Lijf & Lijn alle pijlers

100+ kilo dames wie doet er mee gaan verder...

05-03-2009 11:15 8086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weegt er momenteel meer dan 100 kilo en wil daar graag verandering in brengen? Het lijkt me leuk om hier met een aantal meiden te schrijven over van alles en nog wat, maar uiteraard over afvallen, bewegen en eten.

Wat mij betreft is iedereen van harte welkom.

Goed dat je erop gesprongen bent Jos.

En bedankt weer voor de mooie tabel.

Is er nu al iemand geregeld die het van je gaat overnemen? Volgens mij had iemand zich toch aangeboden of niet.
Nou 1531 cal. vandaag, dus dat is netjes. Wel apart dat bruin brood niet gezond is volgens het voedingscentrum. Maar dat is geloof ik wel met meer producten.
Lola, volgens mij had quirijn zich inderdaad aangeboden, maar het probleem is natuurlijk dat alleen de TO de openingspost aan kan passen. Als iemand anders de tabel overneemt wordt het een probleem om de tabel in de OP te krijgen.

Als iemand daar een oplossing voor weet dan hoor ik dat graag. Ik kan niks anders bedenken dan een nieuw topic openen, maar misschien is er een andere optie.
Ik denk dat ik ook weer eens vrienden ga worden met de checker!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Misschien kunnen de angels iets voor ons regelen?

En anders komt ie gewoon niet meer in de OP maar gewoon in het topic. Moet geen probleem zijn toch?

Je leest toch alle berichten (neem ik tenminste aan) dus dan kom je het nieuwe schema vanzelf tegen.
Misschien kan het topic in een nieuw topic worden gekopieerd door een angel? Geen idee of dat kan. Ik ga eens een berichtje in het mod-topic plaatsen. Kijken wat de opties zijn.
Ik heb mijn lijst ook ingevoerd, kom op 1791 uit, voor het mooie een beetje te veel.

Had niet de Cinnamondream moeten nemen en ook de Blondie niet!
Mogguh! Mooie tabel weer Jos! Ik hang steeds rond de 86.5 / 87. Denk eigenlijk dat idt het is. Geeft niks, ik voel me er prima bij!

Of het komt omdat ik de laatste maanden de teugels wat losser laat qua eten Als dat het is ben ook tevreden want dan hb ik eindelijk eens een tjd stabiel kunnen blijven.

Gister alleen maar dingen gegeten die ik al een jaar niet op heb: vlaai (anderhalf stuk ) saté met pindasaus, rosé. Lekker hoor! Vandaag balansdag
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Inderdaad een mooi kleurtje de tabel Jos

Hier gaat het ook goed, de weegschaal gaf weer iets lager aan, dus ben tevreden.

Allemaal succes!
Zullen we volgende week 100 kilo of meer zijn afgevallen samen?

Vast wel.

Wow 97,5 kilo eraf!

Applausje voor ons!
Prachtige kleurtjes weer Jos, Ik heb trouwens ook ooit eens navraag gedaan bij de Mod angel over het plaatsen van een tabel in de OP. Ze gaven aan dat het alleen mogelijk was door de opener van het topic en we maar een nieuw topic moesten beginnen. Tja het is toch wat he.... Maar anders gaan we toch gewoon verhuizen....

Nik, ik merk dat als ik dus mijn tussendoortje niet heb genomen mijn energielevel wel enorm laag is als ik thuis kom. En dus geen zin heb om te koken enzo. En ook de trek naar lekkere dingen is dan erg sterk aanwezig..... En soms geef ik me daar aan toe en soms niet.. Beetje dagafhankelijk. Dus ik moet er gewoon echt iets op verzinnen. Maar het is dat ik er niet aan denk, en dat mijn maag er ook niet om vraagt... Dus moet het echt inbouwen.. en voorheen ging dat prima en de laatste paar weken dus niet.. Ik neem het allemaal mee naar mijn werk maar het komt gewoon niet op... Denk dat ik het maar op mijn bureau ga leggen ipv mijn ladekastje achter mijn rug. Dan zie ik het ook continu liggen en misschien dat dat wel helpt... Poging 2 vandaag zullen we maar zeggen...

Vanavond ga ik uit eten bij een collega en zijn vrouw kan zo super de luxe lekker koken... Dus ben benieuwd wat ze ons vanavond weer voorschoteld.. Maar het is altijd lekker en buitenlands.. Met super veel kruiden en weet ik wat allemaal nog meer. Erg lekker dus verheug me er nu al op...

Pip, goed hoor dat je een tijdje stabiel blijven nu ook red. Dat is het moeilijkste van alles uiteindelijk... Dus petje af! En ga zo door.

O ja, ook een leuk bericht, maandag over een week dan komen mijn ouders naar hier toe.. En dan blijven ze 9 dagen (inclusief 2 vliegdagen) Dus ze zijn effectief 7 dagen hier bij mij... Dus dat is al weer leuk om naar uit te kijken... En het breekt dan ook de avonden en het weekend wat ik dan heb.. Moet dan alleen wel zorgen dat ik dit weekend mijn foto's plakken afkrijg maar dat gaat vast goed komen... Dus moet nu nog 1,5 week werken, dan ga ik een weekend naar huis en vliegen op maandag mijn ouders mee hier naar toe... De dinsdag erop gaan ze weer weg dus dan moet ik van dinsdag tot en met donderdag weer alleen doorbrengen en dan ga ik weer een weekend naar huis.. Dan 2 weken werken en dan komt manlief hier naar toe om mij op te pikken. Dus dan gaat de tijd ineens erg snel... En heb ik iets om naar uit te kijken.. Heerlijk..... Goed gevoel hier even... Denk dat de laatste weken sneller voorbij zullen zijn dan ik nu denk.....
@ Jos bedankt voor de tabel,

en ik denk dar Q dan een topic moet openen.

@ Iejoor super leuk dat je ouders ook nog komen!!

Ik ben aan de fruit gegaan tussendoor! en gezond gegeten jeeh.

Ik herinner me dat Elleinspe op Hyves iets zei over

dat je die weekendjes weg, vakanties verjaardagen enzo inderdaad als doelen kan zien om er zoveel kg af te hebben.

Ik denk ook vaak zo, zeker met vakanties.

Mijn volgende stap is 17 april dan ga ik met vriend "Lief" naar Turkije. Dus dan wil ik wel wat kilo's kwijt zijn.

@ Q en Nik; waar halen jullie die stappen van het hardlopen vandaan?? Q jij had t over een podcast toch?
ik haal mijn podcast via de website vgzpodcoach.nl.. en dan download ik die naar mijn i-pod.. ben nu bij les 15!
Ze zijn tijdelijk bezig met het onderhoud van de site dus ik moet even geduld hebben!

Maar les 15 al wauwww.

Dan pak ik nu maar mn buikspiertrainer ...!

Komt dat ding ook aan zn trekken..
goed bezig jullie :-)

Quirijn> kun je dat ook overzetten op een mp3 speler?
Fijn voor je dat 't al op begint te schieten, Lejoor. Geniet in de tussentijd lekker van de betere temperatuur daar. 'k Wou dat 't hier al zover was. 'k Heb allemaal voorjaarsplannen, maar eerst moeten die blaadjes weer 'ns gaan groeien.

Ontbijt:

1 boterham, gebakken ei, tomaat, ui, half plakje cheddar

Lunch:

2 boterhammen, plakje kaas, tomaat, ui, veldsla, lightsaus

Tussendoor:

25 gram notenmix (macadamia, pecan, cashew)

Diner:

100 gram kipfilet geroerbakt met rode peper, kokosmelk, sambal, satesaus, tauge en gekookte broccoli
ik schuif volgende week weer in Jos, deze week speel ik nog even struisvogel

bovendien moet ik batterijen verwisselen (ja ik weet het, rotsmoes )
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Jerr, ik heb voor het eerst gelopen met een schema wat de trainer van Sportman voor me gemaakt heeft. Maar da's ongeveer honderd jaar geleden!

En nu heb ik een schema van loopschema.nl, en alle keren hier voor hardloopschema.nl.

Vandaag ging het weer goed, vanochtend lekker gezwommen.

Daarna lekker gewerkt, ik kon de deur niet uit dus ik kon niets meer eten dan de 5 boterhammen en appel die ik bij me had.

Vanavond broccoli, aardappels en en stukje zalm gegeten en nu zit ik nog aan een schaal sla.

Straks invoeren bij de checker en dan vroeg naar bed.
Goedenavond dames!

Dank voor de nieuwe tabel Jos! Leuk zo steeds een nieuw kleurtje :-D

Lopen jullie met Evy? Ik heb haar wel op mijn Ipod staan, maar ben nog niet aan hardlopen toe. Gewrichten kunnen dat voorlopig nog niet aan.

Vandaag een superdag gehad qua energie. Uurtje op de loopband gestaan in de sportschool en daarna 30 minuten gezwommen. Nog even langs w2erk geweest en chocoladetaart getrakteerd. Tja. Had vanochtend zin om te bakken, maar niet om te eten, vandaar :-)

Eetschema:

O: yoghurt met muesli, sinaasappel, kiwi

(gesport)

T: boterham kaas, boterham sandwichspread

L: boterham kaas, boterham jam

T: stukje chocoladetaart

D: 2 plakjes bladerdeeg, spinazie, plak brie (in elkaar gegooid), rijst, tilapiafilet

T: -

En nu mag ik naar bed :-)

Tjus! Bis morgen!
Slaap lekker Hemera!!
Welterusten Hemera!
Ik heb de checker ingevuld, 1520 calorieën.

Best netjes weer.

Ik had 2 rode dingen, 2 dropjes en appelstroop op brood de rest was groen.

Ik ga ook naar bed, ben moe en morgen weer een lange dag voor de boeg.

Slaap lekker allemaal!
Heb even bij het mod. topic gevraag wat de opties zijn voor ons topic. Als degene die de tabel wil gaan doen kan de angel ons oude topic erbij voegen, dan raken we het oude topic niet kwijt. Quirijn jij wilde het toch overnemen?

Mijn lijstje van vandaag:

O: bak optimel yoghurt

T: liga fruitkick

L: 1 bruine boterham met ham, 1 met gerookte kipfilet, 1 snee krentenbrood een glas sinaasappelsap

T: ongeveer 10 stuks fishermans friend suikervrij , 1 appel

D: rijst met geroerbakte quorn, peultjes, champignons en tauge met ketjap en kruiden

T: glas bowl (zonder alcohol)

Heb vandaag bij 2 verjaardagen taart afgeslagen, dus ben best een beetje trots. Het glas bowl heb ik dan wel genomen, maar geen alcohol erin, dus kan erger. Was wel erg lekker.

Hemera, slaap ze!

Voor de rest ook iedereen nog een fijne avond, ik ga zo ook lekker slapen eerst nog even op Hyves lezen.
Beetje trots? Daar mag je super trots op zijn hoor!
Ja hoor,, is prima (wat moet ik nu dan doen?) moet ik een nieuw topic openenen? (en wordt deze daar in geplakt?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven