Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met Boer zoekt Vrouw!

11-01-2009 22:21 5013 berichten
Alle reacties Link kopieren

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het nieuwe topic: Afvallen met...
voor Vinyl!!

Hier een drukke dag, dus ik ben er meteen weer vandoor...

Drift, mail maar, leuk!!

Hè bah Tien, wat heeft neefje dan precies? Het leek toch een griepje met uitdroging tot gevolg?
Wat goed Vinyl!

Ik heb mijn eerste gesplitste dag achter de rug en het viel me niet eens tegen. Vanmorgen op mijn oude werkplek, vanmiddag op mijn nieuwe. Was wel te doen, al zal het er in de toekomst regelmatig op neerkomen dat ik mijn lunchpauze moet gebruiken om van de ene naar de andere plek te rijden.

Heb vanmiddag een cursus gehad in het declaratie-, agenda- en clientsysteem waar ik in moet gaan werken. Klonk allemaal redelijk logisch maar ik kan me voorstellen dat als ik er volgende week echt in moet gaan werken ik niet meer precies weet hoe het moet.

Later deze week volgt een cursus elektronisch patientendossier wat helaas overal anders werkt en waar ik de meeste vragen over heb. Heb nu geen idee waar ik bijvoorbeeld de aantekeningen van mijn gesprekken moet wegschrijven

Age, ik mail je later vandaag even. Ga eerst even een beetje rommelen hier in huis want voor mijn doen ben ik reuze vroeg thuis en daar kan mijn huishouden maar beter even van profiteren
Heej Tien, gaat het inderdaad niet goed met je neefje? Hoe&wat dan?

Age, zag net dat je foto's op dat parfumtopic zijn weggehaald.

Drift, lijkt me wel even schakelen, zo'n dag op twee plekken. Ook wel een beetje vervelend als je je pauze moet gebruiken om te lunchen. Blijft dat zo? Dat je dan op twee plekken werkt?

Ik had een beetje suffe kantoordag, die wel productief was. Nu zo even koken zo. Zal ik alvast een lijstje doen?

- ontbijt: yoghurt met flakes

- lunch: drie bruine boterhammen met kaas, beker optimel

- tussendoor: een of ander verantwoord koekje

- avondeten: rijst met groenten, kip en kruidenmix, toetje optimelyoghurt

- tussendoor: paar antaflu-hoestsnoepjes want heb keelpijn

Ga zo even op caloriechecker invullen.
Peas on earth!
Hmm.. heb hier mijn avondeten net op en heb verdorie nog geen 1.000 calorieeen gegeten vandaag. Das wel een beetje HEUL weinig!

Dus.. dan zo maar 2 bakjes vitalinea chocolademousse, een plak ontbijtkoek en een sinaasappel?
Ben ook benieuwd hoe het met je kleine neefje gaat, Tien!

Maar misschien ben je nog daar?
Oh das wel heel weinig Fniel. Wat heb je allemaal gegeten dan? Wel ontbijt, lunch en avondeten?

Ik zit nu op 1500 als ik alvast voor de hele dag invul. Dat werkt voor mij prima heb ik ontdekt.
Peas on earth!
Ja!

Ik heb ontbeten met een halve bak kwark (250 gram).

Toen een appel, lunch 2 boterhammen en tussendoor een grote plak ontbijtkoek.

Toen dan net een roerbak-broccoli-curry-gehakt mixje. Heb er alleen geen rijst oid bijgegeten, dat scheelt wel....
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 03 maart 2009 @ 17:51:

Drift, lijkt me wel even schakelen, zo'n dag op twee plekken. Ook wel een beetje vervelend als je je pauze moet gebruiken om te lunchen. Blijft dat zo? Dat je dan op twee plekken werkt?

Het blijft het komende half jaar zo dat ik twee dagen per week halverwege de dag van werkplek wijzig Echt makkelijk is het niet maar het heeft te maken met de aard van de werkzaamheden en een gebrek aan werkruimte op een van mijn werkplekken. Of ik daadwerkelijk mijn pauzes moet gaan gebruiken weet ik nog niet zo goed, is voor mij ook nog even afwachten. Het is met de auto ongeveer een kwartier van de ene naar de andere plek dus ik moet gewoon nog even gaan bekijken hoe ik dat allemaal zal gaan doen.

Enne, wat is een of ander verantwoord koekje?

Misschien nog maar iets meer eten inderdaad Vinyl, voor je het weet gaat je lichaam op de reservestand...

Ik heb zojuist Tien aan de telefoon gehad. Ze is nu bij haar zusje en gaat straks even richting haar neefje die dus nog in het ziekenhuis ligt. Ze blijft bij haar zus slapen dus we zullen haar hier niet zien vanavond. Ze was bang voor afkickverschijnselen
Oh, nog een leuke blunder van mezelf. Toen ik thuis kwam bedacht ik me dat ik best even wat glas in de glasbak kon gaan gooien. Ruimt zo lekker op enzo...

Ik had alleen even de sleutel van mijn voordeur nodig zodat ik ook weer naar binnen kan na het wegmikken van het glas. Heb ik een kwartier (serieus) naar gezocht, en dat terwijl ik net thuis was en dat ding dus nog maar heel kort geleden gebruikt had. Ik mijn volledige huiskamer overhoop gehaald maar ik vond niks. Bleek 'ie nog aan de buitenkant van mijn voordeur te zitten

En dat inclusief mijn autosleutel
Aaaaah, arm neefje..... voor Tien!

Enne... inderdaad meer eten, spaarstand is niet goed!

Donderdag uit eten, dus de balans wordt zo weer recht getrokken
Oe., dat met die sleutel heb ik ook een paar keer gehad, en elke keer precies toen de buurman het ontdekte. Grrr.... Die denkt nu dat ik altijd zo stom ben...
quote:Vinyl schreef op 03 maart 2009 @ 19:08:

Oe., dat met die sleutel heb ik ook een paar keer gehad, en elke keer precies toen de buurman het ontdekte. Grrr.... Die denkt nu dat ik altijd zo stom ben...

Erg he, dat andere mensen dat dan merken?!

Ik ben in het afgelopen jaar al vier keer de sleutels van mijn werk vergeten, zaten net toevallig in die ene andere tas Als ik me nu bij de technische dienst meld, voor wat dan ook, vragen ze standaard of ik weer in de war ben en mijn sleutels weer eens vergeten zijn. Op mijn kantoor hebben ze al een extra sleutel neergelegd zodat ik in ieder geval bij de informatie kan die achter gesloten deuren ligt...
Ja Vinyl, inderdaad nog even iets eten, anders gaat 't lijf in de spaarstand.

Drift

Sleutelverhaal... herkenbaar (als in: in de auto zitten en autosleutel kwijt zijn en dus niet kunnen starten... één keer raden....)

Een of ander verantwoord koekje is zo'n vezelrijk huppeldepupkoekje, kreeg ik van een collega. Weet eigenlijk niet van welk merk, maar was Gezond volgens collega

Arm TienNeefje
Peas on earth!
Heeft iemand trouwens De Tip tegen keelpijn (zo'n keelpijn waarbij slikken voelt alsof je scheermesjes aan't doorslikken bent...)?
Peas on earth!
Gorgelen met zout water.
Iew.... Is er geen minder vieze tip?
Peas on earth!
Ben bang dat ik geen tips voor je heb Erwt.
thee met honing, suikervrije dropjes, lekkere dikke shawl erwt?

Ik ga zo sporten, maar ik heb er nog niet zo'n zin in.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 03 maart 2009 @ 19:45:

Iew.... Is er geen minder vieze tip?

Het helpt bij mij altijd wel super, ontsmet als een gek!
quote:Mevrouwdekees schreef op 03 maart 2009 @ 20:14:

Ik ga zo sporten, maar ik heb er nog niet zo'n zin in. Geeft MdK een welgemeende schop richting sportschool
Heeft tas gepakt en gaat al, ws. tot morgen!
Tegen keelpijn: stomen, slapen met sjaal, daaronder dampo smeren. En de laatste; het de tijd gunnen.

Drift, klinkt wel apart als je je in je luchpauze zou moeten verplaatsen naar je andere werkplek. Ik heb zo ook een tijdje op en neer gehopt, maar das echt niet zo leuk!

MdK, hoe was het sporten?

Ik heb spierpijn van de bodypump van gisteren, en dat terwijl ik nog wel weinig gewicht had genomen... grr...

Lijstje van vandaag;

- yoghurt met muesli

- 2 bekers koffie

- 2 br. boterhammen met sandwichspread

- thee en water ; bijna genoeg

- champignons uit de over (4 stuks),

- stokbrood met kruidenboter (4 stuks)

- salade met walnoten

- pasta met bertollisaus

Hmmmmm... Echt heerlijk gegeten bij een vriendin! Niet erg verantwoord wellicht, maar ter compensatie ben ik op de fiets naar haar toegegaan.

Tellen jullie allemaal calorieën? Ik doe het allemaal een beetje op gevoel eigenlijk.
Ik vul gewoon regelmatig even mijn dag in op www.caloriechecker.nl omdat ik dan ongeveer weet hoeveel ik heb gegeten.
Peas on earth!
Ok, wel een idee alle beetjes bewustwording helpen!
Ik tel wel calorieen. Ik deed het eerder altijd uit de losse pols.

Maar mezelf kennende gaat die pols dan wel heel los

Dus ik vind het wel prettig, 1400 calorieen elke dag, dan heb ik een goede indicatie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven