Zondag Topic

06-05-2018 08:31 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn jullie plannen voor deze prachtige zondag?
Vriendelijk.
Troeteltje schreef:
06-05-2018 13:06
Hi Evada, leuk je te lezen. En je boodschap vind ik ook leuk. Alleen....de vraag of ik boos op je ben begrijp ik even niet. Ben ik ooit boos op jou geweest?? (We waren het ooit oneens over 1 ding, en dat heb ik je toen uitgelegd. Ik ben niet iemand die blijft hangen in dat soort zaken naar een ander toe hoor! En volgens mij was er ook geen sprake van boos zijn. Onenigheid over iets komt overal voor en is van alle tijden, echter boos zijn is iets anders).
Boos is misschien beetje verkeerde woordkeuze inderdaad . :) .
Ik lees je nog steeds graag !
Je lijkt me ook een zeer leuk mens.
Toen al en nu nog!
Wilde dat gewoon even kwijt. :)
Hoe gaat het met jou en je man en dochter?
Terras en meubels zijn schoon en plantenbak gevuld. Boodschappen gedaan, gedweild, was gedaan en nog een aangezet en de kippenbouillon voor de Tom Ka kai staat te trekken.

En nu lekker buiten met een boek maar stom genoeg heb ik geen rust in mijn kont.
Evada35 schreef:
06-05-2018 14:18
Boos is misschien beetje verkeerde woordkeuze inderdaad . :) .
Ik lees je nog steeds graag !
Je lijkt me ook een zeer leuk mens.
Toen al en nu nog!
Wilde dat gewoon even kwijt. :)
Hoe gaat het met jou en je man en dochter?
Dan je! :flirting: Wat heerlijk om te lezen! Vond/vind jou ook lief.

Hier nogal wat gebeurd. Te privé om hier te noteren. Misschien heb je zo nu en dan eens wat flarden gelezen.
Laat ik het samenvatten.....ben behoorlijk aan de slag gegaan met mezelf. Niet gemakkelijk, wel absoluut noodzakelijk!

En jij....?
Trouwens. Ik inmiddels ook in tuincentrum geweest. En met kind fietstochtje gemaakt richting speeltuin en kind getrakteerd op ijsje.

Inmiddels ben ik trouwens weer heerlijk ruikend inplaats van een smelly cat (alias liedje van Phoeby Buffay uit Friends), wel in pyama al!
Troeteltje schreef:
06-05-2018 16:21
Dan je! :flirting: Wat heerlijk om te lezen! Vond/vind jou ook lief.

Hier nogal wat gebeurd. Te privé om hier te noteren. Misschien heb je zo nu en dan eens wat flarden gelezen.
Laat ik het samenvatten.....ben behoorlijk aan de slag gegaan met mezelf. Niet gemakkelijk, wel absoluut noodzakelijk!

En jij....?
Joehoeeee :cheer2: :lips: ..
Nee geen flarden gelezen..alleen een paar jaar geleden dat je op een bepaalde pijler weg bleef..
Ik hoop dat je een hoop hebt kunnen verwerken en je goed in je vel zit!!
Fijn dat het goed gaat met je gezin.
Hier ook aan mezelf aan het werken. Confronterend en zwaar maar ik kom er wel .
We zijn sterke vrouwen :high5: ondanks een rugzak.
Verder gelukkig aan het zijn met man en zoon en dochter :heart: .
Het ga je goed troetel!

Keer je gezicht naar de zon,
Dan valt de schaduw altijd achter je
.
Wat ik uiteindelijk heb gedaan vandaag:
Deze dag gaat echt te snel voorbij:

Vanmorgen heerlijk hardgelopen, nadat ik geblesseerd was , dus weer opnieuw een opbouwschema en het ging bijna pijnloos (blij!).
Daarna kwam een neef op visite met zijn kinderen en hebben de kinderen heerlijk in onze tuin gespeeld..
Daarna uren in de zon gezeten.
Vanmiddag nog een aantal kilometer gefietst!!
Ik hou van de zondag :sun: . .
Ik had ook nog wat in huis willen doen maar heb dat niet gedaan.
Dus nu aan de slag!!
Waarom denken jullie eigenlijk dat je direct stinkt als je een keertje niet gedoucht hebt? En waarom in hemelsnaam moet je je daar zelfs tegen forumlezers voor verantwoorden? Ten eerste geeft het forum geen luchtjes door en ten tweede zal het allemaal wel meevallen.
regenworm schreef:
06-05-2018 17:13
Waarom denken jullie eigenlijk dat je direct stinkt als je een keertje niet gedoucht hebt? En waarom in hemelsnaam moet je je daar zelfs tegen forumlezers voor verantwoorden? Ten eerste geeft het forum geen luchtjes door en ten tweede zal het allemaal wel meevallen.
Lieve regenworm.....ik verbeeld mij warempel dat jullie neusgaten een massage krijgen wanneer ik ongedouched en met stinkbek een letter typ.
Evada35 schreef:
06-05-2018 16:57
Wat ik uiteindelijk heb gedaan vandaag:
Deze dag gaat echt te snel voorbij:

Vanmorgen heerlijk hardgelopen, nadat ik geblesseerd was , dus weer opnieuw een opbouwschema en het ging bijna pijnloos (blij!).
Daarna kwam een neef op visite met zijn kinderen en hebben de kinderen heerlijk in onze tuin gespeeld..
Daarna uren in de zon gezeten.
Vanmiddag nog een aantal kilometer gefietst!!
Ik hou van de zondag :sun: . .
Ik had ook nog wat in huis willen doen maar heb dat niet gedaan.
Dus nu aan de slag!!

Leuk leuk leuk, gezinsuitbreiding dus!
Geniet ervan.
En succes ermee!!

Verkeerd bericht geplakt zie ik, echter je grijpt wat ik bedoel!
Troeteltje schreef:
06-05-2018 17:26
Lieve regenworm.....ik verbeeld mij warempel dat jullie neusgaten een massage krijgen wanneer ik ongedouched en met stinkbek een letter typ.
Nou, bij jou twijfel ik inderdaad wel een beetje of ik wat ruik!

:sarcastic:

O nee, verrek, ik ben het zelf! Kan kloppen want ik heb niet gedoucht!

:O
Het was té gezellig! De nieuwe liefdes zijn goedgekeurd en schoonmama zei op de terugweg dat ze van me houdt. :heart:
Vriendelijk.
Wat lief! Schoonmama’s zijn niet altijd slecht. Je hoort en leest veel over schoonloeders. Ik ben ook gezegend met een prachtexemplaar. Zo lief, zo puur, ik hou ook van haar! :heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven