Innesteling?
woensdag 16 mei 2018 om 02:06
Hallo allemaal,
Ik heb sinds een paar dagen al wat vage symptomen zoals hoofdpijn, pijnlijke borsten, draaierigheid en misselijkheid, vooral de misselijkheid word met de dag erger maar ook m`n geur is veranderd wat de misselijkheid verergerd. Gister nadat ik naar de toilet was geweest had ik een beetje oud bloed bij het afvegen, later die dag na de seks attendeerde mijn vriend me op nog meer bloed en toen heeft het ongeveer een uurtje lichtjes gebloed, ik merkte dat voornamelijk bij het afvegen de kleur was licht tot helder rood maar ook oud donker bloed. Volgens mijn berekening zou de innesteling rond deze dagen ook plaats moeten vinden, het is ongeveer een week voor m`n nod.
Ik weet dat na de innesteling het zwangerschap hormoon begint aan te maken maar kan dat ook meteen bij de innesteling al zo voelbaar zijn? En wat is de handigste dag om te testen? Kan ik me met de innesteling alleen al gelukkig prijzen? Of is het nog te vroeg daarvoor?
Ik heb sinds een paar dagen al wat vage symptomen zoals hoofdpijn, pijnlijke borsten, draaierigheid en misselijkheid, vooral de misselijkheid word met de dag erger maar ook m`n geur is veranderd wat de misselijkheid verergerd. Gister nadat ik naar de toilet was geweest had ik een beetje oud bloed bij het afvegen, later die dag na de seks attendeerde mijn vriend me op nog meer bloed en toen heeft het ongeveer een uurtje lichtjes gebloed, ik merkte dat voornamelijk bij het afvegen de kleur was licht tot helder rood maar ook oud donker bloed. Volgens mijn berekening zou de innesteling rond deze dagen ook plaats moeten vinden, het is ongeveer een week voor m`n nod.
Ik weet dat na de innesteling het zwangerschap hormoon begint aan te maken maar kan dat ook meteen bij de innesteling al zo voelbaar zijn? En wat is de handigste dag om te testen? Kan ik me met de innesteling alleen al gelukkig prijzen? Of is het nog te vroeg daarvoor?
woensdag 16 mei 2018 om 05:39
Kan innesteling zijn, maar kan ook gewoon wat spotting voor je menstruatie zijn. En al die symptomen kunnen ook voor je menstruatie plaatsvinden. Of gewoon door een virusje.
Heb twee kinderen en had geen enkele lichamelijke aanwijzingen richting zwangerschap tot ongeveer de 7e week. Bij een andere zwangerschap (een vroege miskraam) kreeg ik meteen puistjes en vet haar na mijn positieve test, maar geen misselijkheid etc. Wel migraine vlak voordat ik het vruchtje verloor. Heb nog nooit bloed verloren door innesteling.
Kortom: maak jezelf niet gek.
Heb twee kinderen en had geen enkele lichamelijke aanwijzingen richting zwangerschap tot ongeveer de 7e week. Bij een andere zwangerschap (een vroege miskraam) kreeg ik meteen puistjes en vet haar na mijn positieve test, maar geen misselijkheid etc. Wel migraine vlak voordat ik het vruchtje verloor. Heb nog nooit bloed verloren door innesteling.
Kortom: maak jezelf niet gek.
woensdag 16 mei 2018 om 07:55
Ik had de week voor mijn nod een voorjaarschoonmaak in mijn baarmoeder. Alle ouwe zooi aan bloed/stolsels/slijm werd er uit gegooid, ik was ziek, kreeg de griep en ben vanaf dat moment voor 6 maanden kotsmisselijk geweest.
Het leek wel alsof mijn baarmoeder alles perfect wilde hebben voor het vruchtje. Ik dacht door alle zooi dat ik vervroegd ongesteld werd of een vroeger miskraam had. Daarna heb ik wel maanden slijm gehad maar geen bloed meer.
De aanstichter van dit alles zit momenteel op het kdv ws de poppenhoek te verbouwen
Het leek wel alsof mijn baarmoeder alles perfect wilde hebben voor het vruchtje. Ik dacht door alle zooi dat ik vervroegd ongesteld werd of een vroeger miskraam had. Daarna heb ik wel maanden slijm gehad maar geen bloed meer.
De aanstichter van dit alles zit momenteel op het kdv ws de poppenhoek te verbouwen
woensdag 16 mei 2018 om 08:57
Je zit nu een week voor je NOD en hebt al een paar dagen symptomen? Dan denk ik dat het toch gewoon een virusje is, dat zou wel een hele vroege innesteling zijn en bovendien heb je wel erg veel symptomen. Misschien let je meer op je lichaam nu?
Zelf ben ik sinds de innesteling, 5 dagen voor NOD, wel misselijk geweest, dus vroege symptomen kunnen wel echt voorkomen. Maar het was bij mij wel heel licht, gewoon een beetje misselijk gevoel opeens. Tijdens de zwangerschap werd dat langzaam erger en kwamen andere symptomen als vermoeidheid, pijnlijke borsten en duizeligheid erbij.
Gewoon nog een weekje geduld, rustig aan doen en hopen dat je over een week toch een positieve test in handen hebt!
Zelf ben ik sinds de innesteling, 5 dagen voor NOD, wel misselijk geweest, dus vroege symptomen kunnen wel echt voorkomen. Maar het was bij mij wel heel licht, gewoon een beetje misselijk gevoel opeens. Tijdens de zwangerschap werd dat langzaam erger en kwamen andere symptomen als vermoeidheid, pijnlijke borsten en duizeligheid erbij.
Gewoon nog een weekje geduld, rustig aan doen en hopen dat je over een week toch een positieve test in handen hebt!
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
woensdag 16 mei 2018 om 11:37
Hoezo zou dat een hele vroege innesteling zijn? Weet je dan hoe lang de LF van to is? Kan prima.
Ik geloof niet zo dat je iets merkt van het innestelingsproces. Een bloeding in de eerste weken van zwangerschap waar geen verklaring voor is wordt innestelingsbloeding genoemd. Een nogal vaag begrip dus.
woensdag 16 mei 2018 om 11:54
nee joh, een bloeding door innesteling heet een innestelingsbloedingPippelottaa schreef: ↑16-05-2018 11:37
Ik geloof niet zo dat je iets merkt van het innestelingsproces. Een bloeding in de eerste weken van zwangerschap waar geen verklaring voor is wordt innestelingsbloeding genoemd. Een nogal vaag begrip dus.
alle andere bloedingen heten onverklaarbaar bloedverlies
woensdag 16 mei 2018 om 16:48
Maar op het moment van bloedverlies weet je dat dus niet. En als dan later blijkt dat er sprake is van een zwangerschap wordt het een innestelingsbloeding genoemd.
Waarbij dus de indruk gewekt wordt dat de bloeding iets te maken heeft met de innesteling, wat ik waag te betwijfelen.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 17 mei 2018 om 12:12
Ja daar heb je gelijk in, ik dacht aan de standaard LF van 14 dagen en dan leek het me sterk. Maar bij een langere LF kan het wel inderdaad.Pippelottaa schreef: ↑16-05-2018 11:37Hoezo zou dat een hele vroege innesteling zijn? Weet je dan hoe lang de LF van to is? Kan prima.
Ik moest zelf altijd een beetje lachen om vrouwen die van alles dachten te voelen rond de innesteling (sorry TO), maar in mijn geval begon de misselijkheid wel precies op het moment van de innesteling. Ik ben echt nooit misselijk, dus het was wel erg opvallend. Ik had die avond een etentje en heb de wijn voor de zekerheid maar laten staan, ook al leek het me sterk dat ik het al kon voelen. Maar achteraf ben ik blij dat ik het zo vroeg kon voelen, want hierdoor heb ik er wel op tijd rekening mee kunnen houden!
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
vrijdag 18 mei 2018 om 14:31
Een innesteling bemerk je meestal niet. Toch was ik op de aangesproken dag ziekerig. En dat schijnt toch wel eens vaker voor te komen.Pippelottaa schreef: ↑16-05-2018 11:37Hoezo zou dat een hele vroege innesteling zijn? Weet je dan hoe lang de LF van to is? Kan prima.
vrijdag 18 mei 2018 om 19:52
Nog maar weer eens: de innesteling is een proces dat ongeveer een week duurt, dus dat kun je helemaal niet op 1 of 2 dagen nauwkeurig vaststellen.
Every day offers a new opportunity to give up.
vrijdag 18 mei 2018 om 19:59
En je hebt je uitgerekende datum weer op basis van de termijnecho? Dat is ook geen exacte wetenschap hè.. volgens verschillende onderzoeken kan hier max 2 of max 5 dagen speling inzitten. Innesteling is niet in 1 dag.
dinsdag 29 mei 2018 om 07:59
gefeliciteerd!Pikachu101 schreef: ↑28-05-2018 18:45Ik ben zwanger! Gister positief getest ^_^ Ik kan het wel van de daken schreeuwen, wat ben ik gelukkig![]()
![]()
![]()