Zondagochtend jeeeh
zondag 29 april 2018 om 08:11
Klinkt als een geweldig beestjeyourlocalhero schreef: ↑29-04-2018 07:53Haha laat ze maar even snel naar buiten dan...hier ligt ze weer lief te slapen. Man en kind zijn nog lekker in dromenland..en ik twijfel nog steeds wat ik ga doen haha.
En haar vriendelijke doch dwingend is gewoon mij heel lief en dan wat ingeduldig wakker maken![]()
zondag 29 april 2018 om 08:17
Wow... goed bezig....inkepinkje schreef: ↑29-04-2018 07:57Ik heb net de zolder gestofzuigd en gedweild, wasje aangezet en ondergoed opgevouwen en opgeruimd, de badkamer is schoon, bed opgemaakt, straks nog even de ramen doen en het toilet, huiskamer en keuken stofzuigen en dweilen en daarna nog een paar uurtjes werken. Vanavond ook nog even naar de winkel. Ik hoef niet te koken, dat scheelt.
zondag 29 april 2018 om 08:20
Leuk! Liep laatst zelf ook te denken dat dat best leuk zou zijn. Zag er een liggen. Heb echter totaal geen idee of dat goed en hygiënisch werk verricht, zo’n Chinees bedrijfje. Echter daar ga ik dan van uit.HasseSimonsdochter schreef: ↑29-04-2018 07:35Ha! Alles goed?
Als je naar een grote stad gaat, misschien leuk om jezelf met een pedicure of manicure te verwennen? Bij “ons” heb je altijd van die Chinese nagelbedrijfjes die dat zonder afspraak aanbieden.
Overigens bekeek ik toen mijn handen en bedacht me dat ze koos werkloos zouden zijn. Want ik hou het zelf Pico Bello bij.
Desalniettemin....leuk idee, dank voor de tip!
zondag 29 april 2018 om 08:55
Kunnen we ruilen? Die van mij stalken me vanaf een uur of 7.30.MevrouwJack schreef: ↑29-04-2018 08:04Eerst mezelf uit bed trekken zo, mijn katten houden gelukkig ook van uitslapen dus geen dwingende blikken hierIn elk geval formule 1 kijken vanmiddag, beetje schilderen (als in kunst, geen muren
), beetje huishouden, misschien een wandelingetje, yoga, film kijken... kom de dag wel door.
Ze krijgen door de weeks namelijk rond 8u eten en maken in het weekend geen uitzondering.
Sterker nog, de achterlijkste kat van het stel maakte me vanmoegen rond 7 uur wakker door heel schattig over mijn gezicht te likken
Wat ik ga doen:
Net lekker een croissantje gegeten, straks eerst naar de mis en als het vanmiddag inderdaad regent ben ik van plan om een middagje te gaan Netflixen. (Hier ook druk genoeg geweest afgelopen dagen)
Fijne dag allen!
zondag 29 april 2018 om 08:56
goeiemorgen! hier geen zon of fluitende vogels maar saai grijs... ik ga zo de deur uit voor een sportsessie met mijn trainer, daarna gauw naar huis, omkleden en dan de kindjes weer ophalen bij opa en oma. ze hebben daar gelogeerd vanaf vrijdag. Dan blijven we daar nog even eten en vanavond weer met z’n allen naar huis. iedereen weer onder een dak.
daenerys79 wijzigde dit bericht op 29-04-2018 11:23
0.28% gewijzigd
Don't cry, buy a bag and move on.
zondag 29 april 2018 om 09:24
Vanmorgen lekker zondag ontbijt met croissantjes, beoodjes, eitjes en jus. Man en kind klaargemaakt terwijl ik nog even kon doezelen met baby. Nu lekker in bad en klaarmaken, terwijl man beneden opruimt en stofzuigt. Lief he!! Daarna gaat man fietsen en ik met de kinderen op de koffie bij opa en oma. Daar a gaat de oudste naar bed voor zijn middagdut en meestal slaapt de jongste dan ook. Dan ga ik even netflixen. Eind van de middag naar kindertheater en eten bij opa en oma. Heerlijke dag!
zondag 29 april 2018 om 09:57
Hier ook grijs en lichte regen.
Wij waren al vroeg wakker want onze kersverse zoon wilde om 6.20 wel weer een flesje
Maar we hebben lekker rustig opgestart want daarna lekker met z'n 3tjes wat gedoezeld.
Ik ben rond half 9 gaan douchen en met hond eruit geweest en daarna hebben we een ontbijtje op bed gegeten. Vriend heeft intussen met zoon geknuffeld
ze lagen er samen zo lief bij.
Als zoon zo weer z'n fles wil en op heeft gaan we daarna even naar tuincentrum.
Verdere dag beetje in huis rommelen en blokjes om met hond en vanmiddag voor vriend sowieso ook Formule1 en meestal kijk ik wel met een schuin oog mee.
Fijne zondag allemaal!
Wij waren al vroeg wakker want onze kersverse zoon wilde om 6.20 wel weer een flesje
Maar we hebben lekker rustig opgestart want daarna lekker met z'n 3tjes wat gedoezeld.
Ik ben rond half 9 gaan douchen en met hond eruit geweest en daarna hebben we een ontbijtje op bed gegeten. Vriend heeft intussen met zoon geknuffeld
Als zoon zo weer z'n fles wil en op heeft gaan we daarna even naar tuincentrum.
Verdere dag beetje in huis rommelen en blokjes om met hond en vanmiddag voor vriend sowieso ook Formule1 en meestal kijk ik wel met een schuin oog mee.
Fijne zondag allemaal!
Tralalalala
zondag 29 april 2018 om 10:04
Ik om 6 uur..
Was vergeten de wekker uit te zetten werd daardoor zo gefrustreerd wakker
Kan mij nietmeer herinneren wanneer ik voor het laatst echt heb uitgeslapen.
Toen ik in mijn ouderlijk huis woonde kon ik moeiteloos een gat in de dag slapen vooral in de weekenden als ik was wezen stappen.
Ik kwam rustig om 5 uur pas mijn bed uitrollen en dan stond mijn moeder al lekker te koken terwijl ik nog eventjes achter de computer kook..
Volwassen zijn zuigt!
Verder gaat het goed met me hoor.
Ik begin de dag met een workout en daarna ga ik maar eens kijken of er al spinnenwebben hangen dat is mijn indicatie dat het tijd word voor een schoonmaak
Verder niks op de planning.
zondag 29 april 2018 om 10:09
phoebe24 schreef: ↑29-04-2018 08:55Kunnen we ruilen? Die van mij stalken me vanaf een uur of 7.30.
Ze krijgen door de weeks namelijk rond 8u eten en maken in het weekend geen uitzondering.
Sterker nog, de achterlijkste kat van het stel maakte me vanmoegen rond 7 uur wakker door heel schattig over mijn gezicht te likken![]()
![]()
Wat ik ga doen:
Net lekker een croissantje gegeten, straks eerst naar de mis en als het vanmiddag inderdaad regent ben ik van plan om een middagje te gaan Netflixen. (Hier ook druk genoeg geweest afgelopen dagen)
Fijne dag allen!
Hi Phoebs
wat achterlijk vroeg, die van mij kreeg vroeger altijd om 09.00 eten, inmiddels 22.00 avonds
maar hij ligt nu nog lekker te snurken samen met vriend
Ik werd vanmorgen wakker gebeld door zus of ik stroomstoring had, gelukkig niet maar tot zover uitslapen
heb maar een kop thee gezet en ff rustig wakker worden, ga vanmiddag met zus lunchen en daarna zie ik wel verder
fijne dag iedereen
Relax we're all crazy, it's not a competition