Laptop gooit internet er steeds uit
vrijdag 25 mei 2018 om 18:36
Al een tijdje doet savond mijn internet vreemd op mijn laptop. Vandaag is het helemaal vervelend. Om de 2 sec stopt de wifi ermee. Aansluiten op de kabel kan niet, vanwege de plek van het kastje.
Volgens mij zit er een wifi kaart in die je kan laten vervangen. Ik las iets over een dongel wat je erin kan doen en je wifi opvangt...
Wie herkent dit en heeft de supertip voor me..
Anders ga ik vanaaf nog andere laptop halen. Vanwege werk en studie kan ik echt niet zonder
...
Volgens mij zit er een wifi kaart in die je kan laten vervangen. Ik las iets over een dongel wat je erin kan doen en je wifi opvangt...
Wie herkent dit en heeft de supertip voor me..
Anders ga ik vanaaf nog andere laptop halen. Vanwege werk en studie kan ik echt niet zonder
vrijdag 25 mei 2018 om 18:47
Je kan misschien proberen je router op een ander kanaal/frequentie zetten.
Kijk even op de helppagina's van je provider, daar staat het waarschijnlijk wel uitgelegd. Omdat het 's avonds gebeurt, kan het zijn dat een andere router in de buurt actief is dan die op dezelfde frequentie zit.*
* disclaimer: als ik als klok en klepel klink, dan klopt dat - weet niet meer precies hoe het ook alweer zat
Kijk even op de helppagina's van je provider, daar staat het waarschijnlijk wel uitgelegd. Omdat het 's avonds gebeurt, kan het zijn dat een andere router in de buurt actief is dan die op dezelfde frequentie zit.*
* disclaimer: als ik als klok en klepel klink, dan klopt dat - weet niet meer precies hoe het ook alweer zat
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
vrijdag 25 mei 2018 om 18:48
Nee, geen idee wat het is, maar dit zijn de dingen die ik doe als m'n wi-fi rot doet 
Ik heb dezelfde soort laptop als jij, maar geen last van haperend internet momenteel. Misschien helpt de volgende link: https://support.microsoft.com/en-my/hel ... ion-issues
Ik heb dezelfde soort laptop als jij, maar geen last van haperend internet momenteel. Misschien helpt de volgende link: https://support.microsoft.com/en-my/hel ... ion-issues
vrijdag 25 mei 2018 om 18:51
vrijdag 25 mei 2018 om 19:07
Heb dezelfde klapdoos en had t probleem ook vaak. Sinds het kastje van de WiFi is vervangen gaat het wel goed. Kastje bleek een verouderd model.
subon wijzigde dit bericht op 25-05-2018 20:07
0.29% gewijzigd
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
vrijdag 25 mei 2018 om 19:55
Ik heb hetzelfde met mijn laptop (geen Acer), maar dan al vanaf het moment dat ik hem kocht. Totaal 5 keer teruggestuurd voor garantie, maar dat haalde niks uit, ze "konden niks vinden". Omdat ik de laptop nodig had voor m'n studie en ik wel een beetje klaar was met het opsturen heb ik een dongeltje gekocht voor 2 dollar bij AliExpress, en die doet het gewoon goed.
vrijdag 25 mei 2018 om 21:11
vrijdag 25 mei 2018 om 21:43
vrijdag 25 mei 2018 om 21:44
Mijn tablet deed het ook prima, maar de laptop vloog er elke keer uit.