Seks probleem

zondag 27 mei 2018 om 15:14
Hallo,
Sinds een tijdje ouwehoer ik met een jongen. We liggen elkaar erg goed en hebben al 4 keer afgesproken. Elke keer als we seks willen hebben wordt zijn penis niet stijf. Hij zegt wel dat hij me super goed vind, aantrekkelijk, geil etc etc. We hebben het zowel nuchter als aangeschoten geprobeerd. Ik heb dit probleem met hem besproken op een normale manier en hij weet zelf niet waar het aan ligt. Op een of andere manier wordt ik er wel onzeker van ondanks hij telkens aangeeft dat ik me niet zorgen hoef te maken. Weten jullie hoe ik dit probleem op kan lossen?
Liefs
Sinds een tijdje ouwehoer ik met een jongen. We liggen elkaar erg goed en hebben al 4 keer afgesproken. Elke keer als we seks willen hebben wordt zijn penis niet stijf. Hij zegt wel dat hij me super goed vind, aantrekkelijk, geil etc etc. We hebben het zowel nuchter als aangeschoten geprobeerd. Ik heb dit probleem met hem besproken op een normale manier en hij weet zelf niet waar het aan ligt. Op een of andere manier wordt ik er wel onzeker van ondanks hij telkens aangeeft dat ik me niet zorgen hoef te maken. Weten jullie hoe ik dit probleem op kan lossen?
Liefs

zondag 27 mei 2018 om 16:01
Dat dus.Gatekeeper* schreef: ↑27-05-2018 15:57Jij wordt onzeker van zijn slappe piemel? Hoe denk je dat hij zich voelt?
Misschien vind hij je juist zó leuk dat hij bang is dat hij faalt en dat hij onder druk niet stijf wordt.
Gewoon blijven oefenen! Komt vanzelf goed.
Gewoon relaxed erover blijven, niet teveel "een ding" maken. Dan loopt het vast wel los.

zondag 27 mei 2018 om 19:40
...is mega overratedPoelewoeps schreef: ↑27-05-2018 18:28Als hij je zo leuk vindt, waarom hebben jullie dan op de eerste date al seks? De magie van het wachten.......