Pasar Malam

09-05-2018 07:39 10 berichten
Iemand bekend hiermee?
Vind de entreeprijs niet gering en heb geen idee wat ik zou kunnen verwachten.
Als ik er binnen no time doorheen gelopen ben investeer ik niet in reis, entree (en parkeerkosten) en tijd.
Welke pasar ?
Die in den haag vond ik altijd de moeite waard, hier in de stad is het drie keer niks dus ligt er echt aan waar je gaat .
Naar welke wil je gaan? Er zijn er meerdere en die zijn ook verschillend in prijs en grote.

Bedoel je die in Den Haag? (Noemen ze nu Tong Tong Fair) Die is zeker de moeite waard, ik ben er nog niet geweest maar een deel van mijn schoonfamilie gaat elk jaar. Dit jaar gaan wij ook en nemen schoonmoeder mee (is ons moederdag cadeau voor haar), alleen kan ze niet meer dus hopen we dat ze zo dit jaar er toch plezier aan kan beleven (mits het gaat met zieke schoonvader).
Bestaat dat nog?
Vroeger vond ik het wel aardig, een soort overdekte Indonesische marktkramen, hoop snuisterijen eten en muziek. Stukje cultuur snuiven zeg maar.
Wat kost dat tegenwoordig?
Ondertussen al gekeken in Den Haag bij de pasar malam.
8102 schreef:
09-05-2018 08:01
Bestaat dat nog?
Vroeger vond ik het wel aardig, een soort overdekte Indonesische marktkramen, hoop snuisterijen eten en muziek. Stukje cultuur snuiven zeg maar.
Wat kost dat tegenwoordig?
Ondertussen al gekeken in Den Haag bij de pasar malam.
Den Haag is 12 euro pp in de voorverkoop, aan de deur 15 euro.
Alle reacties Link kopieren
Doen! Genoeg te zien en lekker eten :cheer2:
Vroeger in Utrecht wel eens geweest ik genoot met volle tuigen.
Ik ga elk jaar. Het is eigenlijk niets meer dan een grote overdekte markt met muziek, eten en troepjes om te kopen. Je kan ook meedoen aan workshops. In het weekend en avonden is het heel druk. Wij zijn wel een hele dag zoet met kijken en kopen, maar dan lopen we wel 3 of 4 rondjes en eten 2 keer. De kleinere pasars vind ik niet de moeite waard.
Beste leuk en groot. Heel veel tropische spullen zowel boeken, meubels, accessoires, kleding, info over reizen en daarnaast heerlijke eettentjes en Indo-muziek. Vooral in de avond gezellig.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik ging vroeger altijd naar die in Den Haag. Maar inmiddels ben ik zo vaak in Azie geweest dat ik genoeg markten gezien heb. Maar voor Azie liefhebbers die niet echt op reis kunnen is het zeker wel de moeite.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven