Vrouwelijke collega

10-05-2018 12:43 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, ik ben benieuwd wat jullie van de volgend situatie vinden.

Ik heb een vrouwelijke collega die ik nu een aantal maanden via de app veel spreek, het begon eerst vriendschappelijk maar de gesprekken werden p een gegeven moment wat gewaagder. Toen we hiermee begonnen had zij nog een vriend, dit is inmiddels voorbij.

De gesprekken gaan vaak richting sex, ik weet inmiddels qua sex heel veel van haar, hoe ze zich intiem scheert, cup maat ondergoed, wat ze fijn vind in bed etc. Ook weet ze dit soort dingen van mij. Ook appen we elkaar bijna elke dag slaap lekker. Ze heeft me een aantal foto´s gestuurd van de contouren van haar borsten door haar t shirt heen. we hebben ook een keer na een bedrijfsuitje op een bankje buiten het restaurant gezeten, hierbij keken we elkaar heel erg lang aan, het bedrijfsuitje erna heb ik haar omhelst en geprobeerd te knuffelen, later zei ze via de app dat ze dat wel schattig vond.

Ze komt binnenkort op visite.

Wat is jullie mening hierover? Bedoelt ze hier wat mee? wat zouden andere vrouwen op dit forum hiervan vinden? Zouden jullie dit met een man doen als jullie niet geïnteresseerd waren?

Alvast bedankt!
Ik denk dat ze alleen goeie vrienden wil worden. :facepalm:
Is er nu al geneukt?
beetjegekopcollega schreef:
10-05-2018 14:49
Ik heb gisteren een andere baan aangeboden gekregen en heb volgende week een gesprek over de arbeidsvoorwaarden dus het is straks geen collega meer.

Ik ga haar uiteraard uitnodigen bij mij thuis.

Als ik toevallig haar hand aanraak dan voel ik echt een chemie, ik ga ervan uit dat zij dat ook voelt.
Ja zou je denken?

Of denk je dat alle vrouwen maar naar iedereen geile berichtjes sturen en contourtietenfoto's? :facepalm:

Nee toch mag ik hopen?
Lucifermiauww schreef:
11-05-2018 17:26
Of denk je dat alle vrouwen maar naar iedereen geile berichtjes sturen en contourtietenfoto's? :facepalm:

Nee toch mag ik hopen?

Ik wacht nog steeds met smart tot de PB-functie gerepareerd is. Duurt wel lang. :wtf:
Nou ik heb nog niet met haar afgesproken, ik merk dat ze de ene keer bepaalde seksuele opmerkingen maakt en de andere keer als ik het gesprek die kant op wil sturen dat ze zegt iets te veel informatie.

Bovendien wil ik eerst aangenomen worden bij mijn nieuwe baan.

Laatst hadden we het over naaktfoto´s, toen ik zei dat ik er een paar op m´n mobiel had staan reageerde ze met, laat maar zien, ook ging ze vertellen waar je het beste je naaktfoto´s kon bewaren op je pc zoals ze dat zelf deed.
12-05-2018 15:12
Nou ik heb nog niet met haar afgesproken, ik merk dat ze de ene keer bepaalde seksuele opmerkingen maakt en de andere keer als ik het gesprek die kant op wil sturen dat ze zegt iets te veel informatie.

Bovendien wil ik eerst aangenomen worden bij mijn nieuwe baan.

Laatst hadden we het over naaktfoto´s, toen ik zei dat ik er een paar op m´n mobiel had staan reageerde ze met, laat maar zien, ook ging ze vertellen waar je het beste je naaktfoto´s kon bewaren op je pc zoals ze dat zelf deed.
Ik bewaar ze altijd veilig in een schoenendoos onder het bed. Daar kijkt niemand!
patrickvl schreef:
12-05-2018 15:22
Ik bewaar ze altijd veilig in een schoenendoos onder het bed. Daar kijkt niemand!
Ik met deze even quoten omdat ik niet snap hoe ik moet reageren op mijn eigen topic :P

Sinds zij weet dat ik ontslag heb genomen en een nieuwe baan heb worden de gesprekken via de whats app intiemer (we hebben een datum dat ze op visite komt) gisteravond hadden we een spelletje bedacht waarbij we elkaar vragen gingen stellen de een bedacht een categorie en de ander stelde een vraag, dus nu weet ik dat ze een vibrator heeft. Wel zegt ze ook steeds dingen als (we hadden het bijvoorbeeld over hoe je iemand via de whats app kon opgeilen) dat was ik niet van plan met jou te gaan doen :) (smiley erachter)

Ook noemt ze me sinds dat ze weet dat ik wegga petertje ipv peter.
28-05-2018 09:59
hadden we een spelletje bedacht waarbij we elkaar vragen gingen stellen de een bedacht een categorie en de ander stelde een vraag, dus nu weet ik dat ze een vibrator heeft.

Ook noemt ze me sinds dat ze weet dat ik wegga petertje ipv peter.
dat ze een vibrator heeft is toch niet zo boeiend. we hebben allemaal een vibrator.
das niet echt dat ze dan haar meest intieme dingen met je deelt als ze dat zegt

en zodra ik iemand petertje ga noemen is meestal als ik er niet meer geil van word dus denk dat het de verkeerde kant op dreigt te gaan. ze ziet je niet meer als man maar als jongen. je moet iets doen om te laten zien dat je een man bent.
NaatjeLief1991 schreef:
28-05-2018 10:16
dat ze een vibrator heeft is toch niet zo boeiend. we hebben allemaal een vibrator.
das niet echt dat ze dan haar meest intieme dingen met je deelt als ze dat zegt

en zodra ik iemand petertje ga noemen is meestal als ik er niet meer geil van word dus denk dat het de verkeerde kant op dreigt te gaan. ze ziet je niet meer als man maar als jongen. je moet iets doen om te laten zien dat je een man bent.
Oke duidelijk, en het feit dat ik zei dat ik beffen heerlijk vind en dat zij daarna zij dat ze het heerlijk vind om gebeft te worden?
28-05-2018 11:00
Oke duidelijk, en het feit dat ik zei dat ik beffen heerlijk vind en dat zij daarna zij dat ze het heerlijk vind om gebeft te worden?
een match made in heaven :hyper:

ze praat er natuurlijk niet zo maar over met jou, dus wie weet zit t er in. tenzij ze je nu echt een petertje vind en alleen beetje wil dollen en opgeilen. kijk, ik hou er ook van om gebeft te worden en de wereld is vol met mannen die willen beffen hoor, dus dat zegt dan nog niet iets over of ze door jou gebeft wil worden.

je appt nu al zo lang met haar, als ze nu naar je verlangt dan moet je ook doorpakke.
succes!!
Veel praat en weinig daad doet zelfs de geilste vrouw opdrogen.

Stop met dat geklooi, rij naar haar toe en werp haar op de keukentafel.
divadevil schreef:
10-05-2018 13:03
Ik zou haar genadeloos uit elkaar trekken, en kei hard in haar reet neuken.
Hatseflats!
Goed advies wel.
Inderdaad, de remming als collega’s valt weg. Nu kan je ongestoord doen waar je al zolang naartoe werkt: elkaar gewoon een keertje neuken. Ze is gewoon rijp om gelikt en stevig genomen te worden nu.
28-05-2018 11:00

Ik zou het nog even aankijken.
Nou ik heb nog een paar dagen en dan ga ik ergens anders werken, ik heb vanmorgen met haar gewerkt en ik voelde het gewoon, de sex hing in de lucht.

Ik dacht als je nu bij mij thuis was geweest had ik je direct gezoend, zo´n moment was het.
31-05-2018 09:55
Nou ik heb nog een paar dagen en dan ga ik ergens anders werken, ik heb vanmorgen met haar gewerkt en ik voelde het gewoon, de sex hing in de lucht.

Ik dacht als je nu bij mij thuis was geweest had ik je direct gezoend, zo´n moment was het.
als jullie dat echt zo voelde, waarom wacht je dan zo braaf tot je ergens anders werkt. je hebt toch al opgezegd. ik denk dat zij het juist spannend vind als je haar in die laatste week nog op een stil plekje bij het werk zoent (of nog meer). als de seks in de lucht hangt dan wil ze dat juist.
dan wil ze niet zien hoe goed jij je kunt bedwingen, ze wil juist dat je haar zo lekker vind dat je jezelf niet meer kunt bedwingen en dat je je zelf laat gaan snap je
Daar zat ik ook aan te denken, ik ging haar helpen met iets van een kast af te halen en hierbij stond ze met haar borsten heel dicht tegen me aan, het lijkt mij dat ze dat wel doorhad. Ik heb mijn hand op een gegeven moment op haar onderrug gelegd en heb mijn vingers een beetje gestreeld. Toen ze wegliep liep ze achter me langs weer met haar borsten heel langzaam langs mijn rug.
divadevil schreef:
10-05-2018 13:03
Ik zou haar genadeloos uit elkaar trekken, en kei hard in haar reet neuken.
Hatseflats!
En daarna vol op die bril klaarkomen :yes:
koekies zijn lekker
:facepalm:

Ik zou er nog minstens een maandje mee wachten. Tot je je proeftijd in je nieuwe job door bent.
Dit topic kan toch niet serieus zijn

:HA:
Natuurlijk bedoelt ze hier wat mee. Je weet wat ze wil dus breng het direct in de praktijk. Niet eerst nog een kopje koffie drinken of een wijntje. Gelijk met haar naar bed en haar wensen uitvoeren.
Ik heb wel eens een vrouwelijke collega van 10 jaar ouder gehad die mij niet alleen dreigde met een spanking, ze bracht het ook in de praktijk bij haar thuis.
ksmod schreef:
31-05-2018 14:22
ze bracht het ook in de praktijk bij haar thuis.
Hihihi.
Wij zijn fysiotherapeuten en zij was 33 jaar oud en ik 23. Omdat ik de behandelkamer niet altijd netjes achterliet, dreigde ze mij 'voor de grap' met een pak slaag op de billen als ik het nog eens zou doen. Ze was een forse maar heel knappe en elegante dame, dus dit wond mij wel op. Dus toen ze wederom de ruimte niet netjes opgeruimd aantrof zei ze in het bijzijn van een andere vrouwelijke collega tegen mij 'Jij gaat over de knie'. Ik een vuurrood hoofd maar stiekem hoopte ik dat ze het waar zou maken. Aan het eind van de dag zei ze: "Jij meld je om 20u bij mij thuis. Ik deed dat, met knikkende knieen, en ze heeft mij een loeihard pak slaag op mijn blote billen gegeven. Het duurde wel een week voordat alle merktekens weg waren.
ksmod schreef:
31-05-2018 14:56
Wij zijn fysiotherapeuten en zij was 33 jaar oud en ik 23. Omdat ik de behandelkamer niet altijd netjes achterliet, dreigde ze mij 'voor de grap' met een pak slaag op de billen als ik het nog eens zou doen. Ze was een forse maar heel knappe en elegante dame, dus dit wond mij wel op. Dus toen ze wederom de ruimte niet netjes opgeruimd aantrof zei ze in het bijzijn van een andere vrouwelijke collega tegen mij 'Jij gaat over de knie'. Ik een vuurrood hoofd maar stiekem hoopte ik dat ze het waar zou maken. Aan het eind van de dag zei ze: "Jij meld je om 20u bij mij thuis. Ik deed dat, met knikkende knieen, en ze heeft mij een loeihard pak slaag op mijn blote billen gegeven. Het duurde wel een week voordat alle merktekens weg waren.
heb je ook nog geneukt of kreeg je alleen slaag?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven