Zondag Topic

06-05-2018 08:31 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn jullie plannen voor deze prachtige zondag?
Vriendelijk.
Zoveel mogelijk rust.
Mijn babyneefje bleef onverwachts een nachtje langer slapen. Dus even plat als hij zo weg is..verder boodschapjes.. voetbal kijken..vanavond even koffie met de buurvrouw drinken. En als kers op de zondagstaart vanavond het huis versieren want de jongste is morgen jarig.

En jij TO?
Sporten, douchen, bikini aan en in de tuin liggen met een fles witte wijn binnen handbereik.
Ja en?
Ik begin: De schoonfamilie komt vanmiddag (inclusief 2 nieuwe liefdes dus ik ben super nieuwschierig)Man en die kleine waren al vroeg de deur uit, die gaan nog even een paar uur mtb-en. Ik moet nog;
Pulled Chicken maken
Coleslaw maken
Gang stofzuigen
Toilet soppen
Naar de Action en de Gamma
Doeken ophangen aan de balkonreling
Plank op het balkon vastschroeven
Achterbank van de auto leegruimen
Om 4 uur Schoonouders ophalen.

Maar ik zit zo heerlijk bij de openslaande deuren met mijn koffie naar de vogeltjes te luisteren.
Vriendelijk.
snoopylynn schreef:
06-05-2018 08:34
Sporten, douchen, bikini aan en in de tuin liggen met een fles witte wijn binnen handbereik.
Jij hebt het beter voor elkaar!
Vriendelijk.
Volgens mij gaan wij naar het zwembad. Maar ik moet eigenlijk nog stofzuigen, de was doen, en boodschappen. Dus ik moet in de benen.
yourlocalhero schreef:
06-05-2018 08:34
Zoveel mogelijk rust.
Mijn babyneefje bleef onverwachts een nachtje langer slapen. Dus even plat als hij zo weg is..verder boodschapjes.. voetbal kijken..vanavond even koffie met de buurvrouw drinken. En als kers op de zondagstaart vanavond het huis versieren want de jongste is morgen jarig.

En jij TO?
Niks ernstigs hoop ik dat je neefje langer bleef?
Hoe oud wordt je jongste?
Vriendelijk.
Nu heerlijk ontbijten, dan een wandeling met de hond, nog even naar de AH wat inkopen doen en dan rustig van het zonnetje genieten in de tuin en wat studeren voor examen Frans op 19 mei!
Badkamer schoonmaken, kast in elkaar zetten, bikini aan en naar het strand (tips zijn welkom, vertrekpunt Utrecht). Afsluiten met een etentje en terrasje in e.o.a. plaats waar ik langs kom (ook hier zijn tips welkom) :sun:
Net met mijzelf afgesproken dat ik om9 uur begin. Nog even zitten.
Vriendelijk.
Nu gedwongen wordparty aan het kijken met dochter. Oudste kinderen liggen nog heerlijk te knorren in bed... zij wel.. :twisted:

Straks lekker naar buiten met het hele spul en ijsje scoren. Heerlijk Italiaans schepijs :heart:

Zucht.. Ik moet nu dansen...
8.00 uur wakker geworden en uitgebreid koffie gedronken en ontbeten.
Zo rondje hardlopen in het prachtige bos achter mijn huis .
Hond, man en mijn 2 kinderen gaan mee naar bos.
Nog wat was opruimen en dan de hele middag in de tuin in de zon zitten .
Beetje opruimen, vanmiddag misschien een bordspel spelen in de tuin,of gezellig kletsen met wat vrienden. Verder niet veel bijzonders, het is immers zondag en dat ik luilakdag!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Net twee kinderen en mezelf een ontbijt gegeven. Nu even rust voor mij met koffie, ze zijn beiden aan het spelen. Straks gaan we man wakker maken, die slaapt uit na een latertje gisteravond.
Verder moet ik nog even boodschappen doen voor komende week en wat was draaien. Misschien gaan we nog even wandelen maar in ieder geval lekker de tuin in vandaag. Vanavond een barbecue bij vrienden.
ik ga zo sporten en daarna bloemen kopen. vanmiddag feestje vieren bij mijn schoonouders. ik hoop in de tuin! er is direct achter hun huis een speeltuin dus de kindjes vermaken zich prima, en mama en papa kunnen dan even lekker relaxen. gister zelf visite gehad dus vandaag lekker rustig aan
Don't cry, buy a bag and move on.
Zometeen naar verjaardag van mijn zus, in het midden van het land :)
Verder met de tuin lenteproof maken en eind vd dag naar vrienden om te bbq-en. Misschien doe ik ook nog wel een kleurtje op en word ik donkerwit.
Straks even naar tuincentrum wat potgrond en plantjes halen en de tuinmeubelen afsoppen met azijn en dan het terras afspuiten en daarna lekker buiten zitten met een boek.
Ga zo man wakker maken, dan meteen een was aanzetten, was van gisteren opvouwen en opruimen. Wasten van zolder naar de tuin verplaatsen.
Samen ontbijten, man gaat dan muren in kinderkamer schuren en van een laagje latex voorzien. Ik ga schoonmaken, moet helaas ook nog gebeuren
Wat tuinieren. Dat is wel leuk zolang het nog niet warm is.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Heeeeeel erg weinig! Vorig weekend zijn we naar een chalet op een camping in het bos verhuisd, tot ons echte huis klaar is. En met dit weer is het heerlijk om op mijn luie gat in de zon te zitten terwijl de kinderen lekker buiten spelen. Manlief is de hele dag weg voor de hobby en ik ga dus lui zijn vandaag. Hooguit een wandeling door het bos met hond en kinderen. Geniet allemaal vandaag!
Muren schuren?
Hier relaxen. Man is aan het werk, oudste van 11 ontbijt nu en de jongste van 9 slaapt lekker uit nu.

Niks op de planning staan dus wat lekker omrommelen, tijdschriften lezen, koffie in de tuin. Even genieten van niks doen. Kan ook niet want het geld is op :biggrin: . We moeten dus even lowbudget tot de 15! :ugeek:
Fliefd schreef:
06-05-2018 09:12
Muren schuren?
Jup, behang is eraf gehaald en voor het nieuwe behang erop kan moeten muren geschuurd worden, zodat je zo min mogelijk oneffenheden hebt.
Oooooooh! Schrik me een hoedje. Had dit topic over het hoofd gezien en heb er ook een geopend. :$

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven