Levensveranderende tips

21-04-2018 08:41 57 berichten
Lang heb je ze voor jezelf gehouden. De zon schijnt. Het is nu de tijd om ze te delen.

TO start:

Tegen uitstelgedrag is dit een goede tip.

Mel Robbins - 5 seconde methode

https://m.youtube.com/watch?v=Lp7E973zozc

———————

Nice to know tips :winkie:

Als het ‘s nachts benauwd is, biedt mijn iPhone mij verkoeling. Die dingen blijven koud. Heerlijk mijn koude iPhone even op mijn tiet of tegen mijn buik, bovenarm of in mijn nek, en ik slaap weer als een lammetje.

Okay nog een.
Na jarenlange schonewasleed met het weer een setje maken (twee dezelfde sokken tot een bolletje maken) van gewassen sokken en altijd wel een aantal niet matchende sokken overhouden, las ik ooit ergens een hele simpele tip (dat ik daar niet zelf op gekomen was). Onze sokken doen we nu als setje (bolletje) in de wasmand. Waardoor er nooit verdwaalde niet matchende sokken overblijven. Dus losse sokken in de wasmand is een taboe! Bolletjes maken, bolletjes, bolletjes. (Voordat ze de wasmachine ingaan haal je ze uit elkaar.)
anoniem_362855 wijzigde dit bericht op 21-04-2018 10:05
18.45% gewijzigd
daenerys79 schreef:
21-04-2018 11:13
er zijn ook sokkenclips te koop, die doe je aan je sokken als je ze in de wasmand gooit, en daarmee kunnen ze in de wasmachine en droger.
Dat helpt bij mij niet, niets helpt :calimero:
De kleur ‘teal’ staat bij iedere haarkleur, huidskleur.
Alle reacties Link kopieren
Teatree olie helpt als enige tegen koortslip. Als ik er 1 aan voel komen, direct die olie erop, en het zet niet door.
Openknippen van bolletjes en stokbrood. Zoveel makkelijker dan zagen. Zorgen dat het goed is afgekoeld en je knipt ze zo weg.
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Een klein emmertje naast de kattenbak. Dan kun je het afval daarin gooien en hoef je niet met die hele kattenbak te zeulen naar de container. En daar dan nog onhandig uit de kattenbak gaan scheppen.
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
louti schreef:
21-04-2018 12:21
Een klein emmertje naast de kattenbak. Dan kun je het afval daarin gooien en hoef je niet met die hele kattenbak te zeulen naar de container. En daar dan nog onhandig uit de kattenbak gaan scheppen.
:HA: Deed jij dat werkelijk altijd zo... Haha te grappig. Fijn voor je dat je op het idee kwam voor een emmertje :-D
Persoonlijk heb ik nooit anders gekend dan een mini prullenbakje ernaast met een vuilniszakje erin zodat je het zo kan legen.
Pompen voor de pompoensoep niet schillen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven