Fifty shades of grey voor vrouwen

15-05-2018 15:27 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zie mijn latere bericht
anoniem_369561 wijzigde dit bericht op 22-06-2018 16:18
97.99% gewijzigd
broekrok schreef:
15-05-2018 20:57
OMG zelden zoiets spannends gelezen :HA:
Doe nou wat bemoedigender, wie weet haalt ze ooit een vivablog!
Is dit zo'n BDSM fabel? ========================================>>>>>>>>
Moiren’ schreef:
15-05-2018 21:01
Doe nou wat bemoedigender, wie weet haalt ze ooit een vivablog!
Oh ja, wacht...
En nu zit ik dus met de gedachte dat één van de moderators dit geschreven heeft, de ks-mod :roll:
Hoe kan ik ooit de moderators nog een beetje serieus gaan nemen ?
nounou
Uit onderzoek is gebleken dat 5% van de dames en 15% van de heren spanking opwindend vindt. Van die 5% van de dames wil 70% de heer over de knie leggen en 30% wil zelf over de knie bij de heer. Bij de heren is dit 50/50. Verder is bij beide groepen 50% een switch.

Dus bij het Viva forum zijn honderden lezeressen/lezers die dit geil vinden en er een nat kutje van krijgen. En dan heb ik het nog niet gehad over de honderden die dit afwijzen, maar stiekem dit opwindend vinden.
ksmod schreef:
15-05-2018 22:53
Uit onderzoek is gebleken dat 5% van de dames en 15% van de heren spanking opwindend vindt. Van die 5% van de dames wil 70% de heer over de knie leggen en 30% wil zelf over de knie bij de heer. Bij de heren is dit 50/50. Verder is bij beide groepen 50% een switch.

Dus bij het Viva forum zijn honderden lezeressen/lezers die dit geil vinden en er een nat kutje van krijgen. En dan heb ik het nog niet gehad over de honderden die dit afwijzen, maar stiekem dit opwindend vinden.
Sm lekker vinden is wat anders dan zo’n suf en slecht geschreven verhaaltje lezen natuurlijk.
Ik vind de erectie van mijn partner erg opwindend, die van mijn opa niet.
Koffiehagedis schreef:
15-05-2018 21:00
Dit is geen erotische site, waarom doe je dit hier? Nobody cares. Daarnaast schrijf je ook nog eens slecht.
Bij de term “nat kutje” sla ik spontaan helemaal droog.
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.
ksmod schreef:
15-05-2018 20:25
@Moiren. Heb je nog inspiratie, dan schrijf ik een nieuw verhaal, met alle details erop en eraan.
O nee, doe maar niet.

Restera schreef:
16-05-2018 00:51
Dit.... aan alles lees je dat dit door een man geschreven is, waarom dan vanuit het perspectief van een vrouw schrijven? En die details over de kleur van het ondergoed. :rofl:

Nee, je talent ligt hier in ieder geval niet. :nooo:
ksmod schreef:
15-05-2018 20:56
Eerst wil ik weten of dit (sommige) VIVA lezers opwindt. Misschien is het helemaal niks en dan ga ik ook niet nog een stukje schrijven.
Sorry, maar van de koffieprut die ik net in de afvalbak gooide werd ik nog geiler dan van jouw tekst.
Je kunt echt niet schrijven, haal je nou alsjeblieft niets in je hoofd.
Is mijn bescheiden mening.
https://schrijvenonline.org/genre/verhalen-schrijven

Als het je passie is: lekker doorgaan en de tips van deze site even doornemen.
Poeh, warm hier. Had beter dit verhaaltje niet moeten lezen.
Dit is mijn motto
ksmod schreef:

Welk onderzoek dan want gewoon wat cijfers opratelen kan ik ook. Je tweede alinea slaat al helemaal nergens op. Net als je verhaal eigenlijk.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Restera schreef:
16-05-2018 00:51
Is ook gelijk duidelijk dat het hier niet om een vrouw gaat.
ksmod schreef:
welk onderzoek, doe eens een linkje?
onafhankelijke, wetenschappelijke bron, neem ik aan?
een heerlijk lelieblank kontje
LOL! Dat krijg ik geheid de hele dag niet meer uit mijn hoofd..

Je verhaal klopt trouwens niet, na 100 slagen met een houten lat loopt het bloed echt wel langs z'n gat.
GinnyJones schreef:
16-05-2018 10:05

Je verhaal klopt trouwens niet, na 100 slagen met een houten lat loopt het bloed echt wel langs z'n gat.
Wat kan jij toch mooie gedichten maken :flirting:
koekies zijn lekker
GinnyJones schreef:
16-05-2018 10:05

Niet als je aait.
Dit is toch wel de klapper van de week hoor. https://youtu.be/G7Pp8wSOt_8
ksmod schreef:
15-05-2018 20:56
Eerst wil ik weten of dit (sommige) VIVA lezers opwindt. Misschien is het helemaal niks en dan ga ik ook niet nog een stukje schrijven.
Nee totaal niet, op Fetlife staan veel mooiere verhalen over dit onderwerp, kan ik als spankee zeggen. Overigens ken ik mee vrouwelijke spankees als mannen.
Such a beautiful place to be with Friends.
Doe mij maar Fifty shades of yellow.
Zo geel als een kanariepiet
Afbeelding
Ik vind dit niet opwindend. Ten eerste zijn er te weinig details en ten tweede draait het verhaal opeens om met exact het zelfde resultaat.. weer die 100 klappen en weer neuken als eind resultaat.
Er zit totaal geen variatie in dus is het oppervlakkig.

Meer details.. minder klappen dan 100 want is onrealistisch. Waar je behoorlijk overdrijft met de klappen kom je ook te kort in inspiratie en variatie.
Geen emotionele toestanden niks.. Geen fatsoenlijke beschrijving.

Meer oefenen want dit is amateurs sm
Als je hem nou eens in dichtvorm giet,
zonder de herhaling, er een oude man met een baard van maakt en nog wat kleine veranderingen? Thema is leuk

(Heb ik ook eens een origineel gedicht met Sinterklaas)
De Donald duck vind ik 10x zoveel spannender.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven