Hoe lang duurt jullie gemiddelde vrijpartij?
donderdag 3 mei 2018 om 22:26
Ik las een paar dagen terug dat de meeste vrijpartijen binnen een kwartier zijn gedaan. Lijkt kort, maar toen ik erover nadacht, kwamen wij ook wel in de buurt. Maximaal een half uur, voorspel niet meegerekend. Maar vanaf dat hij in me gaat tot het moment van spuiten zit ergens tussen de 15 en 30 minuten. Dan ook nog niet die hele tijd penetreren, dat wordt te gevoelig (als in ik/strak, hij/groot), dus tussen door weer even eruit voor oraal of handwerk, en dan weer naar binnen.
Het gaat er niet om dat je aan een norm moet voldoen, maar wat is jullie gemiddelde?
Het gaat er niet om dat je aan een norm moet voldoen, maar wat is jullie gemiddelde?
zondag 27 mei 2018 om 02:59
Jij hebt het toch ook getroffen hé Lotje..
2 tot 3 uur gedeeld door 10 minuten, da’s algauw zo’n tijdsduur factor 15.
Ehh, zegt het ook iets over het aantal orgasmes of worden we nu heel persoonlijk ?
zondag 27 mei 2018 om 16:41
Ik zou vooral benieuwd zijn wat Lotje bij haar minnaar anders doet dan thuis
zondag 27 mei 2018 om 23:02
maandag 28 mei 2018 om 09:08
Heb eens een date gehad met een dame die mij op slag echt bloedgeil maakte. Het werd een nacht vol passie en lust, waarin we wel konden blijven gaan. Alsof ik in een andere modus was beland, heel opmerkelijk en leuk uiteraard

Deze week zie ik mijn vaste scharrel weer. Hoe noem ik haar, we kennen elkaar al langer, maar heimelijk sinds een half jaar, zo ongeveer maandelijks. Paar uurtjes voorpret en genieten en tussendoor het echte werk. De duur hiervan variërt nog weleens

@Lotje, waar ken jij je minnaar van ? En je ging toch eerst op vakantie ?
maandag 28 mei 2018 om 09:29
Ja ik ga eind deze week op vakantie, hij is gisteren terug gekomen. Dacht dat het niet ging lukken om elkaar nog tussendoor te zien, maar hij maakt graag tijd zo blijkt

Ennehhh bij ons gaat t net zo, we kunnen eindeloos doorgaan. De chemie spettert er vanaf.
maandag 28 mei 2018 om 14:48
Haha.. inderdaad ! Dat klopt. Als sexgodin met een nieuw persoon, los van iedere remming of gewoonte..dan pakt ze hem waarschijnlijk toch iets anders vast

vrijdag 1 juni 2018 om 07:36
Idem hier
Bimzarellio...what else