Anti conceptie pil in buitenland bestellen
zaterdag 28 april 2018 om 14:12
Hallo,
Jarenlang heb ik de anti conceptiepil Trinovum geslikt. Deze is sinds vorig jaar uit de handel.
Trinovum en Neocon (ook uit de handel genomen), zijn de de enige met norethisteron (oestrogeen) als werkzame stof.
Op het net heb ik wel alternatieven gevonden in het buitenland. Bijvoorbeeld Norimin uit Engeland.
Vind het een beetje eng. Gaat tenslotte om medicijnen.
Heeft iemand ervaring met het (online)bestellen van medicijnen?
Ik ben benieuwd
Jarenlang heb ik de anti conceptiepil Trinovum geslikt. Deze is sinds vorig jaar uit de handel.
Trinovum en Neocon (ook uit de handel genomen), zijn de de enige met norethisteron (oestrogeen) als werkzame stof.
Op het net heb ik wel alternatieven gevonden in het buitenland. Bijvoorbeeld Norimin uit Engeland.
Vind het een beetje eng. Gaat tenslotte om medicijnen.
Heeft iemand ervaring met het (online)bestellen van medicijnen?
Ik ben benieuwd
zaterdag 28 april 2018 om 14:35
ik heb last van migraine door spierspanning. ik heb toen ik langere tijd in het buitenland verbleef daar iets gekregen wat goed werkte, maar in NL niet te krijgen was. Wat een opluchting, want niks van wat ik in NL had geprobeerd werkte. Bij thuiskomst na overleg met mijn huisarts die zich heeft verdiept in het middel, bestel ik het nu in het buitenland. Maar dus wel na overleg met mijn huisarts.
Ik zou naar het spreekuur van je huisarts gaan en diens mening vragen over je plan om een buitenlands middel te bestellen, en ook samen de opties nalopen die wel in NL beschikbaar zijn.
Ik zou naar het spreekuur van je huisarts gaan en diens mening vragen over je plan om een buitenlands middel te bestellen, en ook samen de opties nalopen die wel in NL beschikbaar zijn.
zaterdag 28 april 2018 om 15:12
zaterdag 28 april 2018 om 16:14
Ik bestel de pil Trigynon ook online, via pilonline.nl. Via apotheek niet te krijgen.
Zou inderdaad even met de huisarts overleggen.
Op zich moet de pil in Engeland bestellen niet zo'n groot problem zijn.
Ik was trouwens ook eerst enthousiast gebruikster van Neocon en Trinovum:)
Deze 2 pillen bevatten relatief veel oestrogeen t.ov progestageen.En het progestageen wordt snel afgebroken geloof ik.
Zou inderdaad even met de huisarts overleggen.
Op zich moet de pil in Engeland bestellen niet zo'n groot problem zijn.
Ik was trouwens ook eerst enthousiast gebruikster van Neocon en Trinovum:)
Deze 2 pillen bevatten relatief veel oestrogeen t.ov progestageen.En het progestageen wordt snel afgebroken geloof ik.
zaterdag 19 mei 2018 om 08:34
Trigynon is WEL via de apotheek verkrijgbaar, maar blijkbaar verdienen ze er niet genoeg op, omdat ze mij altijd Trinordiol probeerden aan te smeren. Die kost mij als klant precies hetzelfde. Dreigen met internetbestellingen werkte hier goed, evenals het weigeren om Trinordiol of iets anders mee te nemen.
Ik bestel wel ruim een maand van tevoren omdat het niet op voorraad is bij "mijn" apitheek. De Nederlandse apotheek op mijn vakantieadres (vergeten in te pakken) had het wel op voorraad.
Wat de afspraken met zorgverzekeraars hierover zijn maakt in mijn geval niet uit, omdat ik er toch niet voor verzekerd ben.
Ik bestel wel ruim een maand van tevoren omdat het niet op voorraad is bij "mijn" apitheek. De Nederlandse apotheek op mijn vakantieadres (vergeten in te pakken) had het wel op voorraad.
Wat de afspraken met zorgverzekeraars hierover zijn maakt in mijn geval niet uit, omdat ik er toch niet voor verzekerd ben.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
zaterdag 19 mei 2018 om 11:32
[quote=Snoesje666 post_id=28526127 time=1526711668 user_id=28398]
Trigynon is WEL via de apotheek verkrijgbaar, maar blijkbaar verdienen ze er niet genoeg op, omdat ze mij altijd Trinordiol probeerden aan te smeren. Die kost mij als klant precies hetzelfde. Dreigen met internetbestellingen werkte hier goed, evenals het weigeren om Trinordiol of iets anders mee te nemen.
Haha , bij mij beweerde de apothekersassistente met droge ogen dat Trigynon niet leverbaar was.
Haha , bij mij beweerde de apothekersassistente met droge ogen dat Trigynon niet leverbaar was.