Haptonoom

16-04-2018 18:33 15 berichten
Ik ga morgen voor een tweede keer, dus na de intake, naar de haptonoom.

Heeft iemand ervaringen en hoe ervoer jij dat?
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het niks.. was me te zweverig.. en te aanrakerig.. Hij had ook zo'n zalvende stem, daar werd ik al gespannen van... Dus voor mij een dikke NO..

Ligt aan mij, niet aan de haptonoom..
Nou ja.. dat dus..
Ik ken verschillende ervaringen, zelf geen ervaring. Ken iemand die er wel wat baat bij had. Maar ook iemand bij wie de haptonoom de (psychische) problematiek niet goed inschatte en dat liep helemaal uit de hand.
bloosje schreef:
16-04-2018 18:37
Ik vond het niks.. was me te zweverig.. en te aanrakerig.. Hij had ook zo'n zalvende stem, daar werd ik al gespannen van... Dus voor mij een dikke NO..

Ligt aan mij, niet aan de haptonoom..
Had dus geen happy end :hyper:
badmeester schreef:
16-04-2018 18:51
Had dus geen happy end :hyper:
:HA: ... Nope.. maar dat kan ook liggen aan het feit dat hij óók nog een linksom gebreide geitenwollen trui droeg.. Eh, ik bedoel ligt écht aan mij..

Maar goed, als jij straks happy naar buiten huppelt dan is het mooi toch?!
Nou ja.. dat dus..
Ja ik kijk er niet echt naar it zeg maar
badmeester schreef:
17-04-2018 08:41
Ja ik kijk er niet echt naar it zeg maar
Waarom ga je dan? Ik heb er tijdens mijn burnout veel aan gehad. Om uit mn hoofd te komen en mn lijf weer in. Wat hij deed, geen idee. Heb me eraan over gegeven en het voelde goed.

Tijdens mn zwangerschap ben ik ook een paar keer met mn man geweest. Was ook mooi om mee te maken.
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Omdat ik weet dat het goed voor me is.
Hier ook geweest... en ik heb er veel aan gehad.
Ik vond het niks, kwam ook doordat hij allerlei luidruchtige spreekwoorden, wijze woorden in de wachtkamer had hangen. Dat irriteerde me al direct, alsof die woorden op iedereen van toepassing zijn. Hij ging mij ook steeds corrigeren, hoe ik moest zitten, hoe ik moest gedragen, nee vond het verschrikkelijk. Onderliggende psychische problematiek ging hij aan voorbij, ik moest gewoon dit en dat doen.
En Badmeester? Vertel...
Nou ja.. dat dus..
Kwakzalverij.
..
anoniem_364007 wijzigde dit bericht op 18-04-2018 09:06
99.22% gewijzigd
Nou die dame weet wel hoe ik in elkaar zit merk ik.

Dit was de eerste sessie na de introductie dus het ging vooral om de overtuiging dat je lichaam van alles aangeeft via gevoel en dat je dat dus kan voelen. Aangezien ik een muur tussen mijn ratio en mijn emotie heb lijkt me dat prima.
Duimpie..
Nou ja.. dat dus..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven