Liegen?
maandag 7 mei 2018 om 22:25
dinsdag 8 mei 2018 om 06:57
Leuk als mensen twijfelen aan je ziek zijn... die ervaring heb ik zelf ook. Mocht ik over lezen toen ik doodziek in bed lag net na en voor een heftige zkh opname. En zo ken ik er meer waar mensen twijfels bij hebben die ongegrond zijn. Artsen kunnen er nog weleens naast zitten, er is een nieuwe behandeling die aanslaat etc. Heb je weleens naar 'over mijn lijk' gekeken? Daar zaten mensen in die nog een paar weekjes zouden hebben maar na twee jaar overleden zijn.Diravi1216 schreef: ↑07-05-2018 22:15[...] Ik denk namelijk dat een bekende van mij heeft gelogen over een hele ernstige ziekte. Zelf beweerde ze dat ze het einde van het jaar niet meer zou halen en dat is inmiddels al meer dan twee jaar geleden. [...]
Maar als je echt grote twijfels hebt dan spreek je haar aan. En durf je dat niet dan ontvriend je haar, dan zie je de reisjes niet.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
dinsdag 8 mei 2018 om 07:22
Stephen Hawking zou ooit lang geleden ook nog maar maximaal 2 jaar hebben, en heeft het toen toch nog iets van 50 jaar volgehouden...Kia•Ora schreef: ↑08-05-2018 06:57Leuk als mensen twijfelen aan je ziek zijn... die ervaring heb ik zelf ook. Mocht ik over lezen toen ik doodziek in bed lag net na en voor een heftige zkh opname. En zo ken ik er meer waar mensen twijfels bij hebben die ongegrond zijn. Artsen kunnen er nog weleens naast zitten, er is een nieuwe behandeling die aanslaat etc. Heb je weleens naar 'over mijn lijk' gekeken? Daar zaten mensen in die nog een paar weekjes zouden hebben maar na twee jaar overleden zijn.
dinsdag 8 mei 2018 om 07:24
Ik heb dat programma zeker gekeken. Je ziet die mensen ook achteruit gaan en geen kilometers meer lopen, aan kinderen beginnen, festivals bezoeken, feestjes tot diep in de nacht en zo zijn er nog een heleboel voorbeelden. Ik trek absoluut niet mijn conclusie er staat ook ik denk dat. Dat is mijn persoonlijke mening. Ik heb deze ziekte van dichtbij meegemaakt meer dan mij lief is en zou nooit zomaar gaan twijfelen. Haar verhaal in de media klonk absoluut niet best en kan mezelf er dan ook niet veel bij voorstellen dat wat ze nu doet dat allemaal nog kan..Kia•Ora schreef: ↑08-05-2018 06:57Leuk als mensen twijfelen aan je ziek zijn... die ervaring heb ik zelf ook. Mocht ik over lezen toen ik doodziek in bed lag net na en voor een heftige zkh opname. En zo ken ik er meer waar mensen twijfels bij hebben die ongegrond zijn. Artsen kunnen er nog weleens naast zitten, er is een nieuwe behandeling die aanslaat etc. Heb je weleens naar 'over mijn lijk' gekeken? Daar zaten mensen in die nog een paar weekjes zouden hebben maar na twee jaar overleden zijn.
Maar als je echt grote twijfels hebt dan spreek je haar aan. En durf je dat niet dan ontvriend je haar, dan zie je de reisjes niet.
dinsdag 8 mei 2018 om 07:28
Dat vind ik lastig, wat is tegenwoordig nog anoniem he? 100 procent zeker ben ik er niet van maar er klopt gewoon heel veel niet..