Hoe lang duurt jullie gemiddelde vrijpartij?
donderdag 3 mei 2018 om 22:26
Ik las een paar dagen terug dat de meeste vrijpartijen binnen een kwartier zijn gedaan. Lijkt kort, maar toen ik erover nadacht, kwamen wij ook wel in de buurt. Maximaal een half uur, voorspel niet meegerekend. Maar vanaf dat hij in me gaat tot het moment van spuiten zit ergens tussen de 15 en 30 minuten. Dan ook nog niet die hele tijd penetreren, dat wordt te gevoelig (als in ik/strak, hij/groot), dus tussen door weer even eruit voor oraal of handwerk, en dan weer naar binnen.
Het gaat er niet om dat je aan een norm moet voldoen, maar wat is jullie gemiddelde?
Het gaat er niet om dat je aan een norm moet voldoen, maar wat is jullie gemiddelde?
vrijdag 4 mei 2018 om 11:29
De duur van een vrijpartij kan hier enorm schelen. Kan 5 minuten zijn, maar ook 2 uur.
De daadwerkelijke duur van de penetratie hangt sterk af van hoelang het voorspel heeft geduurd. Wanneer ik hem een uitgebreide pijpbeurt heb gegeven, gaat hij het daarna in mij niet lang volhouden.
Wanneer ik weinig zin heb, en hij mag voor zijn eigen pleziertje even vlug neuken, en hij gooit zijn remmen los, kan het binnen de 2 minuten gebeurd zijn.
De daadwerkelijke duur van de penetratie hangt sterk af van hoelang het voorspel heeft geduurd. Wanneer ik hem een uitgebreide pijpbeurt heb gegeven, gaat hij het daarna in mij niet lang volhouden.
Wanneer ik weinig zin heb, en hij mag voor zijn eigen pleziertje even vlug neuken, en hij gooit zijn remmen los, kan het binnen de 2 minuten gebeurd zijn.

vrijdag 4 mei 2018 om 12:49
Wat is het nou een stoornis of geen meisje kunnen krijgen, versieren hoe je het ook noemen wil.Chinaman schreef: ↑04-05-2018 01:26Tjeezus er wordt wat afgeneukt zeg. Ik ben 37 en mag het nogsteeds maar niet ervaren hoe dat is. De genegenheid, aanraking, in een meisje en samen klaarkomen in elkaars armen. Heb een erectiestoornis. Anders was ik wel langs een dvp geweest. Word al jarenlang elke dag gek en kwader.
In beide gevallen gaat woede je niet helpen..

vrijdag 4 mei 2018 om 15:24

Mag echt stoer zijn, harder, maar misschien laat ik mij wel graag domineren.
Dit is mijn motto

vrijdag 4 mei 2018 om 16:41
Interessante vraag! Er zit best wel wat variatie op, zowel tussen de mensen onderling (zoals duidelijk uit de vele reacties) en het moment. Hoewel het nooit getimed wordt, klinkt gemiddeld ergens een kwartier tot een half uur realistisch voor mij. De link met strakke vrouw en grootgeschapen man herken ik ook. De intensiteit van penetratie is dan voor beide gewoon een stuk hoger. Over het algemeen probeer ik heel gecontroleerd te genieten van het moment, zowel tijdens de rustige opbouw als gedecideerde sessies... inclusief het wisselen van standjes is een uur dan ook geen uitzondering. Hoewel voor sommige dames na een tijdje al genoeg is.sophie_emma schreef: ↑03-05-2018 22:26Dan ook nog niet die hele tijd penetreren, dat wordt te gevoelig (als in ik/strak, hij/groot).
vrijdag 4 mei 2018 om 16:44
Oh, vertel?Charles_Gentle28 schreef: ↑04-05-2018 16:41Interessante vraag! Er zit best wel wat variatie op, zowel tussen de mensen onderling (zoals duidelijk uit de vele reacties) en het moment. Hoewel het nooit getimed wordt, klinkt gemiddeld ergens een kwartier tot een half uur realistisch voor mij. De link met strakke vrouw en grootgeschapen man herken ik ook. De intensiteit van penetratie is dan voor beide gewoon een stuk hoger. Over het algemeen probeer ik heel gecontroleerd te genieten van het moment, zowel tijdens de rustige opbouw als gedecideerde sessies... inclusief het wisselen van standjes is een uur dan ook geen uitzondering. Hoewel voor sommige dames na een tijdje al genoeg is.

Dit is mijn motto

zaterdag 5 mei 2018 om 09:50

maandag 7 mei 2018 om 22:20
Een hele werkdag lang?????Broodjekroket2 schreef: ↑03-05-2018 22:29Soms hebben we vrijpartijen van 7 a 8 uur. Soms van 15 minuten. Dus dat verschilt enorm

maandag 7 mei 2018 om 22:21
Heb je gespaard?

maandag 7 mei 2018 om 22:22
Inderdaad. Grmpf. Kut-forum ook.