vriendin opgelosten, sekslust voor anderen afgenomen

zaterdag 2 juni 2018 om 15:01
Ik heb dit om eerlijk te zijn nooit eerder echt meegemaakt. Laat ik beginnen door te zeggen dat ik mijn hele leven lang altijd een enorme sekslust (libido) heb gehad, en volop van seks heb genoten als gevolg daarvan. Bijna altijd waren het steeds weer nieuwe partners, al voelde ik wel binding met een specifieke persoon, voelde ik nooit een verplichting om bij die te blijven (trouw is het woord denk ik). Aangezien ik nooit getrouwd ben is dat ook niet moreel fout natuurlijk (want ik heb geen regels geschonden van monogamie). Maar genoeg gezeur daarover.
Wat mij opvalt en vreemd overkomt is dat ik, sinds mijn vriendin in de gevangenis is opgesloten, haar op seksueel gebied enigszins mis, en dat dusdanig veel/indringend dat mijn sekslust voor andere mensen nog maar weinig bestaat. Normaal zou ik geen 2 maanden gaan zonder een partij batsen maar om de een of rare reden wil ik alleen maar haar terug hebben om mee te seksen. We hebben over de laatste zes maanden elkaars lichamen goed leren kennen, en ik voel mij alsof de seks pas met haar leuk kan zijn (al weet ik in mijn hoofd dat dat natuurlijk niet het geval is). Maar mijn hart lijkt het gewonnen te hebben van mijn verstand.
Hebben andere mensen dit meegemaakt?
Wat mij opvalt en vreemd overkomt is dat ik, sinds mijn vriendin in de gevangenis is opgesloten, haar op seksueel gebied enigszins mis, en dat dusdanig veel/indringend dat mijn sekslust voor andere mensen nog maar weinig bestaat. Normaal zou ik geen 2 maanden gaan zonder een partij batsen maar om de een of rare reden wil ik alleen maar haar terug hebben om mee te seksen. We hebben over de laatste zes maanden elkaars lichamen goed leren kennen, en ik voel mij alsof de seks pas met haar leuk kan zijn (al weet ik in mijn hoofd dat dat natuurlijk niet het geval is). Maar mijn hart lijkt het gewonnen te hebben van mijn verstand.
Hebben andere mensen dit meegemaakt?

zaterdag 2 juni 2018 om 18:25
Het is inderdaad zo slecht dat het een hoog (leed)vermaak gehalte heeftMevrouwJack schreef: ↑02-06-2018 18:23Ja he. En ze combineren heerlijk met een middagje tennis kijken
Twee prachtige topics vandaag

I’m all about the fairytail baby

zaterdag 2 juni 2018 om 18:26
een inbraakje staat echt niet in de krant!

zaterdag 2 juni 2018 om 18:28
Dan ligt het maar aan, wat voor kranten je leest. O en misschien was krant niet het juiste woord, ik las het op een website over gezochte personen.

zaterdag 2 juni 2018 om 18:36
Nog mooier.... er is (bijna) niets aan de hand en ze staat op een website voor gezochte personen.
weet je zeker dat het een website is of was ze te zien in het programma opsporing verzocht?
het is ook zo een lieverdje...die meid

zaterdag 2 juni 2018 om 18:39
Een lokale websiteversie daarvan, maar niet zo breed uitgemeten als OV en ook niet zo dringend belangrijk. Wat ik hiermee bedoel is dat OV gaa meestal over de ergsten van de ergen, en dit is dus qua niveau flink lager (geweest).ouwewijsneus schreef: ↑02-06-2018 18:36Nog mooier.... er is (bijna) niets aan de hand en ze staat op een website voor gezochte personen.
weet je zeker dat het een website is of was ze te zien in het programma opsporing verzocht?
het is ook zo een lieverdje...die meid
zaterdag 2 juni 2018 om 19:05
Goed verhaal, lekker kort.
Gewoon uit interesse hoor; op welke website worden personen met naam en toenaam genoemd omdat ze gezocht worden voor een inbraakje?

Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
zondag 3 juni 2018 om 07:39
Nou dat.
Dikke duim van TO, er wordt iedere keer weer wat bij verzonnen of verdraaid.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

zondag 3 juni 2018 om 12:07
Een duim van het formaat Burj Khalifa onderhand