Fijne hemelvaartsdag
donderdag 10 mei 2018 om 11:01
Ik ben me mentaal voorbereiden op de reis van morgen. Ik ga bij mijn zus op kraambezoek, maar heb jaren het ov vermeden. Moeten we ook nog eens overstappen op een station waar we nog nooit geweest zijn
Ik heb nog Oxazepam liggen..
anoniem_671df2a60af75 wijzigde dit bericht op 10-05-2018 11:06
1.07% gewijzigd
donderdag 10 mei 2018 om 11:05
Hier een rustige opstart van de dag. Hele week al vakantie (man & kinderen ook) dus met het heerlijke weer al volop genoten. Zwemmen, strand, speeltuinen..
Zelf zit ik met een flinke oorontsteking maar voor de kinderen doe je toch zoveel mogelijk
Straks even naar een soort foodtruckfestival, en moet nog een taart bakken voor een verjaardag morgen. Vanavond op de bank voor het Songfestival
Fijne dag iedereen!
Zelf zit ik met een flinke oorontsteking maar voor de kinderen doe je toch zoveel mogelijk
Straks even naar een soort foodtruckfestival, en moet nog een taart bakken voor een verjaardag morgen. Vanavond op de bank voor het Songfestival
Fijne dag iedereen!
donderdag 10 mei 2018 om 11:24
Vind ik ook lastig eerlijk gezegd, ivoel me snel nutteloos.
Maar op dit moment heeft mijn lichaam daar wel even behoefte aan geloof ik dus ik probeer er zoveel mogelijk van te genieten.
Probeer jij dat ook te doen?
Boekje lezen, Netflixen, forummen enz.
Zet em op
De rest: klinkt leuk allemaal, fijne dag!
donderdag 10 mei 2018 om 11:28
Goedemorgen allen.
Ben al naar de sportschool geweest. Zo nog douchen en mij verder aankleden.
Zaterdag ga ik naar een kleine kledingruilbeurs dus straks geschikte kleding daarvoor uitzoeken. Moet mee op de fiets dus moet een beetje kieskeurig zijn.
Verder moet ik nog een cadeautje inpakken want vanmiddag naar een verjaardag. Baal daar stiekem een beetje van. Er is hier een braderij waar ik ook wel heen had gewild. Maar goed ga wel keurig.
Normaal werk ik op donderdag dus even omschakelen.
Ben al naar de sportschool geweest. Zo nog douchen en mij verder aankleden.
Zaterdag ga ik naar een kleine kledingruilbeurs dus straks geschikte kleding daarvoor uitzoeken. Moet mee op de fiets dus moet een beetje kieskeurig zijn.
Verder moet ik nog een cadeautje inpakken want vanmiddag naar een verjaardag. Baal daar stiekem een beetje van. Er is hier een braderij waar ik ook wel heen had gewild. Maar goed ga wel keurig.
Normaal werk ik op donderdag dus even omschakelen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
donderdag 10 mei 2018 om 11:30
Ha Phoebje. 
Hemelvaartsdag betekent niets voor mij, dus het wordt een dag als alle andere.
Ik heb gister wel een duvels lekkere eiersalade gemaakt, dus daar ga ik straks wat boterhammen mee opbouwen. Heb ook nog heerlijke overjarige kaas, dus dat wordt smullen, bakkie pleur erbij en mijn dag kan niet meer stuk.
Ik heb gister wel een duvels lekkere eiersalade gemaakt, dus daar ga ik straks wat boterhammen mee opbouwen. Heb ook nog heerlijke overjarige kaas, dus dat wordt smullen, bakkie pleur erbij en mijn dag kan niet meer stuk.
donderdag 10 mei 2018 om 11:40
Cateautje schreef: ↑10-05-2018 11:30Ha Phoebje.
Voor mij wel (niet heel 'streng' hoor, progressieve Christenen bestaan ook..
En ik wilde ook mn thrillerserie op Netflix ff afkijken..
Mmmm klinkt lekker!
Ik bedenk me net dat hier op Hemelvaart ook altijd een rommelmarkt/braderie is maar ik denk niet dat ik zin daarin heb...
Lig heerlijk in pyama te bankhangen...
anoniem_20949 wijzigde dit bericht op 10-05-2018 11:44
11.14% gewijzigd
donderdag 10 mei 2018 om 11:41
donderdag 10 mei 2018 om 11:56
donderdag 10 mei 2018 om 12:05
Zeker!
Ik heb net afgekeken, geen hele lange serie maar wel spannend:
-Une chance de trop.
Meer tips (als je die nog niet gezien hebt)
-The fall
-The affair (beetje anders maar wel bingewaardig)
-Broadchurch
-La mante
-Alias grace
-London spy (kort maar zeer heftig)
-Requiem
-Ingobernable
-Dokter foster
-Anne with an e
En totaal geen thriller maar erg hilarisch: Grace and frankie
Jij nog tips?
Ik ben weer serieloos..
donderdag 10 mei 2018 om 12:15
Sterkte! Ik reis dagelijks met het ov. Waar zit jouw angst/probleem? Misschien kunnen we je helpen of tips geven.
Wel superlief dat je dit voor je zus doet!
donderdag 10 mei 2018 om 12:20
Hey download de 9292ov en de NS app, dan heb je iig iets bij je dat je weet waar en wanneer je moet overstappen en zo. Enne reis eerste klas dat is stuk rustiger.
donderdag 10 mei 2018 om 12:21
Hier vandaag lekker rustig dagje. Beetje in huis rommelen. Verder vooral lekker lezen en evt wat Netflix kijken. Zal vanavond vast ook wel even songfestival opzetten.
@phoebe24: nog wat tips voor Netflix weet niet of je die al hebt gezien, maar series die ik wel goed vond en je ng niet had genoemd:
- The missing
- the bridge
zelf nu net bezig met La casa de papel, vind ik tot nu toe ook goede serie.
En morgen gewoon weer aan het werk.
Fijne dag vandaag voor iedereen!
@phoebe24: nog wat tips voor Netflix weet niet of je die al hebt gezien, maar series die ik wel goed vond en je ng niet had genoemd:
- The missing
- the bridge
zelf nu net bezig met La casa de papel, vind ik tot nu toe ook goede serie.
En morgen gewoon weer aan het werk.
Fijne dag vandaag voor iedereen!