Vriend heeft seks met mij terwijl ik slaap
zondag 15 april 2018 om 13:14
Zoals titel aangeeft heb ik een relatie, en ben ik er onlangs dus achter gekomen dat vriendlief mij wel eens penetreert wanneer ik slaap. Dit kwam aan het licht nadat ik diverse filmpjes op zijn telefoon aantrof van de handelingen in kwestie.
Nu ben ik ook nog eens een vrij diepe slaper en willen wij ook nog wel eens stevig drinken (al gebruiken we ook wel eens ghb of slaapmiddelen) en dan ben ik vrijwel onmogelijk wakker te krijgen en kan hij zich dus ook flink uitleven.
Nadat ik hem hiermee confronteerde ontkende hij het ook niet, en zei dat hij het wel spannend vindt. Ik gun hem zijn plezier natuurlijk, maar ik voel me er ook enigszins ongemakkelijk bij. Aan de andere kant vind ik seks met hem als ik wakker ben toch niet zo heel denderend, dus misschien moet ik me niet zo aanstellen, en is het beter dat hij op deze manier aan z'n trekken komt?
Tips, gedachten en opmerkingen welkom!
Nu ben ik ook nog eens een vrij diepe slaper en willen wij ook nog wel eens stevig drinken (al gebruiken we ook wel eens ghb of slaapmiddelen) en dan ben ik vrijwel onmogelijk wakker te krijgen en kan hij zich dus ook flink uitleven.
Nadat ik hem hiermee confronteerde ontkende hij het ook niet, en zei dat hij het wel spannend vindt. Ik gun hem zijn plezier natuurlijk, maar ik voel me er ook enigszins ongemakkelijk bij. Aan de andere kant vind ik seks met hem als ik wakker ben toch niet zo heel denderend, dus misschien moet ik me niet zo aanstellen, en is het beter dat hij op deze manier aan z'n trekken komt?
Tips, gedachten en opmerkingen welkom!
zondag 15 april 2018 om 13:35
- hij verkracht je
- hij filmt die verkrachting zonder jouw toestemming.
- je hebt het GEVOEL dat hij je respecteert (dit weet je niet zeker?)
(Ik weet het wel zeker: hij respecteert je niet want dit flik je niet)
- seks met hem terwijl je wakker bent vind je niet veel aan.
WAT DOE JE NOG BIJ DIE MAN?
zondag 15 april 2018 om 13:37
Mocht hij iets online zetten: aangifte doen van verkrachting en het publiceren van die daad.
Of beter nog ter voorkoming: als je het uit maakt al aangeven dat je dit zult doen.

zondag 15 april 2018 om 13:41
Klopt. Ik ook.
zondag 15 april 2018 om 13:42
komt mij ook bekend voor idd
Don't cry, buy a bag and move on.

zondag 15 april 2018 om 13:46
Dat andere topic ging volgens mij over een man die in zijn slaap (soort slaapwandelen) dat deed. Die wist er de ochtend erna niets meer van (en die zal het vast ook niet gefilmd hebben).
OT: wat ik zou doen zou heel NL via NOS en RTLnieuws kunnen vernemen, maar dumpen die hap! Filmpjes overzetten voor jezelf for future referentie en zijn exemplaren vernietigen. Voor de zekerheid (hij zal het vast nog ergens hebben opgeslagen) dreigen met aangifte als hij ooit zoiets deelt.
OT: wat ik zou doen zou heel NL via NOS en RTLnieuws kunnen vernemen, maar dumpen die hap! Filmpjes overzetten voor jezelf for future referentie en zijn exemplaren vernietigen. Voor de zekerheid (hij zal het vast nog ergens hebben opgeslagen) dreigen met aangifte als hij ooit zoiets deelt.

zondag 15 april 2018 om 13:47
Sorry maar dat is ook niet helemaal tof.Het-groepje schreef: ↑15-04-2018 13:27Vreemd. Het deel in de slaap kan ik nog enigszins in komen, maar meer dat je dan begint en de ander enthousiast wakker wordt zeg maar.
Dit klinkt vanuit jou niet tof, liever zo sex dan bij bewustzijn, ik zou zwaar beledigd zijn zeg.
En dat filmen en zich uitleven op een bewusteloos persoon klinkt ook niet gezond, maargoed, de bewusteloze vindt het achteraf niet erg dus tja.
Ik zou heel enthousiast zo'n iemand de straat optrappen.
anoniem_194147 wijzigde dit bericht op 15-04-2018 13:49
5.35% gewijzigd

zondag 15 april 2018 om 13:48

zondag 15 april 2018 om 13:49
Nee, het topic wat ik bedoel was echt praktisch exact hetzelfde. Tot aan het GHB gebruik toe. Kan het alleen zo snel niet meer vinden.

zondag 15 april 2018 om 13:49
Dit dus.

zondag 15 april 2018 om 13:55
Yep ik ook.
Plus dat je zelf op 23 jan. in een reactie op iemand anders schreef, dat je dit soort situaties aanranding zou vinden.
Ik denk dat je het gewoon lekker vindt om over te schrijven.
Ja toch?

zondag 15 april 2018 om 14:06
Ik kan echt niet geloven dat dit echt is. Maar goed, je weet nooit: to, what the fuck?! Veel drinken, GHB, verkrachting, slechte seks, bang zijn voor openbaar maken van de betreffende verkrachtingen. ....ja, hoor, echt een topper!
Wat is je vraag? Of heb ik daar overheen gelezen?

zondag 15 april 2018 om 14:09
Nee, geen verkrachting. Je moet hiervoor één artikel verder zijn in het WvSGate_Keeper schreef: ↑15-04-2018 13:16is dit geen vorm van verkrachting? Het onrechtmatig binnendringen van het lichaam.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

zondag 15 april 2018 om 14:56
Goede reden om met hem samen te blijven

Wat heb je aan zo’n vriend? Matige seks, angst om naar buiten te treden met filmpjes van je. Bij seks hoor je er allebei plezier aan te beleven, nooit zomaar de ander wat gunnen...

zondag 15 april 2018 om 15:11
Hmm ja een mening hebben over de situatie van een ander is altijd een stuk makkelijker dan je eigen situatie onder ogen zien.
Ik ben ook nog steeds een beetje in shock na t zien van de video's. Hij gaat vanavond naar een vriend, dan ga ik de video's naar mezelf mailen en van zijn laptop gooien.
Ik denk niet dat onze relatie nu per se over is. Ik wil er nog met hem over praten en afspraken maken, gelijkwaardig. Zodat we beide gelukkig zijn.
Seks met hem vind ik niet fantastisch, maar samenwonen wel. Seks met mijn vriendin vind ik wel the bomb en daar zeurt hij ook nooit over. Dus, heb wel hoop dat we er uit kunnen komen samen.