Liegen?

07-05-2018 22:15 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_369132 wijzigde dit bericht op 08-05-2018 18:57
0.00% gewijzigd
Heb je contact met haar? Dan komt het gesprek toch ook hoe het met haar gaat? En zou je evt bij grote twijfel gerichtere vragen kunnen stellen?

En als je geen contact met haar hebt: Let it gooooooooooo en vertrouw op karma.
Mijn mening is dat ik wil weten over wie het gaat.
En ook vind ik dat je het haar kunt vragen als het een bekende van je is.
Wat was haar laatste droom dan? En die reis maakt ze niet?
ik lees vooral veel aannames en geen feiten dus ik zou erg voorzichtig zijn met iemand beschuldigen van dergelijke zaken zonder dat je het zeker weet. Daarbij, waarom ben je hierzo mee bezig/irriteer je je eraan? heb je een bijdrage gegeven aan de growfund actie?
Nee echt contact heb ik niet, heb haar wel op social media en zie dus alles voorbij komen. Haar laatste droom was geen reis, die maakt ze nu gek genoeg heel veel..
Das apart. Wat is er met dat geld gebeurd?
De reden dat het mij irriteert is omdat ik inderdaad aardig wat heb bijgedragen en ik veel mensen ben verloren aan die ziekte.
Als je persoonlijk hebt bijgedragen, dan klaag je haar aan voor oplichting? Het is trouwens Crowdfunding, niet grownfunding.
Kokoro schreef:
07-05-2018 22:33
Als je persoonlijk hebt bijgedragen, dan klaag je haar aan voor oplichting? Het is trouwens Crowdfunding, niet grownfunding.
Aangepast dankje!
Ik zou een anonieme mail sturen naar de media die haar zaak uitgebreid hebben belicht en zeggen dat ze een oplichter is. Maar alleen als je het 100% zeker weet.
Diravi1216 schreef:
07-05-2018 22:15
[...] Ik denk namelijk dat een bekende van mij heeft gelogen over een hele ernstige ziekte. Zelf beweerde ze dat ze het einde van het jaar niet meer zou halen en dat is inmiddels al meer dan twee jaar geleden. [...]
Leuk als mensen twijfelen aan je ziek zijn... die ervaring heb ik zelf ook. Mocht ik over lezen toen ik doodziek in bed lag net na en voor een heftige zkh opname. En zo ken ik er meer waar mensen twijfels bij hebben die ongegrond zijn. Artsen kunnen er nog weleens naast zitten, er is een nieuwe behandeling die aanslaat etc. Heb je weleens naar 'over mijn lijk' gekeken? Daar zaten mensen in die nog een paar weekjes zouden hebben maar na twee jaar overleden zijn.

Maar als je echt grote twijfels hebt dan spreek je haar aan. En durf je dat niet dan ontvriend je haar, dan zie je de reisjes niet.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Kia•Ora schreef:
08-05-2018 06:57
Leuk als mensen twijfelen aan je ziek zijn... die ervaring heb ik zelf ook. Mocht ik over lezen toen ik doodziek in bed lag net na en voor een heftige zkh opname. En zo ken ik er meer waar mensen twijfels bij hebben die ongegrond zijn. Artsen kunnen er nog weleens naast zitten, er is een nieuwe behandeling die aanslaat etc. Heb je weleens naar 'over mijn lijk' gekeken? Daar zaten mensen in die nog een paar weekjes zouden hebben maar na twee jaar overleden zijn.
Stephen Hawking zou ooit lang geleden ook nog maar maximaal 2 jaar hebben, en heeft het toen toch nog iets van 50 jaar volgehouden...
Kia•Ora schreef:
08-05-2018 06:57

Maar als je echt grote twijfels hebt dan spreek je haar aan. En durf je dat niet dan ontvriend je haar, dan zie je de reisjes niet.
Ik heb dat programma zeker gekeken. Je ziet die mensen ook achteruit gaan en geen kilometers meer lopen, aan kinderen beginnen, festivals bezoeken, feestjes tot diep in de nacht en zo zijn er nog een heleboel voorbeelden. Ik trek absoluut niet mijn conclusie er staat ook ik denk dat. Dat is mijn persoonlijke mening. Ik heb deze ziekte van dichtbij meegemaakt meer dan mij lief is en zou nooit zomaar gaan twijfelen. Haar verhaal in de media klonk absoluut niet best en kan mezelf er dan ook niet veel bij voorstellen dat wat ze nu doet dat allemaal nog kan..
chocolol schreef:
08-05-2018 00:13
Ik zou een anonieme mail sturen naar de media die haar zaak uitgebreid hebben belicht en zeggen dat ze een oplichter is. Maar alleen als je het 100% zeker weet.
Dat vind ik lastig, wat is tegenwoordig nog anoniem he? 100 procent zeker ben ik er niet van maar er klopt gewoon heel veel niet..
roosje11 schreef:
07-05-2018 22:29
Das apart. Wat is er met dat geld gebeurd?
Geen idee, vijf zonvakanties, elk weekend 'leuke uitjes', nieuw koophuis en een baby, ik denk dat daar veel geld in is gaan zitten. 😟

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven