Jongensnaam
maandag 7 mei 2018 om 21:46
Hallo,
Inmiddels ben ik zwanger van ons tweede kindje. We willen niet weten of het een jongen of een meisje is. Een meisjesnaam weten we wel maar we vinden een jongensnaam bedenken zo lastig. Ik denk dat dit komt omdat we de naam Ivan voor ons zoontje toen de leukste naam vonden en dit is niet te overtreffen voor ons gevoel. Weten jullie een leuke naam die past bij Ivan? We knappen af op namen die je al heel veel hoort als Lucas, Stijn, Luuk en Daan bijvoorbeeld..
Hopelijk kunnen jullie ons op ideeën brengen!
Inmiddels ben ik zwanger van ons tweede kindje. We willen niet weten of het een jongen of een meisje is. Een meisjesnaam weten we wel maar we vinden een jongensnaam bedenken zo lastig. Ik denk dat dit komt omdat we de naam Ivan voor ons zoontje toen de leukste naam vonden en dit is niet te overtreffen voor ons gevoel. Weten jullie een leuke naam die past bij Ivan? We knappen af op namen die je al heel veel hoort als Lucas, Stijn, Luuk en Daan bijvoorbeeld..
Hopelijk kunnen jullie ons op ideeën brengen!
maandag 7 mei 2018 om 21:59
dinsdag 8 mei 2018 om 15:10
dinsdag 8 mei 2018 om 22:12
Wat een leuke reacties! We zijn ook niet echt van de hele aparte namen..Roan vind ik heel leuk maar in de vriendenkring is er al een jongetje met die naam.. Mees ook leuk maar hoor ik best vaak. Nolan klinkt ook leuk. Hadden zelf Tijn, Lars (hoor je ook wel vaak..) en Jordi op een lijst gezet maar heb nog niet het "wow" gevoel bij een naam.. Lastig hoor! Een korte stoere naam vinden is lastig
woensdag 9 mei 2018 om 14:55
woensdag 9 mei 2018 om 15:08
Nolan vind ik heel leuk. Alleen niet bij Ivan. Lijkt te veel op elkaar.Angel1984 schreef: ↑08-05-2018 22:12Wat een leuke reacties! We zijn ook niet echt van de hele aparte namen..Roan vind ik heel leuk maar in de vriendenkring is er al een jongetje met die naam.. Mees ook leuk maar hoor ik best vaak. Nolan klinkt ook leuk. Hadden zelf Tijn, Lars (hoor je ook wel vaak..) en Jordi op een lijst gezet maar heb nog niet het "wow" gevoel bij een naam.. Lastig hoor! Een korte stoere naam vinden is lastig