Handdoekje of tissues naast je bed?

14-04-2018 09:51 157 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben naast ons bed een stapeltje kleine handdoekjes liggen en op het nachtkastje staat een doos Kleenex. Handig voor na de seks, als mijn vriend in me of over me heen is klaargekomen en ik geen zin heb om uit bed te gaan om te douchen en liever blijf naknuffelen en dan samen in slaap vallen.

Gisteren was mijn zusje in de slaapkamer om wat kleding te passen en toen ze de handdoekjes zag, zei ze meteen: "hé, seksdoekjes, die heb ik ook van de week gekocht".

Ik vond het wel grappig dat we allebei, los van elkaar, het nalekprobleem zo hebben opgelost. Hoe lossen jullie het nalekken op?
Framberry schreef:
15-04-2018 09:15
Jep
Maar is alles in bed er dan al uitgelopen ofzo?
Nijn5 schreef:
15-04-2018 09:24
Ik krijg goede ideeën van dit topic, denk dat ik vanmiddag even naar de Hema fiets :D
De Zeeman heeft ze goedkoper :)
Hips, hopsakee en pierlala.
Zebra123 schreef:
15-04-2018 09:57
Maar is alles in bed er dan al uitgelopen ofzo?
Nope
Framberry schreef:
15-04-2018 10:10
Nope
Blijft alles dan plakken van binnen of hoe moet ik t voor me zien (sorry erg nieuwsgierig :-$ :-D )
Zebra123 schreef:
15-04-2018 10:12
Blijft alles dan plakken van binnen of hoe moet ik t voor me zien (sorry erg nieuwsgierig :-$ :-D )
Hahaha geen idee, maar op het toilet loopt het er wel gewoon uit. Beetje de juiste spieren aanspannen denk ik.
Is trouwens niet altijd zo geweest hoor. Ik ken ook het onhandige waggelen met mijn hand tussen mijn benen :P
Ga altijd even vlug naar de wc en daarna weer lekker knuffelen of nog een keer :hyper:
Meestal liggen er tissues en vochtig papier langs het bed voor de vlugge schoonmaak.
Zebra123 schreef:
15-04-2018 08:54
Huh maar er zijn dus vrouwen die naar het toilet lopen zonder wc papier pf doekje tussen de benen? En dan geen spoor achterlaten?
Ja.
En ook mijn bed niet vol.
Framberry schreef:
15-04-2018 10:20
Hahaha geen idee, maar op het toilet loopt het er wel gewoon uit. Beetje de juiste spieren aanspannen denk ik.
Is trouwens niet altijd zo geweest hoor. Ik ken ook het onhandige waggelen met mijn hand tussen mijn benen :P
Dit.
Merl0t schreef:
15-04-2018 10:06
De Zeeman heeft ze goedkoper :)
Action!
Nijn5 schreef:
15-04-2018 09:24
Ik krijg goede ideeën van dit topic, denk dat ik vanmiddag even naar de Hema fiets :D
Ikea 😁
Voorheen ook een stapeltje gastendoekjes in het nachtkastje. Alleen hebben we nu net een nieuw bed gekocht en hebben we momenteel geen nachtkastjes meer. We willen wel iets naast het bed om iets op te kunnen leggen, maar hebben dan geen laatjes meer. Om nu een stapeltje doekjes zp in het zicht te leggen vind ik een beetje vreemd...maar zo zonder doekjes bij de hand is ook onhandig moet ik zeggen.....! ;-D
Life is a party but you must self uphanging de slingers
Soms komt het er pas de volgende dag uitzetten bij mij.... o_o (en nee ik ben geen 20 meer :P )
Dat van die handdoekjes vind ik echt heel grappig. Heb ik ook nog nooit gezien. Tissues lijken me onhandig want die plakken volgens mij gelijk vast. Ik hobbel dus altijd naar het toilet, dan komt het meeste er wel uit. De omgeving een beetje poetsen. Soms word ik 's nachts nog wel eens wakker omdat het dan toch weer plakt.
Ik ben even naar de Action gelopen vanmiddag, maar zie dat Ikea nog goedkoper was geweest :P
Wij noemen die handdoekjes trouwens neuklappies.
Geen doekjes, ik liet Henk gewoon op de natte plek liggen.
Darkcrystal schreef:
15-04-2018 18:22
Voorheen ook een stapeltje gastendoekjes in het nachtkastje. Alleen hebben we nu net een nieuw bed gekocht en hebben we momenteel geen nachtkastjes meer. We willen wel iets naast het bed om iets op te kunnen leggen, maar hebben dan geen laatjes meer. Om nu een stapeltje doekjes zp in het zicht te leggen vind ik een beetje vreemd...maar zo zonder doekjes bij de hand is ook onhandig moet ik zeggen.....! ;-D
Je man kan toch even een handdoek uit de kast pakken? Ik vind dat zo armoedig, een stapel neuklappen op je nachtkastje.
Darkcrystal schreef:
15-04-2018 18:22

Hoeveel heb je er nodig per keer? Ik steek er altijd een onder mijn kussen. Na gebruik weer een schone er onder, enzovoort.
Andersom schreef:
15-04-2018 20:15
Hoeveel heb je er nodig per keer? Ik steek er altijd een onder mijn kussen. Na gebruik weer een schone er onder, enzovoort.
Lekker praktisch :|
Moiren’ schreef:
15-04-2018 20:10
Je man kan toch even een handdoek uit de kast pakken? Ik vind dat zo armoedig, een stapel neuklappen op je nachtkastje.
Op je nachtkastje wel, maar in een nachtkastje? Bijvoorbeeld in ons vorige huis stond de linnenkast op de overloop, best een (koude) onderbreking dan.
Andersom schreef:
15-04-2018 20:18
Op je nachtkastje wel, maar in een nachtkastje? Bijvoorbeeld in ons vorige huis stond de linnenkast op de overloop, best een (koude) onderbreking dan.
Ja, dan ook.
Moiren’ schreef:
15-04-2018 20:21
Ja, dan ook.
Waarom dan?
Merl0t schreef:
15-04-2018 20:22
Waarom dan?
Geen enkele redelijke onderbouwing.
Ik denk dat ik vooral afknap op het doordacht praktische.

Stapel vaatdoekjes in je nachtkastje lijkt me dan goedkoper trouwens.
Moiren’ schreef:
15-04-2018 20:25
Geen enkele redelijke onderbouwing.
Ik denk dat ik vooral afknap op het doordacht praktische.

Stapel vaatdoekjes in je nachtkastje lijkt me dan goedkoper trouwens.
Ik vind het wel iets vertrouwds hebben. Wanneer vriend de was heeft weggeruimd, hangt hij voor de lol een doekje over de bedrand. Onderdeel van de voorpret.
Dat geleur naar een gebruikte boxershort naast het bed vind ik juist veel armoediger. Was dat wel zat.
Merl0t schreef:
15-04-2018 20:35
Ik vind het wel iets vertrouwds hebben. Wanneer vriend de was heeft weggeruimd, hangt hij voor de lol een doekje over de bedrand. Onderdeel van de voorpret.
Dat geleur naar een gebruikte boxershort naast het bed vind ik juist veel armoediger. Was dat wel zat.
Even een handdoek uit de kast halen lijkt me niet teveel moeite. Maar ieder zijn ding :)
Ik en blij dat er in onze nachtkastjes geen stapeltje ligt.

Bedenk me net dat ik helemaal niet eens weet wat er in zijn nachtkastje ligt :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven