Vriend heeft seks met mij terwijl ik slaap

15-04-2018 13:14 134 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals titel aangeeft heb ik een relatie, en ben ik er onlangs dus achter gekomen dat vriendlief mij wel eens penetreert wanneer ik slaap. Dit kwam aan het licht nadat ik diverse filmpjes op zijn telefoon aantrof van de handelingen in kwestie.

Nu ben ik ook nog eens een vrij diepe slaper en willen wij ook nog wel eens stevig drinken (al gebruiken we ook wel eens ghb of slaapmiddelen) en dan ben ik vrijwel onmogelijk wakker te krijgen en kan hij zich dus ook flink uitleven.

Nadat ik hem hiermee confronteerde ontkende hij het ook niet, en zei dat hij het wel spannend vindt. Ik gun hem zijn plezier natuurlijk, maar ik voel me er ook enigszins ongemakkelijk bij. Aan de andere kant vind ik seks met hem als ik wakker ben toch niet zo heel denderend, dus misschien moet ik me niet zo aanstellen, en is het beter dat hij op deze manier aan z'n trekken komt?

Tips, gedachten en opmerkingen welkom!
Possa schreef:
15-04-2018 20:00
Als ik hem zou aangeven dan kan ik me de komende jaren in elk geval niet meer in deze stad/regio vertonen.

En vanavond was hij thuis en heel lief. Hij heeft zelfs voor me gekookt. We hebben het er even kort over gehad en hij vindt ook dat ik m'n grenzen beter moet aangeven, want hij dacht echt dat het oké was. Morgen praten we er verder over

Bedankt voor alle reacties! :heart:
Is dit echt voor jou de doorslaggevende factor om in deze relatie te blijven ?

Hoezo zou jij je grenzen beter moeten aangeven, als je simpelweg niet eens wéét dat hij dit doet? Je moest er via filmpjes achter komen.. Dit ligt toch niet bij jou.
KyloRen schreef:
15-04-2018 20:02
Sorry, maar je 'vriend' is nogal ziek.

Succes.
Niet alleen die vriend. Wat wil je met dit topic?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ervaar je het zelf als misbruik?
Sterkte, TO, zo te lezen speelt er veel meer dan alleen dit. Ik vind het echt heel rot voor je.
Life is short. Eat dessert first.
Possa schreef:
15-04-2018 19:19
Ok, ik begrijp dat jullie zijn gedrag allemaal ontoelaatbaar vinden. Ik snap ook dat jullie mijn posts misschien raar vinden. Als ik mijn hele levensverhaal hier zou gaan ophangen dan zou ik waarschijnlijk nog veel bezorgdere/negatieve reacties krijgen. Zit ik niet op te wachten. En natuurlijk wil ik graag beetje anoniem blijven hier.

Hulp zoeken heb ik wel eens geprobeerd. Doorverwijzingen, wachtlijsten, intake gesprekken waarin ik te horen krijg dat ik toch net niet in hun doelgroep val (niet risicovol genoeg voor crisis. Gzz zegt doe eerst wat aan je verslaving. Verslavingszorg zegt dat ze geen geschikte programma's voor me hebben etc etc van kastje naar muur). En heb je enig idee hoe het is voor een jonge (ondanks alles nog steeds goeduitziende) vrouw met ptss om bij de nachtopvang rond te hangen? Daar voel ik me al helemaal een hertje tussen de hyena's.

Bedankt voor jullie meningen, maar ik moet eerst een goed plan hebben voor ik iets onderneem
Ik ga mijn mening nuanceren. Gebeurt niet vaak maar vind ik nu wel nodig. Je gedrag is abnormaal en ik had niet het idee dat je dat zelf ook vond. Het kwam op mij allemaal heel raar over.

Maar ik lees je post over ggz en wat je daarin zegt klopt, en is vreselijk. Je zult voor van alles een contra-indicatie hebben en voor die mensen is inderdaad niets geregeld. Die vallen tussen wal en schip. Ik heb te snel geoordeeld.

Ja, probeer zo snel mogelijk iets voor jezelf te regelen (met behulp van een sociaal wijkteam/de gemeente/politie) en zorg ervoor dat je even helemaal geen relatie aangaat als mogelijk. Met een sociaal wijkteam kan er gekeken worden naar een maatwerkplan en dus passende hulp speciaal voor jou.

Die vriend; afkappen die handel. En ja, jouw aandeel in dat hij je zo behandeld is er ook maar ik begrijp dat je niet de hulp krijgt die je nodig hebt om dit te veranderen. Hopelijk kun je hier iets mee. Nogmaals; mijn oordeel was te kort door de bocht.
Possa schreef:
Als ik hem zou aangeven dan kan ik me de komende jaren in elk geval niet meer in deze stad/regio vertonen.

En vanavond was hij thuis en heel lief. Hij heeft zelfs voor me gekookt. We hebben het er even kort over gehad en hij vindt ook dat ik m'n grenzen beter moet aangeven, want hij dacht echt dat het oké was. Morgen praten we er verder over

Had dat eerder gezegd!
Met een keertje koken maak je een verkrachting natuurlijk weer helemaal goed.
Volgende keer van te voren ff een lijstje maken van dingen die je niet wil als je half bewusteloos ligt te zijn.
Die arme man ken ook niet ruiken dat jij niet verkracht wil worden in je slaap..
Buitendien... je lokt t ook wel een beetje zelf uit met die slaappillen hé wie zwijgt die stemt immers toe.
Dat weet je toch!
:sarcastic:
Hij dacht dat het oké was omdat jij geen nee zei?
Besef je wel dat jij niet in de gelegenheid bent om dan nee te zeggen? En besef je ook dat hij nu aangeeft dat jij dit wel had moeten doen om te voorkomen dat hij je filmt en seks met je heeft in die toestand?
Het is niet aan jou om het aan te geven, het is aan hem om te beseffen dat het werkelijk absurd is om zoiets überhaupt maar te bedenken!
Je laat je nu iets aanpraten en raakt verblind door lieve woorden en een warme maaltijd

Oh en dat niet kunnen vertonen in je woonplaats als je aangifte doet, is natuurlijk ook niet normaal. Dat besefte jij jezelf ook al, toch?
Je zit niet in een goede situatie, maar je hebt nu iig woonruimte. Kun je van hieruit het een en ander regelen voor je toekomst?

Je hebt woonruimte nodig, inkomsten (werk, uitkering) en hulp.
Een sociaal vangnet.
En ik gun je ook een hoop liefde, oprechte warmte en zorg van mensen.

Soms helpt het om een overzicht te maken met dingen die geregeld en uitgezocht moeten worden, zodat je je leven op de rit krijgt en daar gericht aan kunt werken. Verzamel die info!
Ik heb niet alles gelezen, dus het kan dat ik je een nutteloos advies geef.
Kun je niet terrecht bij een goede vriendin of famillie? Zodat je veilig bent en zij jou verder kunnen begeleiden en helpen?
Ik lees dat je van de kast naar de muur word gestuurd wat betreft die dingen. Wat erg voor je! Dit herken ik helaas wel uit mijn omgeving dus geloof je helemaal.
Onze tijd is nu.
Possa schreef:

Heeft hij in coma gelegen tijdens het #metoo gebeuren? :O
Lieve TO.
Ga morgen naar je huisarts. Bel morgen met maatschappelijk werk.
Jij moet door mensen die er werkelijk voor je willen en kunnen zijn geholpen en beschermt worden.

Een huis voor jezelf. Eigen inkomen. Rust. Een dagbesteding. Hulp bij je insomnia en je zelfmedicatie.
Alles wat je nu niet hebt.

En dat ga je niet krijgen als je in deze situatie blijft. Je kan zoveel meer. Ik maak me bezorgd om je en na jaren forum verrast het mij dat ik dit weer heb in een topic.

Help jezelf. Morgen is er een mooie dag voor. Doen, alsjeblieft.
Dit doet me denken aan de film die ik laatst op Netflix zag. The Resident.
Niet echt een aanrader hoor
Alle filmpjes zijn van zijn telefoon en lapop gewist, alleen nog in mijn bebeer nu :) (die ik echt vreselijk vond om te zien heb ik helemaal gewist). Voortaan vraagt hij aan mjj (als ik nog wakker ben dus) of ik er die avond iets tegen heb als hij wat zou doen in m'n slaap. De videos worden automatisch opgeslagen op mijn laptop, dus ik ben de enige die iets met die beelden kan. Als hij ze heel graag wil zien mag hij eerst bij mij komen smeken dus.

Ik vind het wel een goede compromis zo :)
Een grote stap vooruit, al kom je van ver uiteraard. Hopelijk heb je erbij gezegd waarom zoiets niet kan en ziet hij dit in. Blijft wel vreemd waarom je zou toestemmen dat hij je gebruikt in je slaap? Zelf geniet je er immers niet van op dat moment.
Possa schreef:
15-04-2018 13:24
Verder is onze relatie op alle vlakken heel prima hoor.
Hij respecteert jou anders niet en de seks valt ook nog eens tegen, om nog maar niet te spreken over dat kinderachtige zielige drugsgebruik.
Possa schreef:
We ondernemen veel leuke dingen samen en heb ook het gevoel dat hij me respecteert.
Hij respecteert jou niet.
Possa schreef:
Maar toch ben ik bang dat als ik het uitmaak, dat hij dan die filmpjes gaat doorsturen of ergens online zetten :-?
Joh. Als hij het bewijs van het feit dat hij jou verkracht ook nog eens online gaat zetten, dan is een veroordeling helemaal makkelijk. Het is ernstiger dat jij nu al accepteert dat hij jou tegen jouw wens naakt filmt.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Apart verhaal maar als jij het ok vindt dan is het binnen jullie relatie toch ok? Win-win volgens mij want jij vindt de seks met hem niet zo lekker en hij kickt hierop.
koekies zijn lekker
Possa schreef:
15-04-2018 15:17
Ja klopt. Dus als er van die halfgare slaap-seks-videos van mij online komen te staan, dan daalt mijn waarde in die branche nogal. :-?
Nee joh.. Nichemarket! Je krijgt er vast een groep fans bij.
Hier moet je helemaal geen compromis over willen sluiten.
Possa schreef:
17-04-2018 12:01
Alle filmpjes zijn van zijn telefoon en lapop gewist, alleen nog in mijn bebeer nu :) (die ik echt vreselijk vond om te zien heb ik helemaal gewist). Voortaan vraagt hij aan mjj (als ik nog wakker ben dus) of ik er die avond iets tegen heb als hij wat zou doen in m'n slaap. De videos worden automatisch opgeslagen op mijn laptop, dus ik ben de enige die iets met die beelden kan. Als hij ze heel graag wil zien mag hij eerst bij mij komen smeken dus.

Wat is hier een goed compromis aan?
Lieve vrouw, ga alsjeblieft naar de huisarts en vraag om hulp. Het is niet normaal dat jij het goed vind dat iemand jou, terwijl je slaapt/ in bewusteloze toestand bent, gebruik van je maakt en het zelfs filmt!

Je bent toch zoveel meer waard dan dit? Waarom is het goed dat hij dit mag doen? Vind jij jezelf gelijk staan aan of soms misschien zelfs minder dan een opblaaspop?
Vrouw, je hebt echt hulp nodig om zaken weer scherp en helder te zien. Dit is geen compromis en hier kun je niet akkoord mee gaan. Je hoort je eigen lijf te beschermen. Je hebt geen idee dat er met je gebeurd, of wie er iets met je gaat doen. Als je het al niet aan kan zien die filmpjes, hoe kun je het hem dan wel toestaan?
Inmiddels verder gelezen. Ik d8 ttv mijn vorige reactie dat je een troll was. Áls dat het geval is dan ben je een goeie.

Meid wat doe je jezelf allemaal aan. Hor oud ben je eigenlijk?
Ik zou de pc formatteren en telefoon in de magnetron gooien om vervolgens een eind te maken aan de relatie.
Doreia schreef:
17-04-2018 13:59
Wat is hier een goed compromis aan?
Lieve vrouw, ga alsjeblieft naar de huisarts en vraag om hulp. Het is niet normaal dat jij het goed vind dat iemand jou, terwijl je slaapt/ in bewusteloze toestand bent, gebruik van je maakt en het zelfs filmt!

Je bent toch zoveel meer waard dan dit? Waarom is het goed dat hij dit mag doen? Vind jij jezelf gelijk staan aan of soms misschien zelfs minder dan een opblaaspop?
Vrouw, je hebt echt hulp nodig om zaken weer scherp en helder te zien. Dit is geen compromis en hier kun je niet akkoord mee gaan. Je hoort je eigen lijf te beschermen. Je hebt geen idee dat er met je gebeurd, of wie er iets met je gaat doen. Als je het al niet aan kan zien die filmpjes, hoe kun je het hem dan wel toestaan?
Jouw adviezen zijn altijd zo waardevol. Echt, TO, lees dit goed door. :hug:
Possa schreef:
17-04-2018 12:01
(die ik echt vreselijk vond om te zien heb ik helemaal gewist).
Ik snap je gevoel maar het was niet slim om bewijs te wissen.

Voortaan vraagt hij aan mjj (als ik nog wakker ben dus) of ik er die avond iets tegen heb als hij wat zou doen in m'n slaap.
Los van het feit dat het oncontroleerbaar is begrijp ik niet zo goed waarom je hier toestemming voor zou geven

De videos worden automatisch opgeslagen op mijn laptop, dus ik ben de enige die iets met die beelden kan.
Ben bang dat je je vergist.

Als hij ze heel graag wil zien mag hij eerst bij mij komen smeken dus.
Wat is de meerwaarde hier van?

Waarom
Possa, Possa, Possa, waar ben je mee bezig? Dit is onder geen enkele voorwaarde een situatie voor compromissen. De compromissen doen je beter voelen, more in controle, maar vraag jezelf eens echt af of dat in deze situatie ook is.. Jouw vriend heeft nul respect voor jou en dat haal ik uit het feit dat hij tegen jou zegt dat hij echt niet wist dat het niet oké is. Hij doet liever, ja duh. Wat hij deed is zo strafbaar Possa, dat hij een andere koers probeert te varen. Je zegt dat je weet dat het niet oké is, maar je weet het nog niet volledig. Je hoofd en je hart moeten begrijpen dat gedrag van vriend volslagen krankzinnig is en door zogenaamde compromissen te sluiten trekt hij jou in die krankzinnigheid mee.

Get out and get out fast. Vertrouwen dat jij alleen het beeldmateriaal in beheer hebt? Kom zeg... Hij heeft sex met jou in zijn slaap en filmt het. Dat verdient nul vertrouwen. Bescherm jezelf, want toch vertrouw je erop dat zijn skills niet zo goed zijn om toch bij de filmpjes te komen. Eerste kans die je krijgt zou je zijn telefoon moeten checken of echt alles weg is. Niks bewaren op computer en hem direct ergens anders laten slapen.

Wake up.
Possa schreef:
We hebben het er even kort over gehad en hij vindt ook dat ik m'n grenzen beter moet aangeven, want hij dacht echt dat het oké was.
O_o Ja, want je kunt je grenzen ook zo makkelijk aangeven als je slaapt. WTF!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven