Hoe lang duurt jullie gemiddelde vrijpartij?

03-05-2018 22:26 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik las een paar dagen terug dat de meeste vrijpartijen binnen een kwartier zijn gedaan. Lijkt kort, maar toen ik erover nadacht, kwamen wij ook wel in de buurt. Maximaal een half uur, voorspel niet meegerekend. Maar vanaf dat hij in me gaat tot het moment van spuiten zit ergens tussen de 15 en 30 minuten. Dan ook nog niet die hele tijd penetreren, dat wordt te gevoelig (als in ik/strak, hij/groot), dus tussen door weer even eruit voor oraal of handwerk, en dan weer naar binnen.

Het gaat er niet om dat je aan een norm moet voldoen, maar wat is jullie gemiddelde?
Yakatani schreef:
04-05-2018 00:49
Ik moet er niet aan denken. 7 uur.....
Je moet ook niet denken maar doen!
Enjoy the moment!
Ik kom al klaar bij het idee dat het staat te gebeuren.
Ik heb niet zoveel met penetratie en manlief ook niet, dus hier wordt niet vaak geneukt. Seks daarentegen hebben wij regelmatig en duurt soms 15 minuten en soms een uur.
Tussen goede tijden en slechte tijden in mag het gebeuren want dat programma haat ik. Daarna geen gepluk meer graag.
Ja en?
De duur van een vrijpartij kan hier enorm schelen. Kan 5 minuten zijn, maar ook 2 uur.

De daadwerkelijke duur van de penetratie hangt sterk af van hoelang het voorspel heeft geduurd. Wanneer ik hem een uitgebreide pijpbeurt heb gegeven, gaat hij het daarna in mij niet lang volhouden.

Wanneer ik weinig zin heb, en hij mag voor zijn eigen pleziertje even vlug neuken, en hij gooit zijn remmen los, kan het binnen de 2 minuten gebeurd zijn.
Simitçi schreef:
04-05-2018 07:12
Hoe lang duurt een gemiddeld reclameblok ?
:HA:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Swinta schreef:
04-05-2018 10:25
Ik heb niet zoveel met penetratie en manlief ook niet, dus hier wordt niet vaak geneukt. Seks daarentegen hebben wij regelmatig en duurt soms 15 minuten en soms een uur.
Ah! Hier hetzelfde!
Inclusief voorspel (vluggertjes niet meegeteld) ongeveer 40 minuten denk ik
Chinaman schreef:
04-05-2018 01:26
Tjeezus er wordt wat afgeneukt zeg. Ik ben 37 en mag het nogsteeds maar niet ervaren hoe dat is. De genegenheid, aanraking, in een meisje en samen klaarkomen in elkaars armen. Heb een erectiestoornis. Anders was ik wel langs een dvp geweest. Word al jarenlang elke dag gek en kwader.
Wat is het nou een stoornis of geen meisje kunnen krijgen, versieren hoe je het ook noemen wil.
In beide gevallen gaat woede je niet helpen..
Een tijdje geleden las ik dat 6 minuten de gemiddelde penetratietijd was. Dat lijkt me wat kort, maar een half uur is echt wel lang. Eerder een kwartier denk ik, en dan met alle franje erbij een half uur tot een uur.
sensinick schreef:
04-05-2018 01:04
Dan heb jij geen inspiratie...het gaat dan echt niet alleen om penetratie maar ook om elkaar aan te raken, te voelen, te knuffelen, te masseren, van elkaar genieten en de seksuele energie vrij te laten stromen.
@(
Mag echt stoer zijn, harder, maar misschien laat ik mij wel graag domineren.
Dit is mijn motto
Als hier de seksuele energie vrij stroomt, is de seks meestal wel klaar
Leesook schreef:
04-05-2018 16:21
Als hier de seksuele energie vrij stroomt, is de seks meestal wel klaar
Leuk logo heb jij ;-D
Dit is mijn motto
sophie_emma schreef:
03-05-2018 22:26
Dan ook nog niet die hele tijd penetreren, dat wordt te gevoelig (als in ik/strak, hij/groot).
Interessante vraag! Er zit best wel wat variatie op, zowel tussen de mensen onderling (zoals duidelijk uit de vele reacties) en het moment. Hoewel het nooit getimed wordt, klinkt gemiddeld ergens een kwartier tot een half uur realistisch voor mij. De link met strakke vrouw en grootgeschapen man herken ik ook. De intensiteit van penetratie is dan voor beide gewoon een stuk hoger. Over het algemeen probeer ik heel gecontroleerd te genieten van het moment, zowel tijdens de rustige opbouw als gedecideerde sessies... inclusief het wisselen van standjes is een uur dan ook geen uitzondering. Hoewel voor sommige dames na een tijdje al genoeg is.
Charles_Gentle28 schreef:
04-05-2018 16:41
Interessante vraag! Er zit best wel wat variatie op, zowel tussen de mensen onderling (zoals duidelijk uit de vele reacties) en het moment. Hoewel het nooit getimed wordt, klinkt gemiddeld ergens een kwartier tot een half uur realistisch voor mij. De link met strakke vrouw en grootgeschapen man herken ik ook. De intensiteit van penetratie is dan voor beide gewoon een stuk hoger. Over het algemeen probeer ik heel gecontroleerd te genieten van het moment, zowel tijdens de rustige opbouw als gedecideerde sessies... inclusief het wisselen van standjes is een uur dan ook geen uitzondering. Hoewel voor sommige dames na een tijdje al genoeg is.
Oh, vertel?
;-D
Dit is mijn motto
Oh, is het weer zo laat?
3 min pompen en dan een lekker bakkie koffie zetten.
Damned if I don’t
zozoe schreef:
04-05-2018 16:44
Oh, vertel?
;-D
Ik geloof dat ik dat verhaal al heb gehoord
YouWish schreef:
04-05-2018 05:41
:rofl:

Stom topic verder. Wat kan jou het schelen? Daarnaast wie gaat er nu steeds op de klok kijken?
Vanaf nu wel, kijken of ik aan de norm voldoe. :proud:
Wij rampetampen luidkeels door totdat de buren op de muur gaan kloppen. Dan doen we de deur voor ze open en beginnen we van voren af aan. En zo door tot we alle buren hebben gehad. Uren en uren lang, we worden er soms doodmoe van. We denken erover om weg te trekken uit deze flat...
Alles met elkaar 20 minuuten/half uur? Ik weet het niet eigenlijk.
Onze tijd is nu.
Broodjekroket2 schreef:
03-05-2018 22:29
Soms hebben we vrijpartijen van 7 a 8 uur. Soms van 15 minuten. Dus dat verschilt enorm
Een hele werkdag lang????? :O
willem1959 schreef:
04-05-2018 09:28
Ik kom al klaar bij het idee dat het staat te gebeuren.
Heb je gespaard? ;-D
Wilhetnietweten schreef:
05-05-2018 09:40
Vanaf nu wel, kijken of ik aan de norm voldoe. :proud:
Inderdaad. Grmpf. Kut-forum ook.
meestal een uurtje of zo.
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven