Handdoekje of tissues naast je bed?
zaterdag 14 april 2018 om 09:51
Wij hebben naast ons bed een stapeltje kleine handdoekjes liggen en op het nachtkastje staat een doos Kleenex. Handig voor na de seks, als mijn vriend in me of over me heen is klaargekomen en ik geen zin heb om uit bed te gaan om te douchen en liever blijf naknuffelen en dan samen in slaap vallen.
Gisteren was mijn zusje in de slaapkamer om wat kleding te passen en toen ze de handdoekjes zag, zei ze meteen: "hé, seksdoekjes, die heb ik ook van de week gekocht".
Ik vond het wel grappig dat we allebei, los van elkaar, het nalekprobleem zo hebben opgelost. Hoe lossen jullie het nalekken op?
Gisteren was mijn zusje in de slaapkamer om wat kleding te passen en toen ze de handdoekjes zag, zei ze meteen: "hé, seksdoekjes, die heb ik ook van de week gekocht".
Ik vond het wel grappig dat we allebei, los van elkaar, het nalekprobleem zo hebben opgelost. Hoe lossen jullie het nalekken op?
zaterdag 28 april 2018 om 12:33
Zijn er altijd op voorbereid... Man haalt gewoon even een handdoek.. geen draaiboek voor nodig hoor..

Nou ja.. dat dus..

zaterdag 28 april 2018 om 20:09
Wij eigenlijk ook zelden meer. Vroeger regelmatig last van vlekken, maar tegenwoordig weten we aardig goed hoe we uit elkaar kunnen zonder meteen te lekken. Wij gebruiken vaak de boxershort van man die naast het bed ligt, om de meest natte troep op te vegen. Dan kunnen we nog een half uurtje blijven naliggen. Maar dan wil ik ook wel naar de wc hoor. Vind het altijd zo plakkerig en nat slapen als ik niet even snel de boel schoonveeg en daarna mijn slip aantrek. Dan wordt het eventuele nalekken daarin opgevangen.
zaterdag 28 april 2018 om 20:33

zaterdag 28 april 2018 om 21:50
Wij komen meestal tegelijk klaar, dus bij mij loopt het er ook niet gelijk uit. Zou het dan toch echt zijn dat alles dan vacuum trekt ofzo? als hij later komt heb ik er idd meer last van.
Ik vergeet echt altijd een handdoekje mee te nemen. Vind het zo beladen dan, van: oke, nu gaan we sex hebben, alsof het dan moet. Dus hier meestal een hemdje of shirt. Naknuffelen en dan naar de wc.
Heb overigens een jaar lang altijd blaasontsteking gekregen na de sex. Was echt heel vervelend.
Ik vergeet echt altijd een handdoekje mee te nemen. Vind het zo beladen dan, van: oke, nu gaan we sex hebben, alsof het dan moet. Dus hier meestal een hemdje of shirt. Naknuffelen en dan naar de wc.
Heb overigens een jaar lang altijd blaasontsteking gekregen na de sex. Was echt heel vervelend.
zaterdag 28 april 2018 om 22:21
Ik leg ze ook niet klaar “van te voren”. Ze liggen gewoon standaard in het nachtkastje. Net als een handdoeken in de badkamer en theedoeken in de keuken.pantoffel81 schreef: ↑28-04-2018 21:50Wij komen meestal tegelijk klaar, dus bij mij loopt het er ook niet gelijk uit. Zou het dan toch echt zijn dat alles dan vacuum trekt ofzo? als hij later komt heb ik er idd meer last van.

zaterdag 28 april 2018 om 22:41
zondag 29 april 2018 om 19:46
O god, een nachtkrukje... ik zie ineens voor me wat Moiren bedoelt! En ja, nu kan ik me er ineens wat bij voorstellen. Ja, een stapeltje handdoeken óp je nachtkastje vind ik ook best apart. Sorry Moiren... je hebt een punt.pantoffel81 schreef: ↑28-04-2018 22:41Ik heb geen nachtkastje. Wel een nachtkrukje. Vandaar. Maar ik neem het je niet kwalijk hoor.![]()
woensdag 2 mei 2018 om 20:36
Wat van jou is, is van jou tenslotte...
zaterdag 12 mei 2018 om 09:15
Ik heb echt standaard een handdoek naast het bed, of er nou plannen zijn of niet. Ik lees ook over hoe stom het zou staan als er wat zichtbaar klaarligt? Maar wie komt er nou op je slaapkamer dan? Bij mij alleen degenen met wie ik seks ga hebben. Mijn speeltjes liggen ook gewoon in het nachtkastje. Ik heb graag alles op grijp-afstand en het is tenslotte mijn eigen slaapkamer.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
maandag 14 mei 2018 om 07:39
Persoonlijk pakte ik zelf even een handdoek voor mn ex vrouw, na het geklus in bed of op de bank.
Hoewel ze vaak ook erna, net zo makkelijk doorsliep.
Tegenwoordig leg ik een voorgewassen verhuisdeken op de bank neer, plus wat grote handdoeken.
Met mijn huidige sexvriendinnetje word het altijd een zeer vochtige bedoening, vanaf dat ik haar geholpen heb, haar fonteintje te vinden.
Meestal erna een volle was trommel, stuk of vijf grote handdoeken plus verhuisdeken.
Lederlook bank is perfect, een stoffen bank wil je dan niet hebben.
Hoewel ze vaak ook erna, net zo makkelijk doorsliep.
Tegenwoordig leg ik een voorgewassen verhuisdeken op de bank neer, plus wat grote handdoeken.
Met mijn huidige sexvriendinnetje word het altijd een zeer vochtige bedoening, vanaf dat ik haar geholpen heb, haar fonteintje te vinden.
Meestal erna een volle was trommel, stuk of vijf grote handdoeken plus verhuisdeken.
Lederlook bank is perfect, een stoffen bank wil je dan niet hebben.
maandag 14 mei 2018 om 09:11

maandag 14 mei 2018 om 13:54
Na avondsex voor het slapen gaan heb ik vaak geen zin om nog uit het warme bed te stappen. Dan pak ik zijn boxershort of we kibbelen wie er op de natte plek moet slapen om uiteindelijk dan vaak lekker dicht tegen elkaar te gaan slapen.
Na sex overdag spring ik eigenlijk altijd onder de douche. Hier geen sexlappies of tissues in of op het nachtkastje.
Na sex overdag spring ik eigenlijk altijd onder de douche. Hier geen sexlappies of tissues in of op het nachtkastje.
dinsdag 15 mei 2018 om 22:10
Haha, dat zegt die van mij ook altijd. Maar het voelt toch niet echt fijn, dus ook hier doekjes en inlegkruisjes in het nachtkastje. Scheelt ook weer bed verschonenBeerVanEenVent schreef: ↑14-04-2018 19:50Ik wil dat ze het zaad er in houdt en lekken mag gewoon in bed.
zondag 27 mei 2018 om 09:48
zondag 27 mei 2018 om 21:11