Idee cadeau afscheid vader

27-04-2018 21:38 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vader neemt afscheid van zijn huidige functie en gaat hierna nog een paar uur in een lagere functie werken, op een laag pitje richting zijn pensioen over 2 jaar. Dan vertrekt hij met stille trom. Vanuit zijn werk is wat geregeld en hij wil graag een envelopje als cadeau omdat hij aan het sparen is voor iets. Daarnaast wil ik hem nog iets geven... maar wat?
Hij heeft een hobby en daar is hij fanatiek mee bezig maar elke verjaardag, sint, kerst, vaderdag vraagt/krijgt hij daar iets voor.
Daarnaast is hij dol op zijn kleinkinderen. Wie heeft leuke ideeen om te doen/geven?
Toen mijn vader met pensioen ging wou ik hem wel wat bijzonders geven. Dat werd een vliegles in zo'n klein vliegtuigje, waarbij ik ook mee kon. Dus met z'n tweetjes (en een co-piloot uiteraard). Was heel gaaf.
CarrieM schreef:
28-04-2018 08:34
Toen mijn vader met pensioen ging wou ik hem wel wat bijzonders geven. Dat werd een vliegles in zo'n klein vliegtuigje, waarbij ik ook mee kon. Dus met z'n tweetjes (en een co-piloot uiteraard). Was heel gaaf.
Geweldig!!! Zouets vind ik ook super. Mijn vader heeft alleen hoogtevrees dus denk niet dat ik hem daarmee een plezier doe...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven