Nutteloos moppertopic
donderdag 3 mei 2018 om 11:06
Ben normaal een positivo die niet van zeuren houdt maar nu heb ik er gewoon ff zin in. (Ff negeren dat de zon schijnt)
Ik zal beginnen:
Wie is er nou in vredesnaam in mei snipverkouden? Juist, ondergetekende..
. NIET leuk!
En volgens mij zit de hele AH klantenservice op Alaska of zo. Niet te bereiken, en dan moet je terwijl je toch wacht (niet geschoten is altijd mis) ook nog de hele tijd hetzelfde stomme muziekje aan horen. Dat laatste zou echt wettelijk verboden moeten worden, stomme muziekjes als je in de wacht staat.
En last but not least: het is lekker weer. Allemaal leuk en aardig maar dan MOET je op een of andere manier vrolijk zijn want het is lekker weer. Dat vind ik stom
Zo. Allemaal geen ramp,ik weet het, maar het lucht wel op.
Nog iemand met nutteloze ergenissen?
Ik zal beginnen:
Wie is er nou in vredesnaam in mei snipverkouden? Juist, ondergetekende..
En volgens mij zit de hele AH klantenservice op Alaska of zo. Niet te bereiken, en dan moet je terwijl je toch wacht (niet geschoten is altijd mis) ook nog de hele tijd hetzelfde stomme muziekje aan horen. Dat laatste zou echt wettelijk verboden moeten worden, stomme muziekjes als je in de wacht staat.
En last but not least: het is lekker weer. Allemaal leuk en aardig maar dan MOET je op een of andere manier vrolijk zijn want het is lekker weer. Dat vind ik stom
Zo. Allemaal geen ramp,ik weet het, maar het lucht wel op.
Nog iemand met nutteloze ergenissen?
donderdag 3 mei 2018 om 23:01
donderdag 3 mei 2018 om 23:10
DAMNED!!iceteapeach schreef: ↑03-05-2018 23:01Wil ik proef-samenvoegen in Word, blijft mijn gehele scherm grijs, niks te te zien. Vraag ik mijn collega om het eens uit te proberen, niks aan de hand, gewoon alles zichtbaar, staat goed. Snappurniksvan. Vooral irritant.
woensdag 23 mei 2018 om 10:58
Stom gedoe met klantenservice. Wil een abonnement opzeggen en zit al een kwartier in de wacht. Eerst moet je wat gegevens inspreken en vervolgens krijg je te horen dat je in de wacht wordt gezet, en om de 10 seconden klinkt er een zware mannenstem met 'bedankt voor je geduld' en wordt je vergezeld met vals klinkende liedjes. Ik wacht nog 5 minuten..
woensdag 23 mei 2018 om 13:58
woensdag 23 mei 2018 om 17:37
Ik kom ook even nutteloos mopperen.
Ik erger me mateloos (en dat slaat nergens op) aan de Marlboro roker die iedere dag weer zijn sigarettenpeuk in onze tuin gooit. We wonen langs een doorgaande weg vanaf het centrum richting station. Lekker standaard donkergrijs split op de oprit maar iedere keer weer filters ertussen.
(ik overweeg een asbak aan onze brievenbus op te hangen (die staat langs de weg) met een gelamineerd A4-tje erbij dat de asbak er speciaal hangt voor hem/haar en dat er bij 10 peuken in de asbak een gratis kopje koffie gehaald kan worden)
Ik erger me mateloos (en dat slaat nergens op) aan de Marlboro roker die iedere dag weer zijn sigarettenpeuk in onze tuin gooit. We wonen langs een doorgaande weg vanaf het centrum richting station. Lekker standaard donkergrijs split op de oprit maar iedere keer weer filters ertussen.
(ik overweeg een asbak aan onze brievenbus op te hangen (die staat langs de weg) met een gelamineerd A4-tje erbij dat de asbak er speciaal hangt voor hem/haar en dat er bij 10 peuken in de asbak een gratis kopje koffie gehaald kan worden)
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.