Jassen wassen
dinsdag 1 mei 2018 om 18:42
Eigenlijk totaal onbelangrijk maar zoek afleiding en dan denk je zo eens na over van alles en nog wat, zo ook over het wassen van jassen vandaar dit topic.
Hoe vaak wassen jullie jassen?
Ik zelf was de jassen als ik denk dat het nodig is en sowieso de winterjassen voordat ze de zolder op gaan en voordat ze weer aan de kapstok komen voor de winter en de zomer jassen idem dito voor de zomer.
Hoe vaak wassen jullie jassen?
Ik zelf was de jassen als ik denk dat het nodig is en sowieso de winterjassen voordat ze de zolder op gaan en voordat ze weer aan de kapstok komen voor de winter en de zomer jassen idem dito voor de zomer.
dinsdag 1 mei 2018 om 18:56
dinsdag 1 mei 2018 om 19:06
Uh, en wassen voordat je ze op zolder opbergt, en ook weer wanneer je ze van zolder afhaalt? Lijkt me overbodig.
Mijn zeilpak/jas was ik aan het einde van het seizoen.
De andere jassen alleen wanneer ik denk dat het nodig is. Vaak is uithangen voldoende.
Mijn zeilpak/jas was ik aan het einde van het seizoen.
De andere jassen alleen wanneer ik denk dat het nodig is. Vaak is uithangen voldoende.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
dinsdag 1 mei 2018 om 19:07
Dat denken blijkbaar heel veel mensen. Ik ga op een regenachtige dag regelmatig over mijn nek in een volle metro omdat zoveel mensen naar natte hond stinken.
De winterjas die ik het vaakst draag kan ik niet zelf wassen die gaat ongeveer om de 2 maanden naar de stomerij. Maar onder die jas heb ik meestal nog een jasje aan (lijkt me sterk als 'zweetlucht' in mijn 'overjas' zou doordringen door mijn shirtje, bloesje en jasje heen). Ik heb veel van die jasjes en wissel af dus die gaan zo'n 2 keer per jaar naar de stomerij.
De jas die ik in mijn vrije tijd vaak draag kan ik wel wassen en die gaat om de 2 weken de wasmachine in omdat ik die vaker gewoon over mijn truitje aantrek en ik tijdens het fietsen best wel kan zweten.
oudblond wijzigde dit bericht op 01-05-2018 19:13
52.64% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 1 mei 2018 om 19:14
Zichtbaar vuil vind ik minder erg dan stank. En een jas gaat echt wel stinken: regen, weer drogen, stadslucht, zweet...Tornacense schreef: ↑01-05-2018 19:09Mijn optie staat er niet bij.
Nooit.
Tenzij dat ding onder de modder zou hangen.
Geen kinderen.
Jassen blijven hier ook eeuwig aan de kapstok hangen, dus worden niet opgeborgen op zolder ofzo.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 1 mei 2018 om 19:18
dinsdag 1 mei 2018 om 19:27
Oudblond schreef: ↑01-05-2018 19:07Dat denken blijkbaar heel veel mensen. Ik ga op een regenachtige dag regelmatig over mijn nek in een volle metro omdat zoveel mensen naar natte hond stinken.
De winterjas die ik het vaakst draag kan ik niet zelf wassen die gaat ongeveer om de 2 maanden naar de stomerij. Maar onder die jas heb ik meestal nog een jasje aan (lijkt me sterk als 'zweetlucht' in mijn 'overjas' zou doordringen door mijn shirtje, bloesje en jasje heen). Ik heb veel van die jasjes en wissel af dus die gaan zo'n 2 keer per jaar naar de stomerij.
De jas die ik in mijn vrije tijd vaak draag kan ik wel wassen en die gaat om de 2 weken de wasmachine in omdat ik die vaker gewoon over mijn truitje aantrek en ik tijdens het fietsen best wel kan zweten.
Dit zijn problemen die ik niet echt herken. Mijn jas stinkt niet, wanneer deze nat is, goed drogen en uithangen. Mijn zweet is ook niet vreselijk dat ik na 2 weken een jas moet wassen.
Zonde van alle energie en water om alles zo vaak te wassen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
dinsdag 1 mei 2018 om 19:54