Nutteloos moppertopic
donderdag 3 mei 2018 om 11:06
Ben normaal een positivo die niet van zeuren houdt maar nu heb ik er gewoon ff zin in. (Ff negeren dat de zon schijnt)
Ik zal beginnen:
Wie is er nou in vredesnaam in mei snipverkouden? Juist, ondergetekende..
. NIET leuk!
En volgens mij zit de hele AH klantenservice op Alaska of zo. Niet te bereiken, en dan moet je terwijl je toch wacht (niet geschoten is altijd mis) ook nog de hele tijd hetzelfde stomme muziekje aan horen. Dat laatste zou echt wettelijk verboden moeten worden, stomme muziekjes als je in de wacht staat.
En last but not least: het is lekker weer. Allemaal leuk en aardig maar dan MOET je op een of andere manier vrolijk zijn want het is lekker weer. Dat vind ik stom
Zo. Allemaal geen ramp,ik weet het, maar het lucht wel op.
Nog iemand met nutteloze ergenissen?
Ik zal beginnen:
Wie is er nou in vredesnaam in mei snipverkouden? Juist, ondergetekende..
En volgens mij zit de hele AH klantenservice op Alaska of zo. Niet te bereiken, en dan moet je terwijl je toch wacht (niet geschoten is altijd mis) ook nog de hele tijd hetzelfde stomme muziekje aan horen. Dat laatste zou echt wettelijk verboden moeten worden, stomme muziekjes als je in de wacht staat.
En last but not least: het is lekker weer. Allemaal leuk en aardig maar dan MOET je op een of andere manier vrolijk zijn want het is lekker weer. Dat vind ik stom
donderdag 3 mei 2018 om 11:13
https://www.ad.nl/binnenland/het-gaat-w ... ~aa2563de/Kwebbeltje91 schreef: ↑03-05-2018 11:09Hier ook een loopneus maar dat is meer van de hooikoorts. al hoor ik ook wel veel mensen die nu verkouden zijn (Het is mei!! Why?)
donderdag 3 mei 2018 om 11:14
donderdag 3 mei 2018 om 11:28
Klantenservice: waarmee kan ik u helpen
Spitzel: pakketje is niet nog niet onderweg, of u wil kijken waar het zich nu bevindt.
Klantenservice: kunnen wij niet zien.
Spitzel: wauw, goede service, geen vragen verder, goedendag.
Spitzel: pakketje is niet nog niet onderweg, of u wil kijken waar het zich nu bevindt.
Klantenservice: kunnen wij niet zien.
Spitzel: wauw, goede service, geen vragen verder, goedendag.
Ich denke, das wahre Grosse in der Welt Ist immer nur das was nicht gleich gefällt, und wen der Pöbel zum Gotte weiht, der steht auf dem Altar nur kurze Zeit.
donderdag 3 mei 2018 om 11:38
Er loopt zojuist voor de zoveelste keer een vreemde hond door mijn tuin te rennen. Allemaal nieuwe plantjes gesloopt, wat een etterbakje. Hij mag met de kinderen van de eigenaar naar buiten, maar zij laten hem telkens los. Man, man wat irritant. Luisteren doet het hondje ook al niet, dus die kinderen lopen te gillen naar hem zonder dat hij weggaat.
Tot zover mijn nutteloze ergernis van vandaag.
donderdag 3 mei 2018 om 11:40
-Esmeralda- schreef: ↑03-05-2018 11:38Er loopt zojuist voor de zoveelste keer een vreemde hond door mijn tuin te rennen. Allemaal nieuwe plantjes gesloopt, wat een etterbakje. Hij mag met de kinderen van de eigenaar naar buiten, maar zij laten hem telkens los. Man, man wat irritant. Luisteren doet het hondje ook al niet, dus die kinderen lopen te gillen naar hem zonder dat hij weggaat.
Ich denke, das wahre Grosse in der Welt Ist immer nur das was nicht gleich gefällt, und wen der Pöbel zum Gotte weiht, der steht auf dem Altar nur kurze Zeit.
donderdag 3 mei 2018 om 11:43
Gezien het feit dat je dit soort topics al jaren en jaren opent onder verschillende nicks; weet je dat wel zeker?phoebe24 schreef: ↑03-05-2018 11:06Ben normaal een positivo die niet van zeuren houdt maar nu heb ik er gewoon ff zin in. (Ff negeren dat de zon schijnt)
Ik zal beginnen:
Wie is er nou in vredesnaam in mei snipverkouden? Juist, ondergetekende... NIET leuk!
En last but not least: het is lekker weer. Allemaal leuk en aardig maar dan MOET je op een of andere manier vrolijk zijn want het is lekker weer. Dat vind ik stom![]()
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
donderdag 3 mei 2018 om 12:06
De zon schijnt, het is redelijk weer dus alle bejaarden moeten weer de markt over. Slenter, slenter, slenter, opeens stilstaan, klets, klets, klets, slenter... Gofferdegoffer, ik hoef alleen maar even naar de groentekraam, flíkker een eind op met je geslenter!
Hé, dat lucht op!
Hé, dat lucht op!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
donderdag 3 mei 2018 om 12:12
Ik heb heeeeerlijk geslapen en toen ik wakker werd scheen het zonnetje en dat doet het nu nog.
De deur staat open en het is geweldig!!!
Ik had van gister nog een broodje en wat shoarma over en dat heb ik net lekker naar binnen zitten werken.
Het leven is goehoed, ouwe zeurtaartjes.
donderdag 3 mei 2018 om 12:40
donderdag 3 mei 2018 om 12:53
Wat spullen eruit halen? Of de politie even bellen?
donderdag 3 mei 2018 om 13:21
Hippiemeisje schreef: ↑03-05-2018 11:40Ik voel me soms ineens ongelukkig, terwijl er niks verandert is tov van vorige week. En toen voelde ik me wél goed. En ik weet dan niet wat ervoor heeft gezorgd dat ik me slecht ben vaan voelen (en dus ook niet wat ik eraan kan doen).
Frustrerend!!!!!![]()
Oww ik heb er nog 1, hele stomme ergens (weer ontopic dus
Ik erger me paars aan de eetcultuur van bepaalde gefrustreerde mensen op mn werk.
Irritant gewoon, dat geobsedeerde gedoe.
anoniem_20949 wijzigde dit bericht op 03-05-2018 14:58
43.97% gewijzigd