Ik snap er nix van!

28-05-2018 16:05 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Sinds een paar maanden ga ik pilloos door het leven. We zijn het 'zwanger worden' aan het proberen.
(Ik heb zonder pil altijd mega last van allerlei symtomen, van rugpijn tot zere borsten) maar ik ben nu echt in de war.
Moe, rugpijn, borsten doen opeens niet meer zo'n zeer?, opvliegers, steken bij navel en net boven schaamstreek, pijn aan m'n doos?, beetje zenuwgevoel?

10 mei was mijn eerste dag van mijn laatste ongesteldheid.
En ik heb (denk ik?) een cyclus van 23 dagen.
De ene app geeft aan dat ik dan op 22 mei mijn eisprong moet hebben gehad.
De andere app geeft een dag eerder aan.

Op internet kun je ook het een en ander uitrekenen, zoals de innesteling.
En een van die berekeningen was op 24 mei. Die dag voelde ik me echt ziek, moe etc.

En ergens een week geleden, geloof 21 mei ging ik naar de toilet. Excuus, onsmakelijk.
Een mega klodder slijm, in de toilet?

Volgens de ene app en website kan ik nu al testen. Volgens de andere niet. Ik snap er werkelijk niets van!

Ben ik zwanger?
anoniem_370300 wijzigde dit bericht op 28-05-2018 16:06
Reden: onvolledig
9.84% gewijzigd
De apps zijn richtlijnen.
Als jij ziek bent geweest kun je nu best testen.
Ik heb twee dagen na (vermoedelijke) innesteling positief getest (was die dag ook ziek)
De enige manier om het te weten is om te testen ;-). Maar ik zou denken dat het wel vroeg is om te testen als je pas dag of 6 na ovulatie zit.
De testen van kruidvat zijn erg gevoelig. Zitten er meer in 1 pakje. Succes! Spannend!!!
Waarschijnlijk heb je je ovulatie al eerder gehad. Ik ook 10 mei laatste keer ongesteld geworden en een cyclus van 23 dagen. Bij mij komt de eisprong dan op 17/18 mei uit. Misschien was het de innesteling die je gevoeld hebt?
Nioma schreef:
28-05-2018 16:29
Waarschijnlijk heb je je ovulatie al eerder gehad. Ik ook 10 mei laatste keer ongesteld geworden en een cyclus van 23 dagen. Bij mij komt de eisprong dan op 17/18 mei uit. Misschien was het de innesteling die je gevoeld hebt?
Dat hoeft niet per se. De luteale fase kan ook kort zijn bij to en dat ze de eisprong rond 21 mei heeft gehad.
Enige manier(en) om daar achter te komen is ovulatietesten te gebruiken en/of te tempen
De innesteling is toch niet al 2 dagen na de eisprong? Ik lees overal 9 dagen.
Als je zwanger bent dan heeft de bevruchting 1-3 dagen geleden plaats gevonden en is er nog niet of misschien een minimale productie hcg.
Je kunt altijd zwanger zijn.
Je kunt er ook veel mee bezig zijn.
Bedankt voor jullie reacties.
Maar ook hier verschillende reacties, Haha! Normaliter voel ik de eisprong. Die heb ik deze keer ook niet gevoeld? Niet op de goede dag in ieder geval, of het moet de 24e zijn geweest, maar volgens berekeningen zou dat innestelingsdag zijn dus? Hmmmmm. Raadsel!

Rugpijn, witte afscheiding, tis wat het vrouwelijke lichaam! Maar indd, ik kan nog niet testen. Is te vroeg.
Dat hele reproductie systeem hadden ze van mij inmiddels wel wat efficiënter in mogen richten.
Bijvoorbeeld dat je alleen een keer ongesteld zou worden als je zwanger wil worden, voor de vorm. En dan daarna een teken op een discrete plek, in je lies een kruisje ofzo, als je vruchtbaar bent.
Én dat het dan gewoon meteen raak is.

Vooral het laatste zou nu fijn zijn denk ik, dat gun ik je!

Bij mij was het gewoon wennen aan eigen ritme.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven