Zondagmiddag-kletstopic

03-06-2018 13:00 21 berichten
Ik zit op de bank met de laptop een beetje te forummen en wat andere dingetjes te doen. Iemand zin om mee te kletsen?
Alle reacties Link kopieren
Gezellig!
Vriendelijk.
Beetje jammer dat het hier nog steeds grijzig is buiten.
Hier schint de zon.
Vriendelijk.
Stuur even wat mijn kant op dan :sun:
hooi!!

Ik ga zo m'n boek lezen. En hopen dat m'n neus een beetje rustig aan leegloopt.
Welk boek ga je lezen CA?
Hoi! Ik ben blij dat het forum het weer doet..kan ik tenminste wat doen tussen het nakijken door.
...
Ik had daarstraks nog steeds bad gateway meldingen helaas. Forum laadt ook traag soms.
Ik lees nu Iene Miene Mutte. Detective/thriller.
Celaena_Aelin schreef:
03-06-2018 14:06
Ik lees nu Iene Miene Mutte. Detective/thriller.
Die wil ik ook nog eens lezen..is het wat?
...
Anárion schreef:
03-06-2018 14:14
Die wil ik ook nog eens lezen..is het wat?
Het verhaal zit redelijk goed in elkaar. Je merkt wel dat de auteur normaliter tv-series schrijft: veel korte hoofdstukken, veel wisselingen van personages enzo.
lise1985 schreef:
03-06-2018 13:33
Stuur even wat mijn kant op dan :sun:
En? Is het gelukt?
Vriendelijk.
Ik heb een rondje gelopen (jawel ik heb het hardlopen opgepakt) tukkie gedaan, nu rommelen we wat rond.
Vriendelijk.
Ik woon sinds dit weekend beschermd en dus voor het eerst zonder mijn moeder en zusje. Wat heb ik de eerste dag gejankt :p Vandaag een beetje rondkijken op internet voor wat huishoudelijke spullen en even uitrusten :)
SadSloth schreef:
03-06-2018 15:51
Ik woon sinds dit weekend beschermd en dus voor het eerst zonder mijn moeder en zusje. Wat heb ik de eerste dag gejankt :p Vandaag een beetje rondkijken op internet voor wat huishoudelijke spullen en even uitrusten :)
:hug:
Vriendelijk.
patatjedubbelmayo schreef:
03-06-2018 16:00
Bedankt voor de knuffel :) Het is gewoon niet anders. Ik kon niet meer thuis blijven wonen.
SadSloth schreef:
03-06-2018 16:06
Bedankt voor de knuffel :) Het is gewoon niet anders. Ik kon niet meer thuis blijven wonen.
Hopelijk voel je je gauw thuis op je nieuwe plek :hug:
Sadsloth, ik heb ook beschermd gewoond! Als je ervaringen wil uitwisselen kan dat. Ik woon nu zelfstandig (huurhuis gewoon van de wbv) en heb nog ambulante hulpverlening.

O, en voor huishoudelijke spullen: Ikea (met name hun was-octopus kan ik aanraden, heel geschikt voor ondergoed en sokken) en AliExpress. Klinkt misschien gek, maar ze hebben bijna alles en voor bijna niets. En Action!
patatjedubbelmayo schreef:
03-06-2018 15:47
En? Is het gelukt?
Dubbel en dwars. Dus even lekker van de zon genoten in het bos.
SadSloth schreef:
03-06-2018 15:51

Ik hoop dat je je er snel thuis voelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven