Ik verlang meer naar seks dan mijn man
maandag 21 mei 2018 om 17:59
We zijn een jong getrouwd koppel, verliefd en gelukkig. Mijn man uit zijn liefde door knuffels en kusjes te geven. Maar het is opmerkelijk dat hij gemakkelijk 1 a 2 weken zonder seks kan.
Bedoel hij komt me zelfs niet strelen op intieme plekken, hij zet bijna nooit de eerste stap om me te verleiden en op te winden. We hebben zoveel ruzies over gehad omdat ik me onbemind voelde en absoluut niet sexy of aantrekkelijk voelde.
Híj beweert me wel heel aantrekkelijk te vinden maar ik merk er niet veel van...als hij niet eens de kleren van mijn lichaam wil scheuren.
Hoe moet ik hiermee omgaan?
Bedoel hij komt me zelfs niet strelen op intieme plekken, hij zet bijna nooit de eerste stap om me te verleiden en op te winden. We hebben zoveel ruzies over gehad omdat ik me onbemind voelde en absoluut niet sexy of aantrekkelijk voelde.
Híj beweert me wel heel aantrekkelijk te vinden maar ik merk er niet veel van...als hij niet eens de kleren van mijn lichaam wil scheuren.
Hoe moet ik hiermee omgaan?

maandag 21 mei 2018 om 18:19
maandag 21 mei 2018 om 23:50

dinsdag 22 mei 2018 om 09:18
Charles_Gentle28 schreef: ↑22-05-2018 09:06Als je bij hem wil blijven en toch meer seks beleven, kan je er een minnaar bij nemen...

Je blijft het proberen he

Dit is mijn motto

dinsdag 22 mei 2018 om 18:03
Ja, met haar, ja met wie andersCharles_Gentle28 schreef: ↑22-05-2018 18:00Je bedoelt getrouwd met haar, mag ik hopen, of het kan al eens strafbaar worden. Sterk, en dat zonder haar te kennen... Tegen plafond?

dinsdag 22 mei 2018 om 18:13
Dus? jullie hebben er wel ruzie over, maar praten doen jullie niet? Of is voor jou praten, gelijk aan hem overladen met verwijten en schuldgevoel? Want de ene helft van de bevolking droogt daar spontaan van op terwijl de andere helft van de bevolking daar meteen een slappe van krijgt.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.