Rare acties in het openbaar
vrijdag 1 juni 2018 om 13:21
Deze week heb ik twee keer gezien dat een man in het openbaar zijn nagels ging knippen.. een keer op het terras toen ik uit eten was, en een keer in de trein. Hoorde ik ineens achter me die knipper en die nagels die op de grond vielen.. zo vies!!!
Ik kan me gewoon niet bedenken waarom je dat in het openbaar zou doen?
Ik kan me gewoon niet bedenken waarom je dat in het openbaar zou doen?
vrijdag 1 juni 2018 om 13:25
Ik heb een keer in het zwembad gezeten en daar scheurde iemand de nagel van zijn grote teen af
Ook een keer in de sauna dat een man zijn huidcellen aan het afschrapen was met een plat vierkant dingetje, echt wat bezielt je om zoiets te doen. Er lagen rondom hem heen allemaal schilfers, echt hoe goor gewoon. Die hadden ze van mij er uit mogen zetten.
Ook een keer in de sauna dat een man zijn huidcellen aan het afschrapen was met een plat vierkant dingetje, echt wat bezielt je om zoiets te doen. Er lagen rondom hem heen allemaal schilfers, echt hoe goor gewoon. Die hadden ze van mij er uit mogen zetten.
vrijdag 1 juni 2018 om 13:26
Ja! Met spelende kinderen eromheen.miss_musica schreef: ↑01-06-2018 13:23Ik zag laatst een filmpje van een vrouw die haar benen schoor in een buitenzwembad.
Lekker dan, vis je je koter uit het water kleven er allemaal beenharen van een wildvreemde mevrouw aan.
vrijdag 1 juni 2018 om 13:27
Brrrr.esther55 schreef: ↑01-06-2018 13:25Ik heb een keer in het zwembad gezeten en daar scheurde iemand de nagel van zijn grote teen af![]()
Ik wil de braaksmiley.
Voor mij al een reden om openbare zwembaden te vermijden. Ik kan niet stoppen met bedenken waar ik in aan het zwemmen ben.
Het zou niet bij me op komen, overigens heb ik wel een nagelvijl in mijn tas zitten, maar is meer voor als er iets afbeekt en ik even iets moet redden zodat niet mijn hele nagelbed in gaat scheuren.
Maar liever bewaar ik het voor thuis.
(of op kantoor, daar ligt idd een knippertje en een vijltje, maar ik ruim de boel daarna uiteraard gewoon op)
Maar in de trein........ jak
(of op kantoor, daar ligt idd een knippertje en een vijltje, maar ik ruim de boel daarna uiteraard gewoon op)
Toe Ma Flodder eind jaren ‘80 haar aardappelschillen in het zwembad liet vallen, vonden we het nog grappig.miss_musica schreef: ↑01-06-2018 13:23Ik zag laatst een filmpje van een vrouw die haar benen schoor in een buitenzwembad.
vrijdag 1 juni 2018 om 13:30
Jij bent toevallig ook een man?Meesterkees schreef: ↑01-06-2018 13:28Het is maar waar je als mens je druk om kan maken... want tja, je hele dag is verpest als iemand zn nagels op het terras zit te doen.
vrijdag 1 juni 2018 om 13:38
Op kantoor vind ik ook goor hoor. Ik heb een collega die dat ook doet, ik zit echt te gruwelen als ik het hoor.JuliaChild schreef: ↑01-06-2018 13:27Het zou niet bij me op komen, overigens heb ik wel een nagelvijl in mijn tas zitten, maar is meer voor als er iets afbeekt en ik even iets moet redden zodat niet mijn hele nagelbed in gaat scheuren.
vrijdag 1 juni 2018 om 13:38
En wat doe je als je niet in het vliegtuig zit?redbulletje schreef: ↑01-06-2018 13:36Ik gebruik zo'n knippertje in het vliegtuig als een nagel ingescheurd is. Kan daar zó niet tegen en dan moet ie er accuut af.
vrijdag 1 juni 2018 om 13:40
SallySpectra* schreef: ↑01-06-2018 13:31Ik heb ook eens iemand zijn teennagels zien knippen in de trein. Kennelijk vrij gangbaar dus.
Ook een keer iemand zien aftrekken in de trein.
Oh, gadver ja, ik had het al (bijna) verdrongen : sperma op de muren van de wc in de trein
zazamaenade wijzigde dit bericht op 01-06-2018 13:40
1.09% gewijzigd
nounou
vrijdag 1 juni 2018 om 13:51
Oh ja, in de trein knippen mensen hun nagels ook regelmatig. Walgelijk.
Soms zeg ik er wel wat van terwijl ik ergens anders ga zitten: "Ik weet niet wat we verder nog in het rijtje van uw persoonlijke hyhiëne kunnen verwachten, maar ik ga even ergens anders zitten voordat u uw oren schoon gaat maken". Maar dat hangt erg van de situatie af. Bah.
Edit: op kantoor vind ik net zo goor. Had ook een collega (vrouw) die dit deed, ik dacht eerst dat ik de enige was die me er aan ergerde, maar een snelle kantoorroddel bij de koffieautomaat leerde dat meer mensen dit niet vonden kunnen. Toen was het vrij eenvoudig om haar er op aan te spreken.
Soms zeg ik er wel wat van terwijl ik ergens anders ga zitten: "Ik weet niet wat we verder nog in het rijtje van uw persoonlijke hyhiëne kunnen verwachten, maar ik ga even ergens anders zitten voordat u uw oren schoon gaat maken". Maar dat hangt erg van de situatie af. Bah.
Edit: op kantoor vind ik net zo goor. Had ook een collega (vrouw) die dit deed, ik dacht eerst dat ik de enige was die me er aan ergerde, maar een snelle kantoorroddel bij de koffieautomaat leerde dat meer mensen dit niet vonden kunnen. Toen was het vrij eenvoudig om haar er op aan te spreken.
anoniem_350483 wijzigde dit bericht op 01-06-2018 13:59
29.84% gewijzigd
vrijdag 1 juni 2018 om 13:58
Leuk, hij zal maar aan het tafeltje naast je zitten en er schiet zo een afgeknipte vingernagel in je cola..Meesterkees schreef: ↑01-06-2018 13:28Het is maar waar je als mens je druk om kan maken... want tja, je hele dag is verpest als iemand zn nagels op het terras zit te doen.