Frans Polynesië

07-05-2018 15:18 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan binnenkort de (lange) reis maken naar Frans Polynesië. Is iemand hier al geweest en zijn er nog tips? :)
Wij zijn er vorig jaar geweest met onze kinderen, waar ga je precies heen?
Bora Bora en Moorea vielen ons wat tegen vergeleken met Nukuhiva. Vrij toeristisch en buiten het resort was het erg smerig met veel straathonden. Maar om te relaxen en te duiken/snorkelen is het daar fantastisch.
We gaan naar Tahiti, Moorea, Taha'a en Bora Bora. Vielen Moorea en Bora Bora een beetje tegen? :( Oeiiii
Ik ben er nog langer geleden geweest, namelijk in 2004. Ben toen geweest op Bora Bora (backpackers hostel, dus low budget), Moorea en Tahiti (Papee'te). Inderdaad vrij toeristisch, erg duur en ik kon toen met mijn mastercard ook niet terecht bij de geldautomaten. Vooraf daar wel rekening mee gehouden, maar het leven was er toch best prijzig. Wel genoten, heerlijk relaxen. Kon meestal gare fiets van de hostels lenen om eiland mee te verkennen. En af en toe mooie excursie gedaan. Straathonden zijn mij toen niet opgevallen.
Nou het is er nog steeds prachtig hoor, maak je geen zorgen! We waren alleen als eerste naar Nukuhiva gegaan en toen vond ik de twee andere eilanden wat toeristischer en ook wat viezer buiten het resort. Maar alsnog een heerlijke tijd gehad.
Gelukkig maar :) Wij eindigen op Bora Bora... Hebben jullie op een resort gezeten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven