Blij lentetopic
vrijdag 4 mei 2018 om 07:51
Zoals beloofd, op verzoek: vandaag een blij topic!
Smijt hier alles neer waar je blij van word, hoe klein ook.
Ik begin uiteraard:
Met het oog op het feit dat het 4 mei is begin ik politiek correct
:
-ik ben blij dat ik wakker word zonder geweerschoten om mij heen. Dat was, zeker in mijn woonplaats een aantal jaren terug wel even anders. (Er is in 44 hard gevochten hier)
-het is vrijdag (wel nog even werken tot de middag)
-ik heb gisteren heerlijk staan prutsen in de keuken, wat nieuws uitgeprobeerd. Dat was erg goed gelukt en daar ben ik nog blij om. Zeker omdat ik zoals gewoonlijk veel te veel gemaakt heb en dus nog over heb
-de zon schijnt!
Smijt hier alles neer waar je blij van word, hoe klein ook.
Ik begin uiteraard:
Met het oog op het feit dat het 4 mei is begin ik politiek correct
-ik ben blij dat ik wakker word zonder geweerschoten om mij heen. Dat was, zeker in mijn woonplaats een aantal jaren terug wel even anders. (Er is in 44 hard gevochten hier)
-het is vrijdag (wel nog even werken tot de middag)
-ik heb gisteren heerlijk staan prutsen in de keuken, wat nieuws uitgeprobeerd. Dat was erg goed gelukt en daar ben ik nog blij om. Zeker omdat ik zoals gewoonlijk veel te veel gemaakt heb en dus nog over heb
-de zon schijnt!
anoniem_20949 wijzigde dit bericht op 04-05-2018 07:58
7.00% gewijzigd
vrijdag 4 mei 2018 om 07:55
vrijdag 4 mei 2018 om 07:59
Goede reis alvast!viva-amber schreef: ↑04-05-2018 07:55Ik zit in de tropen en reageer inmiddels allergisch op mijn eigen zweet. Zit onder de jeukbultjes
Kan niet wachten tot ik morgen in NL ben. Normale temperatuur en lekker op mijn terras.
vrijdag 4 mei 2018 om 08:15
Woehoeeeee!!
Komt ‘ie dan;
Ik sluit me aan bij Phoebe24 aangaande het 4 mei stuk!
Dan ga ik zo douchen, stap ik in de auto met een lekker muziekje en mijn zonnebril op en ga 150km verderop naar een vriendinnetje toe om samen ‘met een hapje en (alcoholvrij-)drankje op het strandje te genieten van de zon. Dan ga ik even langs mams en zusje voor dikke knuffels en dan tour ik weer terug naar huis!
Wat een prachtig weer, trouwens!
Komt ‘ie dan;
Ik sluit me aan bij Phoebe24 aangaande het 4 mei stuk!
Dan ga ik zo douchen, stap ik in de auto met een lekker muziekje en mijn zonnebril op en ga 150km verderop naar een vriendinnetje toe om samen ‘met een hapje en (alcoholvrij-)drankje op het strandje te genieten van de zon. Dan ga ik even langs mams en zusje voor dikke knuffels en dan tour ik weer terug naar huis!
Wat een prachtig weer, trouwens!
vrijdag 4 mei 2018 om 08:29
vrijdag 4 mei 2018 om 08:31
Zo vriendlief had de rolluik vanochtend vroeg al omhoog gedaan dus lekker wakker geworden in het zonnetje.
Mijn meisje was ook al wakker en heerlijk aan het bewegen in mijn buik dus lekker een half uurtje extra blijven liggen en genoten van mijn meisje.
Zo effe lekker met de honden wandelen en daarna heerlijk in de tuin prutsen.
Zodat we morgen met vrienden kunnen gaan Bbq.
Oftewel nu nog heel erg genieten nu ik de temperatuur nog leuk vind.
Mijn meisje was ook al wakker en heerlijk aan het bewegen in mijn buik dus lekker een half uurtje extra blijven liggen en genoten van mijn meisje.
Zo effe lekker met de honden wandelen en daarna heerlijk in de tuin prutsen.
Zodat we morgen met vrienden kunnen gaan Bbq.
Oftewel nu nog heel erg genieten nu ik de temperatuur nog leuk vind.
vrijdag 4 mei 2018 om 08:58
En wat heeft dat met de Lente te maken?SweetFirefly schreef: ↑04-05-2018 08:56Ik heb gedroomd over mijn moeder en vader. Mijn moeder overleed bijna 20 jaar geleden. Altijd fijn als ik over haar droom. Ik word er niet verdrietig van maar juist blij.
vrijdag 4 mei 2018 om 09:03
Momenteel ben ik bezig met de aanleg van de tuin op een manier die in haar verlengde ligt. Bij alles wat nu opbloeit en groeit kijk ik er nu met haar blik naar, ze kon van haar tuin erg genieten. Mijn droom voelde als een soort van blijdschap van haar voor mij.
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
vrijdag 4 mei 2018 om 09:27
Lees nog even de openingspost. Er wordt gevraagd naar dingen waar je blij van wordt. Volgens mij past de reactie van SweetFirefly daar juist heel goed bij.
En on topic:
Ik behoor tot de minderheid van de mensen die niet blij wordt van zon en warmte. En kom hier even lurken voor wat positiviteit voor de komende zonnige dagen. Ben wel heel erg blij dat mijn hond weer aan het opknappen is nadat hij deze week behoorlijk ziek was.
vrijdag 4 mei 2018 om 09:48
Goedemorgen!!! Want dat is het. 
De lente breekt nu echt door en daar word ik ontzettend blij van.
Ik ben blij met mijn nieuwe spijkerjasje en vest. Het vest kan ik pas over een paar maanden aan, maar kreeg het voor een prikkie aangeboden, dus kon het niet laten.
Ik ben blij dat mijn hulp er is en lekker aan het vogelen is in huis, dan kan ik weer met een schoon huis het weekend in.
Ik ben blij dat jullie blij zijn.
Ik ben blij met mijn nieuwe spijkerjasje en vest. Het vest kan ik pas over een paar maanden aan, maar kreeg het voor een prikkie aangeboden, dus kon het niet laten.
Ik ben blij dat mijn hulp er is en lekker aan het vogelen is in huis, dan kan ik weer met een schoon huis het weekend in.
Ik ben blij dat jullie blij zijn.
vrijdag 4 mei 2018 om 09:50
Ik werk vandaag maar een halve dag, dus ik kan vanmiddag heerlijk op mijn balkon zitten en genieten van mijn nieuwe boek..
En ik word ook wel blij van de gedachte aan 20 minuten zonnebank, waar ik mezelf op trakteer na het werk (alvast een beetje bruinen zodat er geen melkflessen onder de jurkjes en rokjes uitsteken komende week)
En ik word ook wel blij van de gedachte aan 20 minuten zonnebank, waar ik mezelf op trakteer na het werk (alvast een beetje bruinen zodat er geen melkflessen onder de jurkjes en rokjes uitsteken komende week)
Eat glitter for breakfast and shine all day
vrijdag 4 mei 2018 om 09:58
De tuindeuren staan wijd open en ik ben bijna klaar met het schrobben en dweilen, dweilen, dweilen van mijn tegelvloer. Daar komt jarenlange aanslag vanaf, dus het resultaat is verbazingwekkend.
Hierna plat op de bank van de rugpijn, maar zelfs dat voelt therapeutisch
Hierna plat op de bank van de rugpijn, maar zelfs dat voelt therapeutisch
If we winter this one out, we can summer anywhere - Seamus Healey.
vrijdag 4 mei 2018 om 10:11
Wij gaan morgen verhuizen, ben nu in het oude huis bezig alle laatste spullen klaar te zetten om weg te brengen en morgen alleen nog de grote spullen zoals de tafels, bedden, banken, tafels en de kasten en dan vanaf morgen eindelijk een grote tuin en eindelijk in een groter huis te wonen.
Samen met dit mooie weer erbij word ik daar wel erg blij van.
Vanavond nog werken tot laat, maar morgen alsnog de wekker vroeg, maar dat maakt niet uit want we gaan naar een ander huis
Samen met dit mooie weer erbij word ik daar wel erg blij van.
Vanavond nog werken tot laat, maar morgen alsnog de wekker vroeg, maar dat maakt niet uit want we gaan naar een ander huis
vrijdag 4 mei 2018 om 10:43
De boodschappen voor een weekend vol lekker zomerse borrels en een bbq zijn binnen. Ik ga zo lekker lunchen in de stad. Vanmiddag ga ik onze droomreis verder uitzoeken. Vanavond ga ik lekker wijntjes drinken op het terras met een lieve vriendin die smoorverliefd is op haar eindelijk-gevonden-droomprins. Én ons liefste hondje ligt terwijl ik een kopje koffie drink tegen me aan te slapen. Wat een heerlijke dag
!
Lach hard, duik diep, kom terug..
vrijdag 4 mei 2018 om 11:51
Cateautje schreef: ↑04-05-2018 09:48Goedemorgen!!! Want dat is het.
Ik ben blij dat jullie blij zijn.![]()
Marte: jaaaaaaaa!!! Veel leuker dan mopperen, eigenlijk
Oldwood: succes!!!!
Ik bestel trouwens zo nu en dan een Ah box. Gewoon af en toe.
Vandaag wordt er weer een bezorgd (met extra Tony Ch want aanbieding