Feestje

28-04-2018 23:52 179 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, de buurjongen geeft een vrij luidruchtig feestje (zo te horen zijn er ook wat flink dronken trouwens, er wordt hard geschreeuwd).
Zijn ouders zijn maar een nachtje weg gegaan met de andere kinderen...🙄
Lekker vind ik dat, zelf weggaan en de buren in de nachtelijke herrie laten zitten.
Ik zou dat zelf anders aanpakken.
Ik ben net wel wezen aanbellen bij zoonlief, niemand kan hier slapen.
Hopelijk neemt het nu af.

Zo, moest het gewoon even kwijt.....
In het weekend is tot 01.00 de gangbare tijd voor het einde van een feest. Dus echt niet om 2200.

Beetje zeikerig dit... Doordeweeks is een ander verhaal maar zaterdagavond..
Sterkte!
mammavanmeisje schreef:
29-04-2018 00:14
Maar nee, moet allemaal maar normaal zijn tegenwoordig.
Ging bij mij 25 jaar geleden ook zo hoor. Je klinkt hoogbejaard trouwens.
Louise70 schreef:
29-04-2018 00:20
In het weekend is tot 01.00 de gangbare tijd voor het einde van een feest. Dus echt niet om 2200.

Hier laatst ook een kaartje in de bus dat een feest tot 1 uur zou duren.
Ja, voor die enkeling die zondagmorgen wel vroeg zijn bed uit moet is dat vervelend. Maar ook weer niet dusdanig erg om te roepen dat het maar tot 10 uur mag.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
mammavanmeisje schreef:
29-04-2018 00:07
Ik snap gewoon niet dat je denkt: ik ga lekker weg, hoef ik niet in de herrie te zitten en dat je niet bedenkt; de buren zitten wel in diezelfde herrie. Egoïstisch.k

Ik snap dan weer niet dat jij niet snapt dat het helemaal niet dezelfde herrie is en dat het niet alleen om 'herrie' draait.
Louise70 schreef:
29-04-2018 00:20

Lees je maar even in online 😉
Waarom is het weekend anders dan? Dan zijn er toch net zo goed werkende mensen als door de week?
Wen er overigens maar aan :-D.

Als die buurjongen net 15 à 16 is zal dit wel niet het laatste feestje zijn geweest.
Als er daarbij nog broers en zussen volgen ...
mammavanmeisje schreef:
29-04-2018 00:33
Lees je maar even in online 😉
Waarom is het weekend anders dan? Dan zijn er toch net zo goed werkende mensen als door de week?
Waarom open jij dit topic? Je bent overtuigd van je eigen gelijk, dus compleet nutteloos dit.
blijfgewoonbianca schreef:
29-04-2018 00:17
Ik zou, als ik me zo vreselijk zou ergeren, aangebeld hebben om 5 over 12, of zo.
Nu ben je de enorm zeikerige buurvrouw. Beetje jammer.
Vijf over twaalf is anders dan vijf over half twaalf?
Interesseert me echt geen bal of iemand me zeikerig vindt.
Mag ik overigens als buur komen klagen als jouw "meisje" om half 7 's ochtends schreeuwend / huilend de hele buurt wakker maakt?
vivapimpelmees schreef:
29-04-2018 00:35
Waarom open jij dit topic? Je bent overtuigd van je eigen gelijk, dus compleet nutteloos dit.
Ik heb toch niet om meningen gevraagd in mijn topic. Mijn standpunt heb ik al.
Tornacense schreef:
Mag ik overigens als buur komen klagen als jouw "meisje" om half 7 's ochtends schreeuwend / huilend de hele buurt wakker maakt?
Je mag aanspreken op geluid waar de buren iets aan kunnen doen. Als ze dus schreeuwend wakker wordt uit een nachtmerrie: dat kan je niet in de hand houden. Loopt ze buiten in de tuin te schreeuwen, dat kun je wel in de hand houden en mag ik zeker op aangesproken worden. Ik zou me doodschamen als een ander onnodig overlast van ons heeft.
Pff, ben blij met mijn tolerante buren. Hier bijna nooit feestjes, en als er een keer een feestje in het weekend zou zijn, zou ik het de buren van harte gunnen. En vice versa.
Oh jij bent de TO van het topic van geluidsoverlast door boerderij uit de buurt. Ik haak af....
Wat een enorme zeik topic zeg..

Buren kunnen ook niets meer van elkaar hebben.
Elza84 schreef:
29-04-2018 00:40
Wat een enorme zeik topic zeg..

Buren kunnen ook niets meer van elkaar hebben.
Buren kunnen ook geen rekening meer met elkaar houden.
mammavanmeisje schreef:
29-04-2018 00:39
Je mag aanspreken op geluid waar de buren iets aan kunnen doen. Als ze dus schreeuwend wakker wordt uit een nachtmerrie: dat kan je niet in de hand houden. Loopt ze buiten in de tuin te schreeuwen, dat kun je wel in de hand houden en mag ik zeker op aangesproken worden. Ik zou me doodschamen als een ander onnodig overlast van ons heeft.
Ik zou me doodschamen als ik zo’n buurvrouw zou zijn die een x met een feestje in het weekend al voor middernacht aan de deur komt huilen
Horizon81 schreef:
Pff, ben blij met mijn tolerante buren. Hier bijna nooit feestjes, en als er een keer een feestje in het weekend zou zijn, zou ik het de buren van harte gunnen. En vice versa.
En een buurman die om 05:00 gaat grasmaaien? Zou je ook gunnen aan elkaar?
Horizon81 schreef:
Hier minstens elke week 1 party bij de buren.
Liefst op 't terras / in de tuin zodat de hele buurt het goed hoort.
Meestal minstens tot een uur of 2 's nachts.
Soms tot een uur of 5.

Ik vloek effe binnensmonds als het weer een avond prijs is.
Maar tja ... geen zin om elke week de politie erbij te halen.

Binnenkort komt er een kind bij.
Dat belooft ook lekker extra kabaal.
(En gegarandeerd een hele zomer BBQ's tot 1 uur 's nachts want ze moeten thuisblijven door dat kind.)
mammavanmeisje schreef:
29-04-2018 00:43
En een buurman die om 05:00 gaat grasmaaien? Zou je ook gunnen aan elkaar?
Als ze op dat uur de grassprieten al fatsoenlijk zien staan ...
Ze doen maar.
Tornacense schreef:
Dat meisje heeft over een jaar of 15 haar eigen feestje, en zijn het niet de eigen buren dan zijn het wel de buren van vrienden/ vriendinnen die ze wakker houdt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Gebeurt dit elke week ofzo?
Wat ben ik blij dat jij mijn buurvrouw niet bent zeg! Helaas dat je er vroeg uit moet, maar als ik 1x per jaar een feest geef.. dan geef ik een goed feest (tot diep in de nacht) natuurlijk houd ik rekening met de buren, waarschuwing vooraf en als je er echt last van hebt, ben je welkom om mee te feesten.

Wacht maar tot je dochter groot is en een feest gaat geven en jij om 22u loopt te tieren dat de muziek uit moet!

Ik vind echt dat je heel erg overdreven reageert! En heb echt medelij met je buren.
Ik denk dat mensen elkaar nergens meer op aan durven spreken.
Want stel dat je wordt gezien als een zeikerd.
Laat ze gewoon de voetbalkantine huren ofzo. Lekker feesten zolang je wilt. Maar nee, mensen moeten er last van hebben, dan is het pas leuk.
M
Ik heb regelmatig echt overlast van een buur die de hele nacht door feest. Politie heeft een dossier en zodoende weet ik de tijden!

Doordeweeks 22 uur en in het weekend 0100 uur!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven