Fijne hemelvaartsdag

10-05-2018 10:57 50 berichten
Goedemorgen,

Heerlijk extra dagje vrij voor de meesten!
Ik ben normaal al vrij, beetje uitgeput dus behalve dat ik straks
misschien ouderwets wentelteefjes ga maken :proud: zit ik lekker onderuit gezakt.
Jullie wel woeste plannen vandaag?
Lekker lang weekend?
Een*Nieuwe*Lente schreef:
10-05-2018 12:12
Jij ook een fijne Hemelvaart.

Of wacht je daar nog 50 jaar mee.
;-D liever wel...

Ik moet ook werken morgen.
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde uitslapen maar de kat had hele andere plannen en dus om 8:15 maar koffie gaan zetten. Bedankt stommerd , nu ligt hij op mijn schoot te slapen! (Maar ik hou wel van hem hoor! :cat:

Inmiddels is mijn huis aan kant en hoef ik zo alleen maar eten voor vanavond te halen

@SadSloth inderdaad de 9292ov App en NS App downloaden en mij helpt het vaak wel om een muziekje aan te hebben of in ieder geval iets te doen re hebben onderweg, reist toch fijner. Succes en wat leuk dat je dit voor je zus doet!

Stiekem ook een verkapte TVP, zie er ook Leuke Netflix tips tussen staan.
Music was my first love and it will be my last
phoebe24 schreef:
10-05-2018 12:05
Zeker!
Ik heb net afgekeken, geen hele lange serie maar wel spannend:
-Une chance de trop.

Meer tips (als je die nog niet gezien hebt)
-The fall
-The affair (beetje anders maar wel bingewaardig)
-Broadchurch
-La mante
-Alias grace
-London spy (kort maar zeer heftig)
-Requiem
-Ingobernable
-Dokter foster
-Anne with an e
En totaal geen thriller maar erg hilarisch: Grace and frankie

Jij nog tips?
Ik ben weer serieloos.. :(
Requiem en The Affair ga ik proberen.. Verder ben ik begonnen met The Frankenstein Chronicles, maar daar moet je net van houden... En ik zag The Rain voorbij komen, zag er ook spannend uit.
Ik ben te lui om wat leuks te gaan doen.

Dus ik zit op de bank vandaag.

Heb wel net alle groenten uit de groentela in een stoofpotje verwerkt. Dat staat nu te pruttelen.

Daar was ik dan weer niet te lui voor, want ik heb honger ;-)
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

LilBub schreef:
10-05-2018 12:34
Ik wilde uitslapen maar de kat had hele andere plannen en dus om 8:15 maar koffie gaan zetten. Bedankt stommerd , nu ligt hij op mijn schoot te slapen! (Maar ik hou wel van hem hoor! :cat:

Inmiddels is mijn huis aan kant en hoef ik zo alleen maar eten voor vanavond te halen

@SadSloth inderdaad de 9292ov App en NS App downloaden en mij helpt het vaak wel om een muziekje aan te hebben of in ieder geval iets te doen re hebben onderweg, reist toch fijner. Succes en wat leuk dat je dit voor je zus doet!

Stiekem ook een verkapte TVP, zie er ook Leuke Netflix tips tussen staan.
:rofl: dat probleem had ik ook, ik heb 2 katten die mij na 8en met geweld uit bed bonjouren als ik dat nog niet heb gedaan na hun zielige blikken.
(En mijn kat is supercute, die maakt mij wakker door kopjes en likjes :flirting: )

Mij best, dan maken we er een verkapte Netflix topic van, dan mag je mij ook nog tips geven.

Ik heb al eten, ik blijf lekker bankhangen denk ik.
Merano: :high5:
Ik kom trouwens bij jou eten want ik lust ook wel stoofpot!
Requiem! :thumbsup:
phoebe24 schreef:
10-05-2018 13:16
:rofl: dat probleem had ik ook, ik heb 2 katten die mij na 8en met geweld uit bed bonjouren als ik dat nog niet heb gedaan na hun zielige blikken.
(En mijn kat is supercute, die maakt mij wakker door kopjes en likjes :flirting: )
Haha ja mooi hè? Die van mij liep te brullen en door de slaapkamer te stoeien met een propje ofzo. En dan komen slijmen om eten... Eerst koffie!

@Merano Stoofpot klinkt lekker!
Music was my first love and it will be my last
TO kon het toch niet laten om even langs de braderie hier te gaan.
Daar was het zo druk dat ik na wat leuks gescoord te hebben en wat lekkers gevlucht ben en nu in gezelschap van een schooiende eend en woerd in het stadspark het lekkers op zit te eten :biggrin:

Oww trouwens, het valt erg mee hier qua weer.
Niet zo koud en droog.
Niet erg verkeerd eigenlijk.
anoniem_20949 wijzigde dit bericht op 10-05-2018 20:28
4.94% gewijzigd
LilBub schreef:
10-05-2018 15:12
Haha ja mooi hè? Die van mij liep te brullen en door de slaapkamer te stoeien met een propje ofzo. En dan komen slijmen om eten... Eerst koffie!

@Merano Stoofpot klinkt lekker!
Ja, zo leuk...
Ik zou ze echt niet kunnen missen, al zie ik soms niet de charme ervan in als ze op onmogelijke tijden de boel afbreken. (En dat doen ze, het zijn tenslotte katten)
Katten zijn zo leuk.. :heart:
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Vanmorgen begonnen met ruim 20 km hardlopen. Daarna even de voetjes op de bank ;-).

Ik ben inmiddels begonnen met het opruimen van het huis. Mijn appartement gaat in de verkoop en komende week worden de foto's gemaakt dus ik moet er nog even hard aan trekken om het verkoopklaar te maken. Gelukkig komt mijn moeder vanavond en gaan we morgen samen poetsen. Stok achter de deur en wel zo gezellig.
Vanochtend begonnen met schoonmaken van de badkamer, en nu bezig met een grote beurt van de keuken. Dan nog stofzuigen van het hele huis.
Dus best druk dagje.
When in doubt, the auditor is always right!
merano schreef:
10-05-2018 15:59
:love: jaaaaaaaa!
Ik ben nu 35, ik heb in mijn hele leven 1 jaar zonder kat geleefd.
(Meeeehhh)
Wauw ik heb dus al zo'n 34 jaar katten...

Dignity: :cheer2: wat leuk!!!
Ik ben vorig jaar 2 x verhuist (ik moest even een tijdje huren omdat mn huis verkocht was terwijl ik nog niks nieuws had), dat was een grote stap en erg stressvol maar oww wat ben ik blij dat ik die stap gezet heb...
Ben onderhand kampioen overbodige spullen wegsmijten en dozen inpakken dus je roept maar... :proud:
Nou Phoebe, ik ben inmiddels ook redelijk op stoom!! Vooral veel boeken gaan weg. Maar je komt toch ook altijd weer herinneringen tegen, dus ik moet mezelf tegenhouden om te lang daar doorheen te blijven bladeren....

Maar spannend is het zeker!! Toen ik hoorde dat ik de hoogste bieder was op het huis waar ik nu naartoe ga verhuizen, heb ik de hele gang op werk bij elkaar gegild geloof ik.... :D.
dignity schreef:
10-05-2018 16:35
Nou Phoebe, ik ben inmiddels ook redelijk op stoom!! Vooral veel boeken gaan weg. Maar je komt toch ook altijd weer herinneringen tegen, dus ik moet mezelf tegenhouden om te lang daar doorheen te blijven bladeren....

Maar spannend is het zeker!! Toen ik hoorde dat ik de hoogste bieder was op het huis waar ik nu naartoe ga verhuizen, heb ik de hele gang op werk bij elkaar gegild geloof ik.... :D.
:rofl: dat had ik bij de eerste, grote, verhuizing ook.
Ik had kasten vol staan, ook veel kinderboeken die mijn moeder bij mij gedumpt had, moet je idd niet te veel in gaan lezen want dat schiet niet erg op.
Ik had in mn eerste koopwoning zo ontzettend veel rotzooi, (samengewoond met ex) ik vond het erg lekker om van alles weg te bonjouren, waaronder 2 kasten vol boeken.

Wat leuk!!!!!! Gefeliciteerd!!!
Je hebt dus veel zin in verhuizen neem ik aan! (Ik mag het zeker, via pb, zeker niet even stiekem zien he :$ )
Ik woon nu 1 jaar en 5 maanden in het leukste huis vd wereld, het heeft aardig wat voeten in de aarde gehad (het was best een grote stap om weg te gaan waar ik met ex het toch leuk gehad heb en toen hij weg was heb ik het daar toch mooi gered in mn eentje. Het is echt wel heftig als je er dan na lange tijd ineens alleen voor staat, ook met verhuizen) maar ik ben echt zo blij met mn huisje en de wijk waar ik nu woon.
He ik word helemaal blij van jouw bericht :yum: , heb bijna weer zin om zelf te verhuizen haha...!
merano schreef:
10-05-2018 15:59
+1
Een*Nieuwe*Lente schreef:
10-05-2018 20:17
+1
+2
phoebe24 schreef:
10-05-2018 18:48
:rofl: dat had ik bij de eerste, grote, verhuizing ook.
Ik had kasten vol staan, ook veel kinderboeken die mijn moeder bij mij gedumpt had, moet je idd niet te veel in gaan lezen want dat schiet niet erg op.
Ik had in mn eerste koopwoning zo ontzettend veel rotzooi, (samengewoond met ex) ik vond het erg lekker om van alles weg te bonjouren, waaronder 2 kasten vol boeken.

Wat leuk!!!!!! Gefeliciteerd!!!
Je hebt dus veel zin in verhuizen neem ik aan! (Ik mag het zeker, via pb, zeker niet even stiekem zien he :$ )
Ik woon nu 1 jaar en 5 maanden in het leukste huis vd wereld, het heeft aardig wat voeten in de aarde gehad (het was best een grote stap om weg te gaan waar ik met ex het toch leuk gehad heb en toen hij weg was heb ik het daar toch mooi gered in mn eentje. Het is echt wel heftig als je er dan na lange tijd ineens alleen voor staat, ook met verhuizen) maar ik ben echt zo blij met mn huisje en de wijk waar ik nu woon.
He ik word helemaal blij van jouw bericht :yum: , heb bijna weer zin om zelf te verhuizen haha...!
Als je me een pbtje stuurt, geef ik je een funda linkje ;-)
dignity schreef:
10-05-2018 20:59
Als je me een pbtje stuurt, geef ik je een funda linkje ;-)
Ik ga een poging doen, pb doet het niet altijd zoals je weet.

Grrrrr :thunder: :'( nu ook niet, hij verzend hem niet...
En als jij mij pbt, werkt dat misschien?
Ik heb de hele dag gewerkt en daarna berekeningen losgelaten op mijn inkomsten zodat ik weet hoeveel belastinggeld ik opzij moet zetten.
Le Chalet.....Netflix tip!
Troeteltje schreef:
11-05-2018 07:22
Le Chalet.....Netflix tip!
Leek mij niks :$ , maar goed ik ga proberen. (Ben toch serieloos nu)
is YOU wat?

Zephora: kijk dat vind ik nou slim, vooruit denken.
Doe ik ook vaak, rekening houden met de vaste lasten en goed in de gaten houden wat erin en wat eruit gaat.
(Ik heb 2 rekeningen, 1 voor de vaste en 1 voor overige uitgaven. Ik heb een hekel
eraan om een zooitje te maken vd adminstratie, ik wil echt overzicht hebben van mijn uitgaven)
anoniem_20949 wijzigde dit bericht op 11-05-2018 14:18
54.68% gewijzigd
Ja, fijn is dat hè, phoebe24. Handig die twee rekeningen! Ik ben zelfstandige en heb ook nog een aantal kleine contracten lopen daarnaast. Tot voor kort was ik een arme sloeber die in de nasleep van haar studentenjaren leefde. Nu ik eindelijk begin te verdienen wil ik niet door mijn eigen nalatigheid geld 'verliezen'. Vandaar die plotselinge administratieve interesse. En ik vind het nog leuk ook!

Maar dit heeft niks te maken met Hemelvaartsdag. Voor wie vrij is: geniet van het mooie weer!
zephora schreef:
11-05-2018 12:45
Ja, fijn is dat hè, phoebe24. Handig die twee rekeningen! Ik ben zelfstandige en heb ook nog een aantal kleine contracten lopen daarnaast. Tot voor kort was ik een arme sloeber die in de nasleep van haar studentenjaren leefde. Nu ik eindelijk begin te verdienen wil ik niet door mijn eigen nalatigheid geld 'verliezen'. Vandaar die plotselinge administratieve interesse. En ik vind het nog leuk ook!

Maar dit heeft niks te maken met Hemelvaartsdag. Voor wie vrij is: geniet van het mooie weer!
Ja ik vind dat ook leuk, klieren met overzichten e.d :$ (cijfernerd)
Zo is het bij mij ook ooit begonnen, dat ik het irritant vond dat het best snel opgaat.
Beginnen met inzicht creëeren scheelt echt al een hoop.
Slim van je, vooral met veel kleine uitgaven kan het echt hard gaan
als je dat niet een beetje in de gaten houd.

Ja offtopic maar leuk onderwerp :$
Heb Le chalet op, ik durf nu al niet meer.. :rofl:
(Mais je maintaindrai ;) )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven