Dat vind ik moeilijk
zaterdag 5 mei 2018 om 17:31
zaterdag 5 mei 2018 om 17:43
zaterdag 5 mei 2018 om 17:50
Gewoon doordouwen of iemand anders vragen om dat te doen. Zo doen ze het bij turnen ook.
zaterdag 5 mei 2018 om 18:08
Goh, vanaf dat ik dit topic had geplaatst voel ik me toch een partijtje verdrietig, een gedachte neerzetten die eigenlijk niets om het lijf leek te hebben, is achteraf toch heel confronterend. Ik besefte het terwijl ik een topic las en voor ik het wist had ik dit topic geplaatst. Ik had niet eens verwacht dat er iemand zou reageren op zo'n klein stukje tekst, maar ik ben heel blij met alle reacties tot nu toe! Ik hoop niet dat jullie het erg vinden als ik later vanavond weer meedoe, ik moet echt even iets gaan doen aan dit rotgevoel. Knuffel van mij.
zaterdag 5 mei 2018 om 18:14
Op 1 been staan. Met een dienblad lopen. Billen verschonen van mijn peuter en dan maar 2 doekjes nodig hebben (Hier bijna een half pak per poepluier). Denken aan de aardappels afgieten terwijl ik met het vlees bezig ben (die dan helemaal snotgaar zijn). Met 1 handige beweging de sluiting van een autostoeltje dichtmaken. De lijst mission impossibles is eindeloos!
zaterdag 5 mei 2018 om 19:25
Was een grapjepatatjedubbelmayo schreef: ↑05-05-2018 19:16Ben je gek?! Ik ben 1 keer uitgescheurd en dat vind ik wel genoeg, alstublieft dank u wel.
zaterdag 5 mei 2018 om 19:31
Over koetjes en kalfjes praten. Ik kan het inmiddels wel maar het blijft een act, niet iets dat ik van nature doe. Als ik een collega vraag hoe haar weekend was, denk ik ondertussen: "O ja, daar is Truus, snel, vraag of haar zoon gewonnen heeft met voetbal en check of het inmiddels beter gaat met haar rug!" Zo vermoeiend dat ik op mijn vrije dag het liefst alleen ben en met niemand praat.
zaterdag 5 mei 2018 om 19:34
cerulli schreef: ↑05-05-2018 19:31Over koetjes en kalfjes praten. Ik kan het inmiddels wel maar het blijft een act, niet iets dat ik van nature doe. Als ik een collega vraag hoe haar weekend was, denk ik ondertussen: "O ja, daar is Truus, snel, vraag of haar zoon gewonnen heeft met voetbal en check of het inmiddels beter gaat met haar rug!" Zo vermoeiend dat ik op mijn vrije dag het liefst alleen ben en met niemand praat.
zaterdag 5 mei 2018 om 19:39
Zolang iemand mij niet vraagt om te klussen, kun je nog weinig verkeerds doen wat mij betreft.
En het valt vaak echt reuze mee wat mensen over je denken hoor.
De meeste mensen zijn gewoon blij met een vriendelijk persoon, of ze nou onhandig zijn of niet.