Geen zin meer in seks

zondag 3 juni 2018 om 01:47
Ja, ga naar de dokter. Soms helpt het om een andere pil te nemen. Bij mij was de oplossing (na de gewone pil, nuvaring, zwaardere pil en prikpil) stoppen met de pil. Ik voel me beter en heb een hoger libido, mijn vriend was eerst nog niet zo voor het idee om het weer met condoom te doen maar ook hij merkt dat ik er meer zin in heb en meer doe.

zondag 3 juni 2018 om 12:35
Goed gekozen nick, want je zegt net zulke onzinnige dingen als daar te lezen zijn...
Hoezo is er geen probleem als je geen zin meer hebt in seks en je hormonen alle kanten opvliegen?
zondag 3 juni 2018 om 12:44
Goede vraag, wordt veel te weinig gesteld.
De mannenpil is er namelijk al hoor. Is alleen geen markt voor.
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Desmond Tutu
zondag 3 juni 2018 om 12:47
Ik maak uit de OP niet op wat de klachten van die hormoonschommelingen zijn en of het vervelend is voor TO dat ze minder zin heeft in seks. Kortom wat is het probleem voor TO? Waarom zou ze stoppen met de pil als ze dat niet wil? Omdat anderen dat zeggen en mensen hier uitgaan van allerlei problemen die TO (nog) niet heeft benoemd?Kwartel123 schreef: ↑03-06-2018 12:35Goed gekozen nick, want je zegt net zulke onzinnige dingen als daar te lezen zijn...
Hoezo is er geen probleem als je geen zin meer hebt in seks en je hormonen alle kanten opvliegen?
Als ze van een van beiden wel hinder ondervindt dan lijkt het me wel slim om met de huisarts te gaan praten.