Probleempje nieuwe partner
vrijdag 18 mei 2018 om 14:59
Hey allemaal!
Ik wist niet echt een goede titel haha.
Ik heb dus sinds een paar maanden een leuke jongen ontmoet en ben helemaal verliefd en we zijn een paar weken geleden voor het eerst samen naar bed geweest.
Tijdje gezoend en toen deed hij zn hand in mn broek en ik schrok me dood.. Zonder een beetje op te bouwen deed hij zijn vinger erin en begon hij keihard te vingeren ..
En op mijn clitoris te wrijven alsof hij het wou uitgummen keihard
Voelde afentoe zijn nagel en dat deed echt pijn..
Dagen erna nog last gehad.. Ik dacht dat het het beste was om het eerlijk te zeggen en dat hij wat zachter moest doen. Hij zei sorry en zou dat niet meer doen.
Paar dagen geleden gingen we weer naar bed samen en deed hij het gewoon net zo als vorige keer.. Ik ben dan gelijk helemaal uit de stemming.
Wat kan ik het beste doen? Ik vind hem echt leuk en wil het hierdoor niet opgeven.
Alvast bedankt voor jullie reacties ! Xx
Ik wist niet echt een goede titel haha.
Ik heb dus sinds een paar maanden een leuke jongen ontmoet en ben helemaal verliefd en we zijn een paar weken geleden voor het eerst samen naar bed geweest.
Tijdje gezoend en toen deed hij zn hand in mn broek en ik schrok me dood.. Zonder een beetje op te bouwen deed hij zijn vinger erin en begon hij keihard te vingeren ..
En op mijn clitoris te wrijven alsof hij het wou uitgummen keihard
Voelde afentoe zijn nagel en dat deed echt pijn..
Dagen erna nog last gehad.. Ik dacht dat het het beste was om het eerlijk te zeggen en dat hij wat zachter moest doen. Hij zei sorry en zou dat niet meer doen.
Paar dagen geleden gingen we weer naar bed samen en deed hij het gewoon net zo als vorige keer.. Ik ben dan gelijk helemaal uit de stemming.
Wat kan ik het beste doen? Ik vind hem echt leuk en wil het hierdoor niet opgeven.
Alvast bedankt voor jullie reacties ! Xx

vrijdag 18 mei 2018 om 15:04
Als hij als een bezetene jou gaat vingeren, pak je zijn hand en leg je die op een borst of waar je het prettig vindt. Of knijpt hij je borsten aan gort?
En na de vrijpartij leg je nogmaals uit dat (voor hem) heeeel zachtjes wrijven voor jou veel fijner is. Doe anders op zijn huid voor hoe zacht hij bij jou kan wrijven. Misschien snapt hij het dan beter.
En na de vrijpartij leg je nogmaals uit dat (voor hem) heeeel zachtjes wrijven voor jou veel fijner is. Doe anders op zijn huid voor hoe zacht hij bij jou kan wrijven. Misschien snapt hij het dan beter.

vrijdag 18 mei 2018 om 15:05
Tijdens!ZaraZara100 schreef: ↑18-05-2018 15:04En na de vrijpartij leg je nogmaals uit dat (voor hem) heeeel zachtjes wrijven voor jou veel fijner is.

vrijdag 18 mei 2018 om 15:10
Dacht ik ook aan maar het lijkt er een beetje op dat hij het totaal niet begrijpt en als TO haar stemming door dat gewroet op haar clitoris helemaal omslaat, zou ik er zelf voor zorgen dat zijn hand daar niet in de buurt komt.
Pas na de seks nogmaals geduldig uitleggen.
vrijdag 18 mei 2018 om 15:20
Of gewoon zeggen dat de stemming is omgeslagen omdat hij haar pijn doet en ze niet verder wil? Of is dat een raar voorstel?ZaraZara100 schreef: ↑18-05-2018 15:10Dacht ik ook aan maar het lijkt er een beetje op dat hij het totaal niet begrijpt en als TO haar stemming door dat gewroet op haar clitoris helemaal omslaat, zou ik er zelf voor zorgen dat zijn hand daar niet in de buurt komt.
Pas na de seks nogmaals geduldig uitleggen.

vrijdag 18 mei 2018 om 15:31
vrijdag 18 mei 2018 om 15:36
Oh goed punt!
Die jongen krijgt een naam op dit forum, de gummer.
Dit is mijn motto
vrijdag 18 mei 2018 om 20:33
Madeliefjees schreef: ↑18-05-2018 15:10Knijp m keihard in zn ballen, en als hij dan Au roept, zeg je, zo voelt het ook als je mij vingert.