te wassen

zondag 15 april 2018 om 08:48
Niet als er een kind rondloopt die goedemorgenkussen komt uitdelen als je nog slaapt.
Maar verder eens hoor. Seks ruikt lekker.
Hips, hopsakee en pierlala.

zondag 15 april 2018 om 09:47
Oh ik wist ook niet dat sommige vrouwen dat hebben. Kunnen blijven liggen of lopen zonder dat het een bende wordt.
Wij hebben ook handdoeken en tissues binnen handbereik.
Mocht dit er niet zijn, dan zoeken we iets binnen handbereik. Zijn boxershort ofzo. En die moet ik er dan al onderhouden voordat hij uit mij gaat, want het loopt er meteen uit.
Daarna altijd naar de badkamer om op te frissen.
Wij hebben ook handdoeken en tissues binnen handbereik.
Mocht dit er niet zijn, dan zoeken we iets binnen handbereik. Zijn boxershort ofzo. En die moet ik er dan al onderhouden voordat hij uit mij gaat, want het loopt er meteen uit.
Daarna altijd naar de badkamer om op te frissen.