Rubiks kubus....helpppp
zaterdag 5 mei 2018 om 22:35
zaterdag 5 mei 2018 om 22:38
Ik had (hoop heb) een boekjee met de formules. Dat werkte prima en kon hem toendertijd zo uit mijn hoofd maken. Nu lukt de bovenste laag niet meer, weet de formules niet meer uit mijn hoofd.
Misschien moet je op de formules googlen ipv de filmpjes
Misschien moet je op de formules googlen ipv de filmpjes
delicious35 wijzigde dit bericht op 05-05-2018 22:39
0.81% gewijzigd
zaterdag 5 mei 2018 om 22:41
Vroeger gewoon zelf opgelost. Begin jaren 80. Geen idee of dat ik het nog kan. We namen die dingen overal mee naar toe.
Mijn nichtjes en neefjes, doen dit ook weer. Niet alleen de standaard kubussen maar ook de meer complexe. En natuurlijk is zelf oplossen het leukste.
Mijn nichtjes en neefjes, doen dit ook weer. Niet alleen de standaard kubussen maar ook de meer complexe. En natuurlijk is zelf oplossen het leukste.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
zaterdag 5 mei 2018 om 22:42
Deze pagina heb ik gebruikt : https://how-to-solve-a-rubix-cube.com/h ... bus-op-nl/
Bij de uitleg kan je bij de tekeningen van de kubus op het pijltje drukken, dan speelt de animatie af en kun je precies volgen wat je moet doen.
Bij de uitleg kan je bij de tekeningen van de kubus op het pijltje drukken, dan speelt de animatie af en kun je precies volgen wat je moet doen.
zaterdag 5 mei 2018 om 22:44
anoniem_117397 wijzigde dit bericht op 05-05-2018 22:44
4.41% gewijzigd
zaterdag 5 mei 2018 om 22:44
zaterdag 5 mei 2018 om 22:50
zaterdag 5 mei 2018 om 23:48
Ik kom tot 2 lagen helemaal compleet. Ben te lui om de derde uit m’n hoofd te leren. Want uiteindelijk zijn het een aantal algoritmes die de oplossing maken.
Mijn broer(tje) lost zo’n ding in een halve minuut op ofzo. Ook 4x4, zo’n 8 hoek en vele andere vage vormen kan hij ondertussen. Toen hier voor hem geen uitdaging meer in zat heeft hij zichzelf het morse eigen gemaakt
Mijn broer(tje) lost zo’n ding in een halve minuut op ofzo. Ook 4x4, zo’n 8 hoek en vele andere vage vormen kan hij ondertussen. Toen hier voor hem geen uitdaging meer in zat heeft hij zichzelf het morse eigen gemaakt
zaterdag 5 mei 2018 om 23:51
Respect! Ik kreeg een minderwaardigheidscomplex van dan ding.hamerhaai schreef: ↑05-05-2018 22:41Vroeger gewoon zelf opgelost. Begin jaren 80. Geen idee of dat ik het nog kan. We namen die dingen overal mee naar toe.
zondag 6 mei 2018 om 09:04
Je moet series onthouden. Twee hoekjes van plek ruilen isGroezeltje schreef: ↑05-05-2018 22:50Haha bedankt voor de tips ik had al veel sites gezien met die algoritmes maar het lukt me niet om die te onthouden. Mellona hoef ik bij die van jou alleen die ruru en lulu te onthouden of ook langere codes? En maak je het gele kruis en de gele hoeken zonder codes?
3 x ruru
Kubus slag draaien naar links
3x lulu