Normaal of niet?

28-05-2018 23:30 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even wat achtergrondinformatie: Ik heb naar mijn idee best veel afscheiding, ik gebruik eigenlijk sinds mijn puberteit ook al inlegkruisjes anders voelt het soms net alsof ik in mn onderbroek heb geplast (het lekt er druppelgewijs gewoon uit) 🙈

Maar waar het mij nu om gaat is dat ik tijdens de seks mijn vriend ook echt nat ben. Ik vind dit best beschamend en als we dan klaar zijn voel ik gewoon de natte plekken op bed en de volgende ochtend zie ik die opgedroogde plekken. Echt, schaamrood op de kaken gevoel dan.

Mijn vriend van nu een jaar was ook mijn eerste sekspartner die ik heb gehad dus ik heb ook niet echt vergelijkingsmateriaal of ik dit bij een ander ook zou hebben. Ben 26 nu.

Ik heb het met hem besproken (en of dat hij dat ook bij zijn exen had) en hij zegt dat het doodnormaal is, maar toch heb ik het idee dat hij het meer zegt om me gerust te stellen/niet wil kwetsen, maar misschien heeft hij wel gewoon gelijk?

Ik heb eens meegemaakt dat ik bovenop hem zat en ik kwam klaar en kennelijk kwam ik dus goed nat klaar want hij zei dat het leek alsof ik geplast had (voor de seks ga ik altijd naar toilet dus het was echt geen urine gelukkig), maar het heeft wel een domper op mij geplaatst en ik vind het ook weer moeilijk om bovenop (maar ook onderop) te gaan omdat ik er zo erg mee bezig ben dat ik eigenlijk niet goed kan genieten, en dat is zonde.

Dus, om een lang verhaal kort te maken. Is het normaal dat een vrouw veel afscheiding heeft tijdens de seks (en dat er grote vlekken op het hoeslaken komen), of is dit gevalletje huisarts? 😅
Ja dat is normaal. Voortaan er vantevoren al een handdoek onder leggen. Elke dag je bed verschonen is ook zo wat.
ik geef mn bek ook maar een douw
Count your blessings
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Mijn vriend wind het alleen maar op als ik super nat ben tijdens de seks. Dat hoort erbij. Weet je zeker dat die vlekken in je bed van je afscheiding zijn? Als je nat wordt tijdens seks is dit vaak kleurloos en geurloos, anders dan normale afscheiding. Ik heb ook wel eens dat er wat vlekken in het bed zitten van afscheiding/zweet maar dit droogt altijd weer op. Komen de vlekken niet van sperma? Ik denk dat het volkomen normaal is maar als je het vervelend vindt kan je altijd even langs dokter gaan.
Nat zijn tijdens de sex is volkomen normaal. En Google eens op squirten.

Continu inlegkruisjes moeten dragen voor afscheiding is dat dan weer niet normaal, althans niet voor mij...
vivapimpelmees schreef:
28-05-2018 23:55

Continu inlegkruisjes moeten dragen voor afscheiding is dat dan weer niet normaal, althans niet voor mij...
Ik vind het ook vaak frisser om het wel te doen. Ik denk dat dat ook gewoon verschilt per persoon. Wel kan afscheiding ook erger worden als je vaak inlegkruisjes draagt, maarja gewoon doen waar je je goed bij voelt.
vivapimpelmees schreef:

Ieder lijf is anders en de ene vrouw heeft meer afscheiding dan de ander. Als je ineens flink meer afscheiding hebt dan is je ha bezoeken verstandig maar als je dit je hele (volwassen) leven al hebt dan hoort dat bij je.

To, heel nat is niet raar. En de meeste mannen vinden het juist geil als je zeiknat wordt tijdens de seks. Dus ik denk dat je vriend je de waarheid zegt. Maak je er niet druk om en geniet van de seks!
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Hoe natter ik ben, hoe geiler mijn vriend wordt. Hij vind het fantastisch en voor hem een teken dat ik super opgewonden ben geniet van hèm
I’m all about the fairytail baby
Misschien heb je een schimmel of bacterie.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
vivapimpelmees schreef:

nu is inlegkruisjes al een flinke NOOOOOOOOOOOOO, dus daar eerst eens met op houden TO.
Toch eens bij de huisarts langs, beetje afscheiding mag best, vooral rond je ovulatie, maar natte onderbroeken hoeft echt niet
Voor sommige vrouwen is dit normaal ja. HEt klinkt alsof je bovengemiddeld nat wordt, maar dat vind ik zelf echt geen probleem. Mijn vriendin komt ook in de buurt van wat je beschrijft, en haar onderbroek raakt flink nat tijdens het voorspel. Maar meeste vrouwen zijn minder nat, dat betekent alleen niet dat het een probleem is. Maak je niet druk joh, je vriend zit er echt niet mee.
-
typotypo schreef:
29-05-2018 10:07
Voor sommige vrouwen is dit normaal ja. HEt klinkt alsof je bovengemiddeld nat wordt, maar dat vind ik zelf echt geen probleem. Mijn vriendin komt ook in de buurt van wat je beschrijft, en haar onderbroek raakt flink nat tijdens het voorspel. Maar meeste vrouwen zijn minder nat, dat betekent alleen niet dat het een probleem is. Maak je niet druk joh, je vriend zit er echt niet mee.
TO is altijd te nat, niet alleen tijdens de seks, dat is wel degelijk iets waar ze even naar moet laten kijken
Ja idd, altijd zo nat is denk ik wel n behoorlijk vervelend probleem. Maar tijdens de sex kun je niet nat genoeg zijn. Dat vinden mannen meestal alleen maar lekker. Dus dáár zou ik me geen zorgen over maken.
Maar dagelijks zoveel afscheiding is denk ik niet helemaal normaal. Daar zou ik idd even mee naar de huisarts gaan als ik jou was.
Tenzij er een infectie speelt kan de huisarts niets veranderen aan de hoeveelheid afscheiding. De gynaecoloog ook niet. Infectie is niet aannemelijk als je dit altijd al hebt gehad, ook toen je maagd was, en als je geen pijn/jeuk hebt. Kap met inlegkruisjes, draag katoenen ondergoed, slaap zonder onderbroek en was niet met zeep/lactacyd/chilly. Houd dat een tijdje vol, dan doe je iig qua hygiëne alles goed. Vooral die inlegkruisjes houden e.e.a. nog wel eens in stand.
Kokoro schreef:
29-05-2018 11:18
Tenzij er een infectie speelt kan de huisarts niet veranderen aan de hoeveelheid afscheiding. De gynaecoloog ook niet. Infectie is niet aannemelijk als je dit altijd al hebt gehad, ook toen je maagd was, en als je geen pijn/jeuk hebt. Kap met inlegkruisjes, draag katoenen ondergoed, slaap zonder onderbroek en was niet met zeep/lactacyd/chilly. Houd dat een tijdje vol, dan doe je iig qua hygiëne alles goed.
TO moet zeker stoppen, met inlegkruisjes etc. Naakt slapen (zeker zonder onderbroek) is ook heel goed. Geen Lactacyd etc inderdaad.
Maar even bij de huisarts laten checken of alles goed is, lijkt me goed idee. Vooral (kan TO alleen zelf beantwoorden) als ze ook jeuk heeft of de geur sterk is. Zoveel afscheiding lijkt me echt vervelend, voelt toch beetje vies de hele dag
Nee ik heb geen last van jeuk of iets dergelijks, gelukkig niet!

Ik weet dat continu dragen van inlegkruisjes niet goed is, maar heb toen een tijdje (week of 2 of 3 dacht ik) zonder geprobeerd en ik voelde me gewoon zo vies omdat het toch in mijn onderbroek lekt. Het is niet zo dat het echt zeiknat is maar wel een nat plekje.
Lovie_Dovie schreef:
29-05-2018 13:06
Ik weet dat continu dragen van inlegkruisjes niet goed is, maar heb toen een tijdje (week of 2 of 3 dacht ik) zonder geprobeerd en ik voelde me gewoon zo vies omdat het toch in mijn onderbroek lekt. Het is niet zo dat het echt zeiknat is maar wel een nat plekje.
probeer ipv inlegkruisjes gewoon eens een stukje toiletpapier, dat broeit niet.
Elke keer als je op toilet bent een vers stukje (twee papiertjes dubbelgevouwen)
lilalinda schreef:
29-05-2018 13:39
probeer ipv inlegkruisjes gewoon eens een stukje toiletpapier, dat broeit niet.
Elke keer als je op toilet bent een vers stukje (twee papiertjes dubbelgevouwen)
Nee dat is lekker fris en voelt fijn :bonk:
Of n schoon slipje meenemen, zodat je kunt verschonen als dat nodig is.
Ik zou persoonlijk ook stoppen met altijd inlegkruisjes te dragen. Dat natte plekje in je slipje is echt niks ernstigs. Neem dan inderdaad een schoon slipje mee in je tas zoals hier geopperd is. Ik heb dit ook weleens als ik rond mijn eisprong zit. En dat goed nat worden tijdens de seks is alleen maar super fijn. Ik denk niet dat je je vriend in twijfel moet trekken, maar gewoon moet geloven dat hij het prettig vind.
But without the dark we'd never see the stars!
Poelewoeps schreef:
29-05-2018 18:50
Nee dat is lekker fris en voelt fijn :bonk:
probeer het eens
vocht trekt direct in het papiertje en zodra je gaat plassen (geregeld op een dag) neem je een nieuwe
er zit geen plastic aan, dus broeit niet
Poelewoeps schreef:
28-05-2018 23:57
Ik vind het ook vaak frisser om het wel te doen. Ik denk dat dat ook gewoon verschilt per persoon. Wel kan afscheiding ook erger worden als je vaak inlegkruisjes draagt, maarja gewoon doen waar je je goed bij voelt.
Het is helemaal niet fris, inlegkruisjes zijn een broeinest van bacteriën. Dat verschilt dus niet per persoon, dat is gewoon zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven