Feestje

28-04-2018 23:52 179 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, de buurjongen geeft een vrij luidruchtig feestje (zo te horen zijn er ook wat flink dronken trouwens, er wordt hard geschreeuwd).
Zijn ouders zijn maar een nachtje weg gegaan met de andere kinderen...🙄
Lekker vind ik dat, zelf weggaan en de buren in de nachtelijke herrie laten zitten.
Ik zou dat zelf anders aanpakken.
Ik ben net wel wezen aanbellen bij zoonlief, niemand kan hier slapen.
Hopelijk neemt het nu af.

Zo, moest het gewoon even kwijt.....
mammavanmeisje schreef:
29-04-2018 15:17
Update: buurjongen net aan de deur met excuus en een taartje.
Dat vind ik aardig en heel netjes. We hebben even gepraat.
Dus weer prima zo.
Veel plezier met je excuus en taartje......
Ik snap oprecht niet dat je je hier prettig bij voelt.
Rita3 schreef:
29-04-2018 15:28
Veel plezier met je excuus en taartje......
Ik snap oprecht niet dat je je hier prettig bij voelt.
O dan had ik het taartje moeten weigeren?
mammavanmeisje schreef:
Ehm, als ze dat vonden hadden ze geen excuus gedaan lijkt mij...
We hebben het even uit staan praten en er was wederzijds begrip.
En wat mijn kind doet, we zullen afwachten...
Een feestje bij anderen thuis is weer hun verantwoordelijkheid. Als zij dat houden met muziek etc hebben zij zelf te dealen daarmee.
jawel want ze weten hoe ze bij zure buuf weer een beetje een tevreden lache op haar zure mondje krijgen en ze moeten toch maar met je dealen. Betekent echt niet dat het ze spijt!

precies dat laatste dus!! Typisch hoor!! Onverbeterbaar zulke types als jij..
mammavanmeisje schreef:
Een feestje bij anderen thuis is weer hun verantwoordelijkheid. Als zij dat houden met muziek etc hebben zij zelf te dealen daarmee.
jawel want ze weten hoe ze bij zure buuf weer een beetje een tevreden lache op haar zure mondje krijgen en ze moeten toch maar met je dealen. Betekent echt niet dat het ze spijt!

mammavanmeisje schreef:

Ik ging vroeger ook een x verplicht een excuus taartje brengen. Heb er snot aan geveegd..

Just saying..
TheSky=moreBlue@Malibu
Je ouders hadden zeven kinderen en er was er geen 1 die weleens aan de volumeknop draaide , niet 1 die stiekem feestjes heeft gegeven ?
Bijzonder.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Elza84 schreef:
29-04-2018 15:32

Toen ik hem net sprak kreeg ik wel degelijk de indruk dat hij het vervelend voor ons had gevonden.
Heb hij benoemde het zelf als goedmaker voor de overlast.
En dealen moeten we allebei met elkaar, zij met ons en wij met hen.
Next2UinMalibu schreef:
29-04-2018 15:36
Ik ging vroeger ook een x verplicht een excuus taartje brengen. Heb er snot aan geveegd..

Just saying..
Stoer 💪
🙄
vivapimpelmees schreef:
29-04-2018 00:40
Oh jij bent de TO van het topic van geluidsoverlast door boerderij uit de buurt. Ik haak af....
Linkje?
mammavanmeisje schreef:
29-04-2018 15:29
O dan had ik het taartje moeten weigeren?
Nee maar de trotsheid mag plaats maken voor schaamte. Echt gênant dit.
geld-recht/wet-geluidshinder-landbouw/l ... ?start=170

Alsjeblieft
Rita3 schreef:
29-04-2018 15:50
Nee maar de trotsheid mag plaats maken voor schaamte. Echt gênant dit.
Welke trots heb je het over?
Ik heb geen taart gebracht, waarop moet ik trots zijn?
Welk wederzijds begrip doel je op? Ik ben toch zeer benieuwd waarover jij je begrip hebt uitgesproken?

En jij moet ook met hen dealen zeg je, maar dat doe je toch niet? Of versta je daaronder het meteen aan de deur hangen als iets je niet zint? Is dat dan dat dealen?
Elza84 schreef:
29-04-2018 15:56
Welk wederzijds begrip doel je op? Ik ben toch zeer benieuwd waarover jij je begrip hebt uitgesproken?

En jij moet ook met hen dealen zeg je, maar dat doe je toch niet? Of versta je daaronder het meteen aan de deur hangen als iets je niet zint? Is dat dan dat dealen?
Met elkaar dealen = weten hoe je netjes met elkaar omgaat. In gesprek blijven. Luisteren naar elkaars verhaal.
Voor mij hoort bij omgaan met elkaar ook bij: wederzijds aanspreekbaar zijn op overlast.
En voor de goede orde: ik had ook kunnen gaan schelden en vloeken aan de deur of direct de politie bellen.
Of wraak nemen door te gaan boren om 05:00.
Ik heb het netjes verwoord en de herrie aangehoord van 20:00 tot 0:00.
mammavanmeisje schreef:
29-04-2018 16:07
Met elkaar dealen = weten hoe je netjes met elkaar omgaat. In gesprek blijven. Luisteren naar elkaars verhaal.
Voor mij hoort bij omgaan met elkaar ook bij: wederzijds aanspreekbaar zijn op overlast.
En voor de goede orde: ik had ook kunnen gaan schelden en vloeken aan de deur of direct de politie bellen.
Of wraak nemen door te gaan boren om 05:00.
Ik heb het netjes verwoord en de herrie aangehoord van 20:00 tot 0:00.
Dit is niet echt......
Dus eigenlijk ben jij de super coulante buurvrouw als ik het zo hoor??
mammavanmeisje schreef:
29-04-2018 15:39
Stoer 💪
🙄
Eet smakelijk...
TheSky=moreBlue@Malibu
mammavanmeisje schreef:
Ze hebben de schurft aan je, wedden?
Terecht. Iedereen hier vindt je een zeiktrut, maar je leert er maar niet van.
Succes met sippen en anderen de maat nemen.
Next! ;-)
Rita3 schreef:
29-04-2018 16:11
Dit is niet echt......
Hmmm dat denk ik nu ook. Niemand is zo naar....
Zijn we mooi ingetuind met elkaar :-D
mammavanmeisje schreef:
29-04-2018 10:57
Er zijn geen in de Wet beschreven officiele tijden die bestemd zijn voor de nachtrust.
In het algemeen wordt echter de tijd tussen 22:00 / 23:00 uur en 07:00 uur aangehouden. (Info van een politieagent).
Maar ik heb ze door de week tot 08:00 binnen en in het weekend tot 10:00 dus ik hou het ruim aan.
En als een buurman die nachtdienst heeft alsnog zou klagen zullen ik ook daarover netjes in overleg gaan.
Als dat de tijden zijn, dan kan inderdaad niemand een feestje geven. Hoewel wij weleens een afterparty na een festival hebben gehad dat pas vanaf 7:30u was. Dat had dan prima gekund, haha!
permis schreef:
29-04-2018 16:53
Ze hebben de schurft aan je, wedden?
Terecht. Iedereen hier vindt je een zeiktrut, maar je leert er maar niet van.
Succes met sippen en anderen de maat nemen.
Next! ;-)
Haha, als ze echt de schurft aan me hadden zouden we geen afspraken hebben over dieren verzorgen in de vakantie en hun kinderen bij ons laten spelen.
LizBakker schreef:
29-04-2018 17:19
Als dat de tijden zijn, dan kan inderdaad niemand een feestje geven. Hoewel wij weleens een afterparty na een festival hebben gehad dat pas vanaf 7:30u was. Dat had dan prima gekund, haha!
Ja hoor kan prima. Tussen 07:00 en 23:00 zitten best wat uurtjes.
Of je viert het in de horeca, of je huurt wat, of je verkast bijtijds naar binnen en zet de muziek zachter.
Mogelijkheden zat.
Maar ja, tussen 23:00 en 07:00 zacht doen omdat de meesten slapen is teveel gevraagd.
mammavanmeisje schreef:
29-04-2018 17:49
Haha, als ze echt de schurft aan me hadden zouden we geen afspraken hebben over dieren verzorgen in de vakantie en hun kinderen bij ons laten spelen.
Daarom krijg je ook dat taartje. Zie het zo voor mij. Vader haalt zo’n vadsig geval bij de AH met zo’n 35% kortingssticker. “en je brengt nu dat ding naar die zure doos van hiernaast! Ik heb geen zin in dat gezeik, mens heeft verdomme meer vrije tijd om je het leven zuur te maken! Ik krijg Flappie en Gnoompie nu echt niet meer geplaatst in een pension voor de grote vakantie. En we gaan verdomme naar Thailand”
lemoos2 schreef:
29-04-2018 17:57
Daarom krijg je ook dat taartje. Zie het zo voor mij. Vader haalt zo’n vadsig geval bij de AH met zo’n 35% kortingssticker. “en je brengt nu dat ding naar die zure doos van hiernaast! Ik heb geen zin in dat gezeik, mens heeft verdomme meer vrije tijd om je het leven zuur te maken! Ik krijg Flappie en Gnoompie nu echt niet meer geplaatst in een pension voor de grote vakantie. En we gaan verdomme naar Thailand”
Hoe weet jij nou wie wiens dieren verzorgt 🤔

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven