Hoe lang duurt jullie gemiddelde vrijpartij?

03-05-2018 22:26 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik las een paar dagen terug dat de meeste vrijpartijen binnen een kwartier zijn gedaan. Lijkt kort, maar toen ik erover nadacht, kwamen wij ook wel in de buurt. Maximaal een half uur, voorspel niet meegerekend. Maar vanaf dat hij in me gaat tot het moment van spuiten zit ergens tussen de 15 en 30 minuten. Dan ook nog niet die hele tijd penetreren, dat wordt te gevoelig (als in ik/strak, hij/groot), dus tussen door weer even eruit voor oraal of handwerk, en dan weer naar binnen.

Het gaat er niet om dat je aan een norm moet voldoen, maar wat is jullie gemiddelde?
Met mn man, 10 min. max 15 min. Maar met mn minnaar is 2 of 3 uurtjes goed haalbaar. :$
voorspel 5 tot 30 minuten, het fysieke neuken 5 tot 15 minuten, en de nabeschouwing kan lang duren
123Lotje schreef:
26-05-2018 15:38
Met mn man, 10 min. max 15 min. Maar met mn minnaar is 2 of 3 uurtjes goed haalbaar. :$
Jij hebt het toch ook getroffen hé Lotje..
2 tot 3 uur gedeeld door 10 minuten, da’s algauw zo’n tijdsduur factor 15.
Ehh, zegt het ook iets over het aantal orgasmes of worden we nu heel persoonlijk ?
Soms een vluggertje zonder voorspel 5 a 10 min.
Met voor en naspel tot 1 uur
stupidboy schreef:
27-05-2018 02:59
Ehh, zegt het ook iets over het aantal orgasmes of worden we nu heel persoonlijk ?
Ik zou vooral benieuwd zijn wat Lotje bij haar minnaar anders doet dan thuis
Voorspel 5 tot 20 minuten, seks 20 tot 45 min
Heb niks te klagen :proud:
stupidboy schreef:
27-05-2018 02:59
Ja dat zegt absoluut iets over het aantal orgasmes! ;)
Leesook schreef:
27-05-2018 16:41
Ik zou vooral benieuwd zijn wat Lotje bij haar minnaar anders doet dan thuis
Het is eigenlijk meer wat mn minnaar anders doet dan thuis :biggrin:
123Lotje schreef:
27-05-2018 23:02
Ja dat zegt absoluut iets over het aantal orgasmes! ;)

Heb eens een date gehad met een dame die mij op slag echt bloedgeil maakte. Het werd een nacht vol passie en lust, waarin we wel konden blijven gaan. Alsof ik in een andere modus was beland, heel opmerkelijk en leuk uiteraard ;) ), steeds nadat we hadden geneukt en ik naar haar keek duurde het niet lang of ik was weer geil genoeg voor een volgende ronde. Blijkbaar zorgt fysieke aantrekking en een leuke match samen voor net dat beetje extra’s.. althans, bij mij werkt het zo.

Deze week zie ik mijn vaste scharrel weer. Hoe noem ik haar, we kennen elkaar al langer, maar heimelijk sinds een half jaar, zo ongeveer maandelijks. Paar uurtjes voorpret en genieten en tussendoor het echte werk. De duur hiervan variërt nog weleens ;)

@Lotje, waar ken jij je minnaar van ? En je ging toch eerst op vakantie ?
stupidboy schreef:
28-05-2018 09:08

@Lotje, waar ken jij je minnaar van ? En je ging toch eerst op vakantie ?
Ja ik ga eind deze week op vakantie, hij is gisteren terug gekomen. Dacht dat het niet ging lukken om elkaar nog tussendoor te zien, maar hij maakt graag tijd zo blijkt :lol:

Ennehhh bij ons gaat t net zo, we kunnen eindeloos doorgaan. De chemie spettert er vanaf.
@123
Heb je nog niet verteld waar jouw jachtboot is aangemeerd ;)

Lekker hé, koester het gevoel en de genotsmomenten !
Waarom wil je dat weten?
Oh, niet meer dan dat je er 123 tegenaan bent gelopen of bewust naar op zoek bent gegaan. Bij ons was het een gemeenschappelijke hobby die ons bij elkaar bracht. Het vuurtje moet maar net aangewakkerd worden.
Ik ben er zomaar tegenaan gelopen, vrij letterlijk eigenlijk. En van t een kwam t ander.
Maar wil geen herkenning hier, dus ik zal niet te veel uitwijden ;-)
123Lotje schreef:
27-05-2018 23:03
Het is eigenlijk meer wat mn minnaar anders doet dan thuis :biggrin:
Maar niet volledig, geloof me, jij doet ook iets anders. Oké tenzij je bij allebei maar gewoon gaat liggen en het laat gebeuren
Leesook schreef:
28-05-2018 14:17
Maar niet volledig, geloof me, jij doet ook iets anders. Oké tenzij je bij allebei maar gewoon gaat liggen en het laat gebeuren
Haha.. inderdaad ! Dat klopt. Als sexgodin met een nieuw persoon, los van iedere remming of gewoonte..dan pakt ze hem waarschijnlijk toch iets anders vast :P
:facepalm:
Gretige Gerda is haar naam.
Damned if I don’t
:winkie: Zal zeker een wisselwerking zijn! En ja véél ongeremde idd.
Sowieso veel ongeremde.
Damned if I don’t
Tussen een half uur en een uur
Elizabeth80 schreef:
01-06-2018 06:57
Tussen een half uur en een uur
Idem hier
Bimzarellio...what else

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven