Vriend heeft seks met mij terwijl ik slaap
zondag 15 april 2018 om 13:14
Zoals titel aangeeft heb ik een relatie, en ben ik er onlangs dus achter gekomen dat vriendlief mij wel eens penetreert wanneer ik slaap. Dit kwam aan het licht nadat ik diverse filmpjes op zijn telefoon aantrof van de handelingen in kwestie.
Nu ben ik ook nog eens een vrij diepe slaper en willen wij ook nog wel eens stevig drinken (al gebruiken we ook wel eens ghb of slaapmiddelen) en dan ben ik vrijwel onmogelijk wakker te krijgen en kan hij zich dus ook flink uitleven.
Nadat ik hem hiermee confronteerde ontkende hij het ook niet, en zei dat hij het wel spannend vindt. Ik gun hem zijn plezier natuurlijk, maar ik voel me er ook enigszins ongemakkelijk bij. Aan de andere kant vind ik seks met hem als ik wakker ben toch niet zo heel denderend, dus misschien moet ik me niet zo aanstellen, en is het beter dat hij op deze manier aan z'n trekken komt?
Tips, gedachten en opmerkingen welkom!
Nu ben ik ook nog eens een vrij diepe slaper en willen wij ook nog wel eens stevig drinken (al gebruiken we ook wel eens ghb of slaapmiddelen) en dan ben ik vrijwel onmogelijk wakker te krijgen en kan hij zich dus ook flink uitleven.
Nadat ik hem hiermee confronteerde ontkende hij het ook niet, en zei dat hij het wel spannend vindt. Ik gun hem zijn plezier natuurlijk, maar ik voel me er ook enigszins ongemakkelijk bij. Aan de andere kant vind ik seks met hem als ik wakker ben toch niet zo heel denderend, dus misschien moet ik me niet zo aanstellen, en is het beter dat hij op deze manier aan z'n trekken komt?
Tips, gedachten en opmerkingen welkom!

zondag 15 april 2018 om 13:23
Ik heb ook wel eens iets uitgespookt terwijl ik sliep, maar daar werd ik altijd wel wakker van, ruim voor er ook maar sprake is van penetratie.
En bij die filmpjes zou ik de spullen van mijn partner gepakt hebben en naar buiten smijten. Zonder toestemming filmen dat je seks hebt met iemand die geen toestemming kan geven... WOW
Mijn partner zou het niet meer zijn! Nogmaals: WOW
En bij die filmpjes zou ik de spullen van mijn partner gepakt hebben en naar buiten smijten. Zonder toestemming filmen dat je seks hebt met iemand die geen toestemming kan geven... WOW
Mijn partner zou het niet meer zijn! Nogmaals: WOW
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig

zondag 15 april 2018 om 13:24

zondag 15 april 2018 om 13:27
oh, dus het gaat je om chantage in plaats van je eigen lichamelijke integriteit?
Als hij de filmpjes online zet, doe jij aangifte van verkrachting. Die filmpjes maken dat genoeg duidelijk hoor.
De seks is niet denderend en hij doet het ook nog zonder jouw mentale aanwezigheid. Mag hij daarom maar alles met je doen? Wat heeft hij allemaal nog meer gedaan wat niet op de filmpjes staat? Blijven er ook wel eens anderen logeren?
wegwezen met deze gast. En niet denken dat dit normaal is!
Als hij de filmpjes online zet, doe jij aangifte van verkrachting. Die filmpjes maken dat genoeg duidelijk hoor.
De seks is niet denderend en hij doet het ook nog zonder jouw mentale aanwezigheid. Mag hij daarom maar alles met je doen? Wat heeft hij allemaal nog meer gedaan wat niet op de filmpjes staat? Blijven er ook wel eens anderen logeren?
wegwezen met deze gast. En niet denken dat dit normaal is!

zondag 15 april 2018 om 13:27
Vreemd. Het deel in de slaap kan ik nog enigszins in komen, maar meer dat je dan begint en de ander enthousiast wakker wordt zeg maar.
Dit klinkt vanuit jou niet tof, liever zo sex dan bij bewustzijn, ik zou zwaar beledigd zijn zeg.
En dat filmen en zich uitleven op een bewusteloos persoon klinkt ook niet gezond, maargoed, de bewusteloze vindt het achteraf niet erg dus tja.
Dit klinkt vanuit jou niet tof, liever zo sex dan bij bewustzijn, ik zou zwaar beledigd zijn zeg.
En dat filmen en zich uitleven op een bewusteloos persoon klinkt ook niet gezond, maargoed, de bewusteloze vindt het achteraf niet erg dus tja.
zondag 15 april 2018 om 13:28
Zal wel aan mij liggen, maar wat hij je flikt en het dan ook nog vrolijk filmt heeft i.m.o. bijzonder weinig met respect te maken. Hij respecteert je juist níet!
There is always something happening, and it's usually right now

zondag 15 april 2018 om 13:28
Je hebt het gevoel dat hij je respecteert?
Echt hoor, ik sta niet snel ergens van te kijken maar dit slaat alles!

zondag 15 april 2018 om 13:31
Zo snel mogelijk die filmpjes vernietigen dan! Bizarre toestand zeg!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

zondag 15 april 2018 om 13:32
zondag 15 april 2018 om 13:32
Goede reden om bij iemand te blijven idd.
Life is short. Eat dessert first.