Lijf & Lijn alle pijlers

100+ kilo dames wie doet er mee gaan verder...

05-03-2009 11:15 8086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weegt er momenteel meer dan 100 kilo en wil daar graag verandering in brengen? Het lijkt me leuk om hier met een aantal meiden te schrijven over van alles en nog wat, maar uiteraard over afvallen, bewegen en eten.

Wat mij betreft is iedereen van harte welkom.

Gefeliciteerd Jerr!

Dit heb je dan maar alvast.
Gefeliciteerd Jerr! Heb je in ieder geval een baan.
Wat goed Jerr! Hebben is hebben en er komen dan in ieder geval inkomsten binnen. En volgens mij is werken op een kinderdagverblijf ook erg leuk! Voor de klas of op een kinderdagverblijf.. Bij allebei zijn kinderen....
Ik heb bijna 15 jaar in de kinderopvang gewerkt. Vond het toen erg leuk!
Ontbijt:

1 boterham, gebakken ei, tomaat, ui, half plakje cheddar

Lunch:

2 boterhammen, plakje kaas, veldsla, tomaat, ui, lightsaus

Tussendoor:

10 gram walnoten

Diner:

geroerbakte tijgergarnalen met kokosmelk, saus, tauge en gekookte peultjes

Beweging:

60 min. powerwalken: 620 kcal, hartslag 149-177
damesss

ik ben bang dat het, zoals jojo al zegt, best lastig gaat worden, is het een optie om toch een nieuw topic te openen met een link in de opening naar het oude? zodat iedereen terug kan lezen naar dit topic..???

laat even weten, want is toch wel prettig om de tabel in de openingspost te kunnen zetten.. (en wel fijn voor jos dat ze dat niet meer hoeft te doen..)
Maar waarom moeten we dan een nieuw topic? Kunnenw e niet gewoon de tabel steeds opnieuw posten? Ik zou het zo jammer vinden als het ouwe topic in de krochten van het forum verdwijnt.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
ik wil best de tabel in het topic posten.. maar vind het zelf jammer dat ie dan niet zo handig bovenaan staat.. (zo lastig terugzoeken)
Ik stem voor de tabel opnieuw posten! Het is best zonde als het oude gebeuren langzaam weg zakt.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Als Q nou in de OP een link naar het topic zet dan kunnen we altijd het oude topic doorlezen als we willen en dan kan ook de tabel in de OP staan.

maar wellicht heeft de angel nog een oplossing.
quote:josephine69 schreef op 05 maart 2009 @ 22:14:

Als Q nou in de OP een link naar het topic zet dan kunnen we altijd het oude topic doorlezen als we willen en dan kan ook de tabel in de OP staan.

maar wellicht heeft de angel nog een oplossing.dat bedoel ik idd.. maar idd.. willicht is er een andere oplossing..
Het lijkt me niet handig om de tabel in dit topic steeds te posten. Als er dan veel geschreven wordt dan is het zo zoeken naar de tabel. Maar wij zijn democratisch ingesteld dus de meerderheid beslist
Gelukkig de opperhoofden zijn democratisch
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Gelukkig! Enne ze hebben niet een 'zwaardere' stem?!
haha uch!
1474 calo's opgegeten en gedronken vandaag, niet gek weer.

Nu lekker naar bed, morgen weer vroeg op om te gaan zwemmen.

Slaap lekker!
euhm.......zijn we nu verhuisd?
Eigenlijk is het heel simpel om zonder enig probleem de tabel te kunnen veranderen in de OP. Als je de tabel onder exact dezelfde naam op blijft slaan op bijv. photobucket en de oude daar telkens verwijdert, dan verandert de tabel in de OP vanzelf, zonder dat Jos daar voor nodig is.
Van mij mag een nieuwe openen en er een link inzetten naar dit topic. Dan heb je hem zo weer gevonden mocht het nodig zijn.
Huh? Ik zie dat Quirijn opperhoofd van dit topic geworden is? Maar de OP van Josephine staat er nog? Sterk staaltje angelarij?

Ik bedoel, zijn we verhuisd of niet?

De weegschaal deed vanmorgen lief overigens, 113,2
668, the neighbour of the Beast
Mij maakt het niet uit hoe het probleem is opgelost.. Maar zoals marels al zegt.. Quirijn staat als opperhoofd op de discussie lijst en Jos hier in het topic zelf.. Dus misschien even uitproberen???? En wie weet kan het wel werken wat Jojo zegt om het gewoon op een vaste plaats te doen met dezelfde link dan zou het misschien ook wel moeten kunnen... Nou ja we zien...

Gisteren weer geen middagtussendoortje gegeten.. Wel een stroopwafel. Niet al te best dus... Moet toch wel iets beter gaan opletten want anders kom ik nog gewoon aan en dat is niet de bedoeling he.... Nou ja we zullen wel zien, ik probeer er in ieder geval wel op te letten, maar ja dat avondeten blijft nog steeds lastig... Het blijft dus dezelfde praat hierzo...Van mijn kant uit dan....

Heb het op het werk trouwens weer iets drukker waardoor ik weer wat meer zin heb in dingen doen enzo.. Hoefde me vanochtend niet naar het werk te slepen wat ook wel weer erg lekker is zo nu en dan....Alleen wel wakker om half 6 omdat de stroom weer eens was uitgevallen in het huis (dat gebeurt vrij regelmatig) en het alarm gaat dan piepen om te waarschuwen.. Daar word je dus wel wakker van.......
heeft iedereen ineens een leven?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Het lijkt er op!
Haha had inderdaad een leven vandaag. Hard gewerkt en nu lekker uitgeteld voor de tv met laptop. Heerlijk even ontspannen.

Wat zullen we nu doen? Wat jojo zegt werkt wel, maar is het handig als je een tabel nooit een andere naam kan geven? Dan moet Q het ook via mijn photobucket account doen en dat is niet zo handig denk ik.
Hey Jerr, jij zit toch in mijn buurt? Is het een kdv in Rijswijk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven