Cyprus

28-04-2018 12:15 12 berichten
Hi allemaal,

Maandag vertrek ik naar Noord-Cyprus. Weten jullie misschien wat voor kleding daar gepast is of maakt dat niet zo veel uit? Het gaat om het Turkse deel en het is nu rond de 30 graden.

Hebben jullie nog andere tips?

Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Fijne vakantie, je bent toerist dus alles is geoorloofd.
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell
inkepinkje schreef:
28-04-2018 14:00
Fijne vakantie, je bent toerist dus alles is geoorloofd.
Ehm.. nee?
@TO: ik zou niet al te zomers op z’n Hollands rondlopen, maar dat doe ik in NL ook al niet. Neem iig iets mee om in je tas te stoppen om je te bedekken mocht je een moskee willen bezoeken.
lux. schreef:
28-04-2018 14:42
@TO: ik zou niet al te zomers op z’n Hollands rondlopen, maar dat doe ik in NL ook al niet. Neem iig iets mee om in je tas te stoppen om je te bedekken mocht je een moskee willen bezoeken.
Dat geldt ook voor de moskee in Nederland... Wat is niet al te zomers kleden bij 30 graden?
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell
lux. schreef:
28-04-2018 14:40
Ehm.. nee?
:huh:
inkepinkje schreef:
28-04-2018 14:51
:huh:
Het is niet omdat je toerist bent dat je maar gewoon overal er zo bij kunt lopen als je wil. Al lijken veel Nederlanders te denken van wel.
lux. schreef:
28-04-2018 14:54
Het is niet omdat je toerist bent dat je maar gewoon overal er zo bij kunt lopen als je wil. Al lijken veel Nederlanders te denken van wel.
Het gaat niet over overalls, maar over Cyprus.
inkepinkje schreef:
28-04-2018 14:55
Het gaat niet over overalls, maar over Cyprus.
Ja. Ook op Cyprus zijn mensen minder gecharmeerd van bloot dan wij. Overal wel zo’n beetje eigenlijk.

Met zomers op z’n Hollands bedoel ik van die hele (te) korte broeken en strakke spaghettibandjestops (onderhemden die mensen als gewoon tshirt dragen). Of van die halfdoorschijnende tunieken (meestal wel een legging eronder maar toch). Maar dat draag ik zelf ook hier in NL niet.

Gewoon normale zomerjurken en korte broeken/shirts lijken me prima, zolang je iets meeneemt om je te bedekken als je een moskee in wil. Wat inderdaad in NL ook moet. En met regelmaat ook op christelijke grond.
lux. schreef:
28-04-2018 15:06
Ja. Ook op Cyprus zijn mensen minder gecharmeerd van bloot dan wij. Overal wel zo’n beetje eigenlijk.

Met zomers op z’n Hollands bedoel ik van die hele (te) korte broeken en strakke spaghettibandjestops (onderhemden die mensen als gewoon tshirt dragen). Of van die halfdoorschijnende tunieken (meestal wel een legging eronder maar toch). Maar dat draag ik zelf ook hier in NL niet.

Gewoon normale zomerjurken en korte broeken/shirts lijken me prima, zolang je iets meeneemt om je te bedekken als je een moskee in wil. Wat inderdaad in NL ook moet. En met regelmaat ook op christelijke grond.
Gewoon dus, zoals gewone Nederlanders zomers gekleed gaan en niet zoals op het strand van Brazil (in te kleine bikini's).
Stom ja van mij, maar ik ging er zomaar vanuit dat to wel begreep dat ze niet de aso-toerist moet gaan uithangen. Hopelijk heb ik haar nu niet beledigd.
Ik was gewoon benieuwd, maar nee ik was niet van plan de aso toerist uit te hangen nee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven